ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

سوتی بهنوش بختیاری روی آنتن تلویزیون

سوتی بهنوش بختیاری روی آنتن تلویزیون

[ دو شنبه 29 دی 1393برچسب:سوتی بهنوش بختیاری , ] [ 22:53 ] [ علیرضا ]
[ ]

سوتی در برنامه شب کوک

سوتی در برنامه شب کوک

[ دو شنبه 29 دی 1393برچسب:سوتی ,سوتی شب کوک ,سوتی در برنامه شب کوک , ] [ 22:47 ] [ علیرضا ]
[ ]

بازی ایران ۱-۰ امارات

خلاصه بازی ایران ۱-۰ امارات

[ دو شنبه 29 دی 1393برچسب: بازی ایران ۱-۰ امارات ,استرالیا2015, ] [ 22:42 ] [ علیرضا ]
[ ]

المنار: پاسخ به جنایت دیروز نزدیک است

 

شبکه المنار اعلام کرد که حزب الله در جنگ آینده با رژیم صهیونیستی مرزها را درخواهد نوردید و مکان امنی برای صهیونیست ها باقی نخواهد گذاشت.

در جنگ آینده میان حزب الله و رژیم صهیونیستی حتی پناهگاه های شهرک های صهیونیست نشین هم امن نخواهد بود زیرا معادلات تغییر کرده است.

دبیرکل حزب الله در سخنان اخیر خود گفت: من به رزمندگان مقاومت گفته ام برای روزی آماده شوند که اگر رهبری مقاومت از آنها خواست، وارد الجلیل شوند.

المنار ادامه داد: تا مدتها قبل تهدید الجلیل وابسته به موشکها بود اما امروز اوضاع تغییر کرده است و دشمن از انتقال درگیری ها در سرزمین های اشغالی به شدت هراس دارد.

اما این نوع جنگ نیازمند رصدهای دایمی و حفظ آمادگی و تامین تجهیزات لازم است.

سید حسن نصرالله در این خصوص هم گفت: ما باید برای آینده آماده باشیم و هر نوع سلاح و تجهیزات مورد نیازمان را تامین کنیم.

الاخبار: پاسخ مقاومت بسیار نزدیک است

منابع امنیتی در منطقه القنیطره سوریه تاکید کردند که شهادت شماری از فرماندهان حزب الله سبب پافشاری مبارزان مقاومت بر عزم راسخشان خواهد شد و زمان پاسخ مقاومت به جنایت دیروز بسیار نزدیک است.

منابع امنیتی مسئول در منطقه القنیطره در گفتگو با روزنامه الاخبار لبنان اعلام کردند که ترور شماری از فرماندهان میدانی حزب الله عملیات مبارزان را در جولان تضعیف نخواهد کرد بلکه تاثیر معکوس خواهد داشت.

به گفته این منبع، خون شهدا سبب پافشاری بیشتر مبارزان مقاومت در عزمشان خواهد شد. تصمیم واضحی در محور مقاومت برای برخورد با اسرائیل در جنوب سوریه و بر اساس همان قاعده جنوب لبنان اتخاذ شده است.

به گفته این منبع، اسرائیل نمی تواند جبهه های رویارویی را در الناقوره، جولان و السویداء از یکدیگر تفکیک کند زیرا در جنگ آینده نمی تواند از ورود مقاومت به منطقه الجلیل جلوگیری کند. از این رو، زمان پاسخ مقاومت به جنایت دیروز بسیار نزدیک است.

[ دو شنبه 29 دی 1393برچسب:المنار, پاسخ به جنایت اسرائیل ,حمله اسرائیل به سوریه, ] [ 22:28 ] [ علیرضا ]
[ ]

قتل نوعروس به خاطر چت کردن در وایبر!

 

«مرتب گوشی موبایلش در دستش بود و با وایبر چت می‌کرد. دیگر نتوانستم این وضعیت را تحمل کنم و کنترلم را از دست دادم.» این بخشی از اعترافات تازه دامادی است که به‌گفته خودش در مدت ۶‌ماه زندگی ۳بار خانه را ترک کرد و قصد جدایی از همسرش را داشت.

 

رسیدگی به این پرونده شامگاه جمعه ۲۶دی‌ماه همزمان با پیدا شدن جسد زن جوانی در بیابان‌های پاکدشت آغاز شد. آن روز یکی از رهگذران با دیدن چمدان بزرگی در بیابان کنجکاو شد و به سراغ آن رفت و درش را باز کرد اما ناگهان با جسد زن جوانی روبه‌رو شد که داخل چمدان بود. مرد وحشتزده با پلیس تماس گرفت و طولی نکشید که با حضور کارآگاهان آگاهی پاکدشت در محل، تحقیقات برای کشف راز این جنایت شروع شد. دور گردن زن جوان طنابی پیچیده شده و آثار ضربات چاقو نیز روی بدنش دیده می‌شد. این در حالی بود که طبق گفته پزشک جنایی، حدود ۱۰تا ۱۲ساعت از مرگ او می‌گذشت.

ردپای یک مرد جوان

شکی وجود نداشت که جنایت در محلی دیگر رخ داده و سپس قاتل یا قاتلان با قرار دادن جسد در چمدان قصد ناپدید کردن آن را داشته‌اند. در چنین شرایطی کارآگاهان جنایی پاکدشت ماموریت یافتند پرده از راز این جنایت بردارند. هیچ مدرک شناسایی‌ای که هویت مقتول را فاش کند، وجود نداشت. حتی بررسی‌ پرونده‌های متعلق به زنان گمشده در روزهای اخیر هم سرنخی در اختیار پلیس قرار نداد.

مأموران اما در ادامه متوجه نکته مهمی شدند. اینکه چمدانی که جسد داخلش بود، کاملا نو بود و به‌نظر می‌رسید که به تازگی خریداری شده است. آن‌ها راهی مغازه‌هایی شدند که چمدان می‌فروختند. یکی از مغازه‌دار‌ها گفت که ظهر جمعه درست چند ساعت قبل از کشف جسد، پسرجوانی به آنجا رفته و چمدانی شبیه آنچه جسد داخل آن بود از وی خریده است. این موضوع تیم تحقیق را یک قدم به کشف حقیقت نزدیک‌تر کرد و مأموران به بازبینی تصاویر دوربین مداربسته مغازه پرداختند و چهره خریدار چمدان را شناسایی کردند.

تصویر رازگشا

درحالی‌که تحقیقات ادامه داشت، روزشنبه مرد ۲۱ساله‌ای به اداره آگاهی پاکدشت رفت و خبر از ناپدید شدن همسر ۲۰ساله‌اش داد. وی گفت: من و همسرم مهناز همکار هستیم و در کارگاهی در پاکدشت کار می‌کنیم. عصر شنبه مهناز وقتی کارش تمام شد از کارگاه بیرون رفت تا به خانه برود اما در مسیر بازگشت به خانه به طرز مرموزی ناپدید شد. در این مدت همه جا را به‌دنبالش گشتم اما اثری از او پیدا نکردم.

مشخصاتی که این مرد از همسرش ارائه داد با جسدی که داخل چمدان کشف شده بود مطابقت داشت. با این حال آنچه توجه مأموران را جلب کرد شباهت این مرد با تصویری بود که کارآگاهان از خریدار چمدان به‌دست آورده بودند. وقتی مشخص شد که مرد جوان‌‌ همان خریدار چمدان است مأموران حدس زدند که عامل قتل زن جوان کسی جز او نیست. این مرد دستگیر شد و هر چند در ابتدا خود را بی‌گناه می‌دانست اما وقتی تصویر خود را هنگام خرید چمدان دید چاره‌ای جز اقرار به جنایت ندید.

جنایت وایبری

وی به کارآگاهان گفت: من و همسرم همکار بودیم و در محل کار با هم آشنا شدیم. حدود ۶‌ماه پیش ازدواج و زندگی مشترکمان را شروع کردیم اما از‌‌ همان ابتدای زندگی اختلافاتمان شروع شد. او مرتب با موبایلش مشغول چت کردن از طریق وایبر بود. من مطمئن بودم که کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است. بار‌ها با هم سر این موضوع دعوا کردیم اما او می‌گفت که فقط با دوستانش چت می‌کند.

در مدت ۶‌ماه زندگی مشترک با همسرم ۳بار خانه را ترک کردم و قصد جدایی داشتم اما هربار همسرم از من خواست تا او را ببخشم. وی ادامه داد: او حاضر نشد خودش را اصلاح کند؛ از صبح تا شب پای وایبر بود و اصلا اهمیتی به من نمی‌داد. دیگر تحمل این وضعیت برایم غیرممکن بود. بنابراین تصمیم گرفتم برای همیشه او را ترک کنم و طلاقش بدهم.

ساعت ۸صبح جمعه بود که به‌خاطر رفتار‌هایش با او درگیر شدم. او من و خانواده‌ام را تحقیر کرد. من هم یکدفعه کنترلم را از دست دادم و چون به‌شدت از او کینه داشتم دست به قتل او زدم. بعد از آن چند ساعتی کنار جسد بودم تا اینکه تصمیم گرفتم آن را داخل چمدانی بزرگ بگذارم و به بیرون از خانه منتقل کنم. برای این کار به مغازه‌ای رفتم و چمدان خریدم اما اصلا فکرش را نمی‌کردم همین خرید باعث دستگیری‌ام شود.

تحقیقات ادامه دارد

سرهنگ سلمان آدینه‌وند، فرمانده انتظامی پاکدشت گفت: هرچند متهم در اعترافاتش ادعا کرد به دلیل چت‌های وایبری همسرش را به قتل رسانده است اما چت کردن توجیهی برای ارتکاب جنایت نیست.

وی افزود: تازه‌داماد جنایتکار بعد از اعتراف به قتل نوعروسش روانه بازداشت شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد تا زوایای پنهان آشکار شود.

 

[ دو شنبه 29 دی 1393برچسب:قتل نوعروس,قتل,چت کردن در وایبر! , ] [ 22:17 ] [ علیرضا ]
[ ]

ابوبکر البغدادی فرار کرد

 

رسانه های عراقی از فرار ابوبکر البغدادی سرکرده تکفیریهای تروریست داعش به سوریه خبر دادند.

عبدالله حمدان الشمری رئیس گروه موسوم به حرکه الضباط الاحرار در شهر موصل گفته است اطلاعات تقریبا موثقی در دست است که نشان می دهد ابوبکرالبغدادی از موصل به سوریه گریخته و به همراه وی هم بیش از ۱۹۰ نفر از سرکردگان داعش هستند.

الشمری افزود اطلاعاتی که ما به دست آورده ایم نشان می دهد که ابوبکرالبغدادی از موصل به سوریه گریخته و مسئولیت فرماندهی را به ابوعبیده التونسی معاون خود سپرده است که ژوئن گذشته از سوریه به عراق آمده بود.

۱۵ ژانویه هم یک منبع پزشکی در استان نینوی از زخمی شدن ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در حمله هوایی خبر داده بود، این در حالی است که برخی مناطق در موصل هم گفته بودند البغدادی به بیمارستانی در شهر دیرالزور سوریه منتقل شده است.

[ دو شنبه 29 دی 1393برچسب:ابوبکر البغدادی,داعش, فرار ابوبکر البغدادی , ] [ 22:14 ] [ علیرضا ]
[ ]

مرد هوسران دختر ‌13 ساله به آتش کشید!

 

«دیگر نمی‌توانستم به ارتباط پنهانی با دختر نوجوان ادامه دهم، به همین خاطر او را کشتم تا همسرم متوجه ماجرا نشود، بعد هم جسد را آتش زدم تا کسی راز جنایت را نداند.» این بخشی از اعترافات مرد متاهلی است که به دلیل ارتباط پنهانی با دختری 13 ساله و قتل او در برابر پنج قاضی جنایی پای میز محاکمه قرار گرفت.

 
کاظم که از تهدیدهای مهلا خسته شده بود، تصمیم گرفت به این رابطه پایان دهد. به همین دلیل بیستم فروردین امسال از دختر 13 ساله خواست برای مصرف شیشه به ارتفاعات کوی فراز بروند. بعد از این که شیشه کشید از مهلا خواست دست از سر او بردارد. اما دختر نوجوان که فریب وعده های مرد بیست و هفت ساله را خورده بود، فقط به او می خندید. مرد جوان از روی زمین سنگی برداشت و با آن چند ضربه به سر مهلا زد. وقتی از مرگ او مطمئن شد، جسد را به آتش کشید.

آغاز تحقیقات

یک روز بعد از این جنایت خانواده مهلا به امید پیدا کردن دخترشان به دادسرای جنایی آمدند و درخواست کمک کردند. پدر دختر نوجوان بی اطلاع از سرنوشت تلخ مهلا به قاضی گفت: چند روزی است که دختر سیزده ساله ام به نام مهلا گم شده است. او از خانه به قصد رفتن به مدرسه اش بیرون رفته بود، اما دیگر برنگشت. نگرانش شده ایم همه اطراف و محله را زیر پا گذاشتیم به خانه دوستانش سر زدیم، اما هیچ خبری از دخترمان نیست.

کشف جسد سوخته

همزمان با طرح شکایت یک گروه کوهنوردی که برای ورزش به ارتفاعات کوی فراز رفته بود، تصمیم گرفتند برای استراحت داخل یک کانکس قدیمی بروند. آنها وقتی در کانکس را باز کردند با صحنه ای هولناک روبه رو شدند. جسد سوخته در گوشه ای از کانکس بود و بوی تعفن فضا را پر کرده بود.

آنها با مشاهده جسد با پلیس 110 تماس گرفتند و تحقیقات برای افشای راز این جنایت آغاز شد. کارآگاهان اداره آگاهی همراه قاضی دادسرای جنایی تهران به محل کشف جسد رفتند و در بررسی ها دریافتند چند روزی از جنایت می گذرد. عامل جنایت برای مخفی ماندن راز جنایت جسد را به داخل کانکس آورده و به آتش کشیده بود.

شناسایی هویت مقتول

جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و پزشکان پس از معاینات تحصصی، علت مرگ را اصابت ضربه های سنگین به سر مقتول اعلام کردند. از سوی دیگر با بررسی پرونده افراد فقدانی مشخص شد، جسد متعلق به مهلاست که خانواده اش ناپدید شدن او را اطلاع داده بودند. خانواده دختر نوجوان هم با حضور در پزشکی قانونی جسد را شناسایی کردند.

دستگیری قاتل

با شناسایی هویت مقتول، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد. ماموران در نخستین گام با بررسی تماس های مقتول و ارتباطات او، به مرد جوانی به نام کاظم رسیدند که روز جنایت چند بار با تلفن همراه مقتول تماس گرفته بود. مردبیست و هفت ساله پس از دستگیر شدن در بازجویی ها منکر هرگونه ارتباطی با مقتول شد، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: برای این که راز ارتباط پنهانی ام مخفی بماند، دست به این جنایت زدم.

با تکمیل تحقیقات، برای کاظم به اتهام قتل عمدی و جنایت بر میت، کیفرخواست صادر شد و پرونده برای محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

محاکمه قاتل

صبح دیروز متهم به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی و با حضور چهار قاضی مستشار پای میز محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای جلسه دادگاه، نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: با توجه به محتویات پرونده، اعترافات متهم، درخواست اولیای دم و بازسازی صحنه قتل، ارتکاب جنایت از سوی کاظم محرز است و برای او درخواست مجازات قانونی دارم.

پدر مهلا هم به عنوان ولی دم برای قاتل دخترش درخواست قصاص کرد و گفت: حاضر به رضایت نیستم.

رییس دادگاه با تفهیم اتهام به کاظم از او خواست به دفاع از خود بپردازد که مرد جوان با قبول اتهامش گفت: از مدتی قبل از جنایت مهلا را فریب داده و با او دوست شده بودم. من متاهل هستم و به همین دلیل نمی توانستم زمان زیادی از روز را با او وقت بگذرانم. روز حادثه با او قرار گذاشتم و به ارتفاعات کوی فراز رفتیم. او می دانست من شیشه مصرف می کنم و راحت جلوی او مواد می کشیدم.

نزدیک یک معدن سنگ نشسته بودیم و من در حال کشیدن شیشه بودم. از او خواستم به ارتباطمان پایان دهیم، اما مهلا فقط می خندید و می گفت مرا دوست دارد. خنده هایش آزارم می داد. می ترسیدم همسرم متوجه این ارتباط شود. دوباره از او خواستم دیگر به من زنگ نزند، اما مهلا خواست برایش مانتو بخرم. این رفتارش آزارم می داد، به همین دلیل سنگی از روی زمین برداشتم و چند ضربه به سر او زدم. بیهوش شد و روی زمین افتاد. حتی با دیدن این صحنه هم به حالت عادی برنگشته بودم، جسدش را به کانکس متروکه ای که در آن اطراف قرار داشت، بردم. از موتورم بنزین کشیدم و با ریختن آن روی مهلا او را سوزاندم.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه وارد شور شده و کاظم را به اتهام قتل عمد به قصاص و به دلیل جنایت بر میت به دیه محکوم کردند.

[ ]

بازتاب تجمع اعتراضی مردم در مقابل سفارت فرانسه

 

خبرگزاری‌های آسوشیتدپرس و فرانسه در گزارش‌هایی جداگانه از تهران به بازتاب حضور معترضان مردمی به رویدادهای اخیر ضد اسلامی فرانسه پرداختند.

صدها نفر از معترضین ایرانی امروز دوشنبه در مقابل سفارتخانه فرانسه در تهران به اعتراض گسترده پرداختند.

خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتدپرس» با انتشار خبر تجمع اعتراضی مردم در مقابل سفارتخانه فرانسه در تهران نوشت: تجمع اعتراضی امروز در تهران به خاطر اهانت مجله فرانسوی شارلی ابدو و اهانت به پیامبر اکرم(ص) صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، جمعیت معترض که اکثر آن‌را دانشجویان تشکیل می‌دادند، شعارهای «مرگ بر فرانسه» و دیگر شعارهای همیشگی چون «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» را سر دادند.

برخی از معترضین  همچنین خواهان بسته شدن سفارتخانه فرانسه در تهران  و اخراج سفیر این کشور شدند. آن‌ها همچنین پرچم‌های آمریکا و اسرائیل را آتش زدند.

این گزارش می افزاید؛ ایران نه تنها حمله تروریستی علیه نشریه شارلی ابدو  بلکه عمل توهین آمیز این نشریه را محکوم کرده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، «احمد توکلی» نماینده مجلس تهران که در این تجمع اعتراضی حضور داشت،  خطاب به دولت فرانسه گفت :« این اقدام در واکنش به عملکرد شما است.»

«خبرگزاری فرانسه» نیز در این زمینه نوشت:معترضین ایرانی در محوطه بیرونی سفارت فرانسه در تهران شعارهای «مرگ بر فرانسه»  سر دادند و به خاطر اهانت نشریه شارلی ابدو به پیامبر اسلام ،خواهان اخراج سفیر این کشور از تهران  شدند. سفارتخانه فرانسه پیشتر در اقدامی انفعالی امروز دوشنبه تعطیل بود.

یکی از بانوان حاضر در گردهم ‌آیی اعتراضی به خبرگزاری فرانسه گفت:« این حداقل کاری است که می‌توانم مقابل هتک حرمت صورت گرفته انجام دهم. ما اهانت به پیامبر اسلام را محکوم می‌کنیم.»

گفتنی است، دانشجویان و مردم انقلابی تهران بعداز ظهر امروز به تجمع اعتراضی در مقابل سفارت فرانسه در تهران رفتند .

حاضران در این همایش پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی در دست داشتند که اقدام نشریه «شارلی ‌ابدو» را به شدت محکوم می‌کرد و روی آن شعارهایی مانند «اسلام دین صلح و دوستی است، ما عاشق محمد (ص) هستیم، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن» نوشته شده بود.

 تجمع کنندگان همچنین شعارهایی مانند« داعش، شارلی پیوندتان مبارک، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فرانسه، ما عشق محمدیم فدائیان رهبریم» سر دادند.

تبلیغ خلاقانه برای قلم سامسونگ گلکسی نوت ۴

تبلیغ خلاقانه برای قلم سامسونگ گلکسی نوت ۴


قدرت بدنی بالای یک معلول

قدرت بدنی بالای یک معلول

[ جمعه 26 دی 1393برچسب:معلول ,قدرت بدنی معلول ,قدرت بدنی بالای یک معلول, ] [ 10:4 ] [ علیرضا ]
[ ]

خلاصه بازی ایران ۱-۰ قطر

خلاصه بازی ایران ۱-۰ قطر

[ جمعه 26 دی 1393برچسب:ایران ۱-۰ قطر,خلاصه بازی ایران ۱-۰ قطر, ] [ 10:1 ] [ علیرضا ]
[ ]

مرسدس بنز GLE کوپه ۲۰۱۶

 

 همچنین، با معرفی مرسدس بنز GLE کوپه شاهد سیستم جدید نامگذاری این شرکت نیز هستیم.  پیش‌تر طی نمایشگاه خودرو پکن مرسدس بنز خودرو مفهومی "کانسپت کوپه SUV" را معرفی کرده بود که پیش نمایشی از مدل GLE کوپه فعلی محسوب می شد. زبان طراحی جدید مرسدس بنز با ویژگی هایی مانند درپوش پیشرانه موج دار، چراغ های جلو کشیده با چراغ های LED یکپارچه مخصوص رانندگی در روز و ستاره بزرگ مرسدس در قسمت جلو خودنمایی می کند.


سقف خودرو در بالای سر راننده اوج گرفته و با شیبی ملایم به سمت پایین تا قسمت عقب ادامه می یابد.

در قسمت عقب چراغ های باریک که با نوار کرومی به یکدیگر متصل شده اند، باله کوچک، و سپر اریب که لوله اگزوزها را در بر گرفته است، جلب توجه می کنند. طراحی قسمت عقب GLE کوپه به صورت مستقیم با الهام از S کلاس کوپه انجام شده است. فضای بار خودرو جدید مرسدس بنز در صورت خواباندن صندلی های ردیف عقب برابر با 58 فوت مربع می شود که به گفته این شرکت جادارترین فضای حمل بار بین خودروهای کوپه در جهان را دارد.


مرسدس بنز GLE 450 AMG به پیشرانه دو توربوشارژ شش سیلندر خورجینی مجهز خواهد شد که توانایی تولید 367 اسب بخار نیرو و 383 پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی پیشرانه توسط یک جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ خودرو منتقل می شود.

دو مدل دیگر نیز در زمان عرضه این خودرو در دسترس خواهند بود. مرسدس بنز GLE 400 از پیشرانه دو توربوشارژ شش سیلندر خورجینی که توانایی تولید 333 اسب بخار نیرو و 354 پوندفوت گشتاور را دارد، سود می برد در شرایطی که پیشرانه توربو دیزل مرسدس بنز GLE 350 d - تنها در اروپا عرضه می شود - توانایی تولید 258 اسب بخار نیرو و 457 پوندفوت گشتاور را دارد. انتظار می رود مدل رده بالای مرسدس بنز GLE 63 AMG کوپه طی نمایشگاه خودرو ژنو سال آینده معرفی شود.

مدل GLE 450 AMG به صورت استاندارد از سیستم تعلیق بادی که به نام "ایرمتیک" شناخته می شود سود می برد و مدل های GLE 350 d و GLE 400 به سیستم تعلیق فلزی مجهز خواهند شد.
[ جمعه 26 دی 1393برچسب:بنز GLE,مرسدس بنز GLE کوپه ۲۰۱۶ , ] [ 9:50 ] [ علیرضا ]
[ ]

دست های شگفت انگیز یک هنرمند

 

"گودو دانیله" هنرمندی است که توانایی بالایی در رنگ آمیزی دستش دارد و می تواند با رنگ کردن دستانش حیوانات مختلف را شبیه سازی کند. او به قدری حرقه ای است که گاهی نقاشی های او با واقعیت اشتباه گرفته می شود.

در حالی که تمامی هنرمندان و نقاشان به دنبال کار بر روی بوم های پارچه ای هستند و زمان خود را با اینگونه موارد پر می کنند برخی هنرمندان خلاقیت را چاشنی کار کرده اند تا هم کار جدیدی ارائه دهند و هم شهرتی کسب کنند.


این هنرمند ایتالیایی نزدیک 40 سال است که به مقام استادی رسیده است و از سال 1990 تاکنون نیز به نقاشی بدن روی آورده است. وی تا به حال جوایز بسیاری کسب کرده است و اگر می خواهید اوج هنر او را ببینید بهتر است نگاهی به نقاشی های زیر داشته باشید.













[ ]

اثری كم‌نظير در حرم امام حسین(ع)

 

لوستر كم نظير زبان حال حضرت رقيه (ع) براي نصب در حرم مطهر امام حسين (ع) به كربلاي معلي رسيد.اين لوستر از جنس سنگ مرمر سفيد قروه و سنگ يشم هند كه سخت‌ترين و زيباترين سنگ در دنياست، ساخته شده است.

حج: استاد سيد «حسن ميره اي» سازنده اين لوستر با تاكيد بر اين كه طرح اين لوستر ابداعي بوده و به هيج وجه نمونه آن در جهان وجود ندارد، گفت: اين لوستر در مدت ۷ سال ساخته شده و تماما كار دست مي‌باشد و به هيچ عنوان از دستگاه براي ساخت آن استفاده نشده است.

وي با بيان اين كه در ساخت اين لوستر يك سري رموز الهي نهفته است، افزود: اين لوستر از جنس سنگ مرمر سفيد قروه و سنگ يشم هند كه سخت‌ترين و زيباترين سنگ در دنياست، ساخته شده است.

استاد ميره اي درباره مشخصات ظاهري اين لوستر گفت: اين لوستر داراي ۴۰ كتيبه به صورت مدور به عرض ۲ متر و ۴۰ سانتيمتر و به طول ۲ متر و ۱۰ سانتيمتر به صورت خوشه انگوري مي‌باشد كه پايين لوستر يك متر و ۲۰ سانتيمتر عرض دارد و يك كاسه سنگي در انتهاي اين لوستر قرار گرفته كه يك مصرع از مقتل روي آن خاتم كاري شده است.

وي با اشاره به اين كه پايه‌هاي اين لوستر ۴۰ عدد مي‌باَشد كه كلمه يا ابتا (پدر جان) به صورت عربي و فارسي روي آن نوشته شده، ادامه داد: روي پايه‌هاي لين لوستر ۴۰ شاخه نشكن قرار گرفته و سيم‌هاي نسور از داخل آن رد شده كه موجب حيرت بسياري از هنرمندان بين المللي شده است.

استاد ميره اي كه در ۲۰ كار هنري سنتي و بدون استاد مهارت عالي دارد، بيان داشت: اين لوستر ۴۰ حباب سنگي نيز دارد كه در رديف پايين اين لوستر جمله «السلام عليك يا اباعبدالله الحسين» نوشته شده است.

«اشك‌هاي آويز اين لوستر از جنس مرمر سفيد قروه مي‌باشد كه در پايين هركدام يك» ياحسين «حك شده است.»

وي وزن اين لوستر را ۳۶۰ كيلوگرم عنوان كرد و گفت: كلاف اين لوستر از هر طرف ۷۲ سانتيمتر و در پايين ۱۲۸ سانتيمتر مي‌باشد.

اين لوستر هم اكنون وارد حرم امام حسين شده و آماده جانمايي و نصب است.





[ ]

نبرد مار کبری با سوسمار

 

نبرد مار کبری با سوسمار

[ چهار شنبه 24 دی 1393برچسب: نبرد مار کبری با سوسمار , ] [ 16:41 ] [ علیرضا ]
[ ]

تقلید صدای زیبای محمد علیزاده و محسن یگانه

تقلید صدای زیبای محمد علیزاده و محسن یگانه

[ ]

پول‌توجیبی ۶ شاهزاده‌‌سعودی از نفت‌

 

جدیدترین گزارش رسمی منتشرشده از سوی وزارت دارایی عربستان سعودی حاکی است هزینه جشن‌ها و میهمانی‌های رسمی سال گذشته امرا و شاهزادگان خاندان حاکم بر عربستان حدود ۳۹۰ میلیون ریال سعودی بوده است.

 
این گزارش در ادامه افزوده است که وزارت دارایی عربستان سعودی در موسم حج سال گذشته میلادی برای پذیرایی و استقبال و اسکان شخصیت‌ها و افراد مختلف از کشورهای دیگر که توسط مسئولان و مقامات سعودی جهت ادای مناسک حج راهی عربستان شده‌اند، بیش از 173 میلیون ریال سعودی هزینه کرده است.

همچنین این گزارش توضیح می‌دهد که هزینه نقدی اختصاص یافته به ضیافت‌ها و میهمانی‌های امرا و حاکمان مناطق مختلف و همچنین وزرا 91 میلیون ریال سعودی بوده است.

این گزارش نشان دهنده اموال کلانی است که توسط افراد خاندان حاکم بر عربستان سعودی تحت عناوین مختلف دهه‌هاست که هدر می‌رود، بی‌آنکه دستگاه نظارتی در این کشور بر این هزینه‌ها نظارت داشته باشد، به گونه‌ای که صرف این هزینه‌ها به یکی از امور رایج و معمول در عربستان سعودی تبدیل شده است.

آنچه در این گزارش ذکر آن رفته تنها هزینه‌ جشن‌ها و میهمانی‌های امرا و شاهزادگان سعودی بوده، اما به فساد مالی و اداری خاندان سعودی حاکم بر عربستان اشاره‌ نشده است، بویژه آنکه اعضای خاندان سعودی دارای حقوق ماهیانه‌ای هستند که دفتر برنامه ریزی وزارت دارایی این کشور آن را پرداخت می‌کند و گفته شده، این حقوق ماهیانه حداقل 80 هزار دلار و حداکثر 270 هزار دلار است و این جدای از کمک‌های مالی کلانی است که این شاهزادگان و امرا هنگام ازدواج و یا خرید ملک و املاکی داخل یا خارج کشور دریافت می‌کنند، این درحالی است که باید توجه داشت، اغلب شاهزادگان سعودی دارای املاکی در کشورهای مختلف جهان از جمله آمریکا و کشورهای اروپایی هستند و این جدای از هدایایی است که این امرا و شاهزادگان از شخص پادشاه دریافت می‌کنند.

گزارش‌های بسیاری وجود دارد که تاکید می‌کند، 6 شاهزاده سعودی به «عبدالله بن عبد العزیز»، پادشاه عربستان بسیار نزدیک هستند و ملک عبدالله درآمد یک میلیون بشکه نفت از هشت میلیون بشکه نفت روزانه، تولیدی توسط این کشور را به آنها اختصاص داده است.

این 6 شاهزاده سعودی سهم خود از فروش یک میلیون بشکه نفت روزانه خود در بازارهای جهانی را با شخص پادشاه تقسیم می‌کنند، تا تامین کننده بخشی از هزینه‌‌های سرسام‌آور و اسراف آنها باشد. به گونه‌ای که یک دیپلمات‌ سابق آمریکا در این‌باره می‌گوید: در حالی‌که هزینه‌های هواپیمای «تورنادو» در بازارهای جهانی 25 میلیون دلار است، اما شاهزادگان سعودی برای هر هواپیما از این نوع 65 تا 75 میلیون دلار هزینه می‌کنند.

همچنین این شاهزادگان از زمان تولد از خدمات مجانی تلفن و آب و برق و پروازهای مجانی برخوردارند و از همان روز اول تولد این شاهزادگان هزینه‌های سنگینی صرف این مسائل می‌شود و در حالی‌که مفتی‌های وهابی سعودی کوچک‌ترین تخلف مردم عربستان را به شدت مجازات می‌کنند، شاهزادگان سعودی پشت دیوارهای کاخ‌های خود کارهای غیر اخلاقی مانند مصرف مواد مخدر و نوشیدن شراب انجام می‌دهند. به گونه‌ای که گفته شده بسیاری از شاهزادگان سعودی کوکائین مصرف می‌کنند و عاشق حشیش هستند.

[ چهار شنبه 24 دی 1393برچسب:نفت‌ ,پول‌توجیبی ۶ شاهزاده‌‌سعودی از نفت‌ , ] [ 16:15 ] [ علیرضا ]
[ ]

برنامه پروفسور سمیعی برای نخبگان ایرانی

 

جراح نامدار مغز و اعصاب جهان گفت: براساس قرارداد منعقده با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یکی از بزرگترین مرکز تحقیقات علمی با هدف جلوگیری از مهاجرت تحصیل کردگان و ایجاد انگیزه بازگشت جوانان شاغل در مراکز علمی دنیا در ایران احداث می شود.

پروفسور «مجید سمیعی» سه شنبه شب درنخستین جشن گلریزان انجمن آلزایمر ایران افزود: هرچند برخی از قراردادهای منعقده بایگانی می شود، اما این قرارداد با کمک خداوند و سعی و تلاش به نتیجه خواهد رسیدوی گفت که با راه اندازی این مرکز در صدد خدمت رسانی مناسب به مردم از جمله بیماران آلزایمر هستیم.

*برای خدمت به ایران کوتاهی نخواهم کرد

رییس بیمارستان علوم اعصاب هانوفر آلمان با اشاره به اینکه هیچ وقت کشور خود را فراموش نکرده است، بیان کرد: من ایرانی هستم و برای خدمت به کشور هیچ کوتاهی نخواهم کرد.

سمیعی با بیان اینکه تا توان دارم برای پیشرفت کشور تلاش می کنم، اظهار کرد: به نسل جوان فرهیخته و محقق کشور عشق می ورزم و باید برای پرورش آنان سعی و تلاش کنیم.

وی از راه اندازی مرکز علوم اعصاب ایرانیان در آلمان خبر داد و گفت: این مجموعه در تلاش است تا جوانان مستعد این مرز و بوم را پرورش دهد و با آخرین یافته های علمی آشنا کند.

وی ادامه داد: هنگامی ایران می تواند در سراسر جهان سرآمد و جلوه گر باشد که همه ما برای پیشرفت علم و دانش قدم برداریم و هیچ دولتی به تنهایی نمی تواند موجب پیشرفت علم و دانش شود.

پروفسور سمیعی گفت: کسانی که مسوولیت بوجود آوردن زمینه های لازم برای تحقیق و پژوهش را دارند اگر کوتاهی کنند، مردم ایران آنان را نخواهند بخشید.

*حفظ ارزش و منزلت محققان

وی بر حفظ ارزش و منزلت محققان در بالاترین سطح تاکید کرد و گفت: ما باید به افرادی که در خدمت علم و دانش هستند و جوانان ما را با آشنایی به این موضوعات برای آینده آماده می کنند، احترام بگذاریم .

این جراح سرشناس مغز و اعصاب ایران و جهان تاکید کرد:باید شرایط خوبی را برای این افراد فراهم کنیم و آنان بایستی از همه امکانات و تجهیزات برخودار باشند.

پروفسور سمیعی، دستگیری از محرومان و کمک و یاری به نیازمندان را از جمله شاخص های مردم ایران اعلام کرد و افزود: به همین دلیل شما در این مکان حضور یافتید تا یاری رسان بیماران آلزایمری باشید.

همچنین در این مراسم رییس هیات مدیره انجمن آلزایمر با اشاره به اینکه پدیده سالمندی در کشور در حال شیوع است، گفت: باید تدابیر لازم را برای پیشگیری از این بیماری و مراقبت آنها اندیشیده شود.

' مصطفی غفاری' اظهار کرد: در صورتی که برخورد مناسب یا بیماران آلزایمر داشته باشیم می توان این بیماری را کنترل کرد و از شدت آن کاست.

وی سالمندان را بزرگ ترین سرمایه دانست و بیان کرد: توسعه زندگی شهرنشینی موجب افزایش این بیماری شده و اگر آمادگی لازم برای پیشگیری و مراقبت از بیماران را نداشته باشیم با مشکلاتی روبرو خواهیم شد.

[ ]

اقدام مهم باراک اوباما درباره تحریم ایران

باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا، در دیدار با رهبران جمهوری‌خواه کنگره در کاخ سفید، مخالفت شدید خود با افزایش تحریم‌های بیشتر علیه ایران را اعلام کرد.

رویترز نوشت: در بیانیه‌ای که کاخ سفید منتشر کرده آمده که اوباما در این دیدار بر اهمیت تلاش‌های دیپلماتیک آمریکا در جهت متوقف کردن ایران در راه دستیابی به بمب اتم تاکید کرده است.

همچنین در این بیانیه آمده است که وضع تحریم‌های بیشتر علیه ایران، مذاکرات هسته‌ای را از روند خود خارج کرده و آمریکا را در ائتلاف جهانی منزوی خواهد کرد.

روز دوشنبه نیز سامانتا پاور، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد، اعلام کرده بود که اوباما آماده همکاری با نماینده کنگره درباره برخی از موضوعات سیاست خارجی است، اما بر سر اعمال تحریم‌های تازه علیه ایران حاضر به همکاری نیست.

[ ]

کاهش اختلاف قیمت دلار بانکی با آزاد

 

در حالی که بانک مرکزی نرخ بانکی دلار را در روز جاری (چهارشنبه) معادل دو هزار و 734 تومان اعلام کرد قیمت این اسکناس سبز در بازار آزاد با اختلاف 710 تومانی به هر واحد سه هزار و 444 تومان رسید.

فاصله دلار آزاد و بانکی در یکسال گذشته و همزمان با ثبات نرخ ارز حدود 580 تا 600 تومان بود اما با افزایش قیمت ارز در ماه اخیر این رقم به حدود 800 تومان رسیده بود.

پس از رشد قیمت دلار در هفته های اخیر قیمت این واحد پولی در بازار در روزهای گذشته سیر نزولی به خود گرفت به نحوی که نرخ دلار در روز گذشته با 20 تومان کاهش به 3465 تومان رسید که این رقم پایین ترین نرخ فروش در یک ماه گذشته بوده است.

البته نرخ دلار در معاملات روز چهارشنبه(ساعت 12.15)نیز روند نزولی خود را ادامه داد و با قیمت 3444 تومان به خریداران عرضه شد، بنابر این قیمت دلار نسبت به معاملات روز گذشته تا این لحظه 21 تومان با کاهش مواجه شده است.

کارشناسان اقتصادی، دو عامل اصلی کاهش میزان قاچاق ارز و محدود شدن تقاضاهای سفته بازان را دلیل کاهش نرخ ارز اعلام می کنند.

ناگفته نماند که با نزدیک شدن به روزهای پایانی تعطیلات ژانویه حجم تقاضای بازار به دلیل کاهش تقاضای ارز مسافرتی نیز محدود شده و به تبع آن نرخ دلار در مسیر نزولی قرار گرفته است.

البته به باور برخی از فعالان در دو هفته اخیر میزان قاچاق ارز به کشورهای همسایه نیز کاهش یافته است. به گفته آنها دلار در بازار کشورهای همسایه با اختلاف کمتری نسبت به بازار استانبول معامله می شود، امری که تمایل معامله گران برای قاچاق ارز و استفاده از تفاوت قیمتی دو بازار را کاهش می دهد.

البته ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی نیز پیش از این و در زمان رشد قیمت ارز در بازار آزاد پیش بینی کرده بود که با پایان تعطیلات ژانویه و کاهش تقاضا در بازار، نرخ دلار روند کاهشی را تجربه کند.

[ چهار شنبه 24 دی 1393برچسب:ارز,قیمت دلار,کاهش اختلاف قیمت دلار بانکی با آزاد , ] [ 16:4 ] [ علیرضا ]
[ ]

کشف جالب درباره نادر‌ترین بیماری جهان

 

فرد مبتلا به مانیا ممکن است، احساس شادی عجیبی در خود داشته باشد.

دکتر رزاقی روانپزشک گفت: مانیا جزء بیماری‌های حاد روانپزشکی است که افراد تغییرات خلقی پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: تغییرات خلقی به این صورت است که خلق افراد بالا‌تر از خلق عادی می‌رود و باعث احساس انرژی بیشتر، توانایی بیشتر در فرد می‌شود و حتی ممکن است باعث کم خوابی شود.

رزاقی بیان کرد: ژنتیک در این بیماری تاثیر گذار است ولی به این معنا نیست که اگر فردی یکی از والدین یا نزدیکانش به مانیا مبتلا بود، حتما به این بیماری مبتلا می‌شود توزیع بیماری مانیا در گروه های مرد و زن متفاوت نیست.

وی در پایان گفت: معمولا در شرایط حاد، ممکن است بیمار نیاز به بستری داشته باشد درمان‌های دارویی برای بیماران مانیا به کار می‌رود و خیلی زود می‌توانند علائم بیماری را کنترل کنند.

[ چهار شنبه 24 دی 1393برچسب:مانیا,کشف جالب درباره نادر‌ترین بیماری جهان , ] [ 16:1 ] [ علیرضا ]
[ ]

صفحه نخست روزنامه‌هاي چهارشنبه|24 دي

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 24 دی 1393برچسب:روزنامه ,صفحه نخست روزنامه‌هاي چهارشنبه|24 دي , ] [ 15:56 ] [ علیرضا ]
[ ]

ایران۲-۰بحرین

ایران۲-۰بحرین

[ یک شنبه 21 دی 1393برچسب: بازی ایران۲-۰بحرین , ] [ 22:8 ] [ علیرضا ]
[ ]

قطر ۴-۱ امارات

قطر ۴-۱ امارات

[ یک شنبه 21 دی 1393برچسب:قطر ۴-۱ امارات , ] [ 22:6 ] [ علیرضا ]
[ ]

تلاش نافرجام سگ برای پس گرفتن رختخواب از گربه

تلاش نافرجام سگ برای پس گرفتن رختخواب از گربه

[ ]

با بوی بد دهان به طور قطعی خداحافظی کنید

 

مازیار میر متحفی دندانپزشک گفت: بزاق دهان نقش بسیار مهمی در ایجاد بافرینگ(تعادل اسید باز) و حفظ برقراری PH خنثی در پلاک (لایه چربی که بین دندان‌ها می‌نشیند) ایجاد می‌نماید.


وی افزود: جریان بزاق در دهان موجب برگرداندن PH پلاک به حالت خنثی پس از مصرف مواد قندی می‌گردد، کاهش ترشح بزاق باعث افزایش احتمال پوسیدگی و بوی بد دهان خواهد گشت.


وی در ادامه گفت: حضور یون‌های کلسیم، فسفر موجود بزاق در حالت خنثی باعث بوی بد دهان خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: بهترین اجزای مواد غذایی که باعث افزایش بزاق می‌شوند حاوی اسیدها هستند مانند آبلیمو رقیق همچنین مصرف ویتامین‌ها،‌مرکبات، لیمو ترش و هویج موجب از بین رفتن بوی سیر و پیاز می‌شود.

[ یک شنبه 21 دی 1393برچسب: بوی بد دهان ,دهان, ] [ 21:40 ] [ علیرضا ]
[ ]

حضور پرقدرت ایران در گام نخست جام ملت ها

ایران 2 - بحرین 0

 

شاگردان کی‌روش در این دیدار با ترکیب اولیه زیر به میدان رفتند: علیرضا حقیقی، احسان حاج‌صفی، مهرداد پولادی، مرتضی پورعلی گنجی، سیدجلال حسینی، جواد نکونام، مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان، وریا غفوری، اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد.

 دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین امروز (یکشنبه) در شرایطی آغاز شد که هوای شهر ملبورن پس از دو روز سرما و بارندگی آفتابی شد. دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین ساعت 12:30 به وقت تهران در ورزشگاه امی پارک ملبورن با قضاوت بنجامین ویلیامز استرالیایی آغاز شد و در پایان با گلزنی احسان حاج صفی و مسعود شجاعی، تیم ملی کشورمان گام نخست جام ملت ها را پرقدرت برداشت.

 












[ یک شنبه 21 دی 1393برچسب:ایران- بحرین,نتیجه فوتبال ایران بحرین, ] [ 21:25 ] [ علیرضا ]
[ ]

5 خوردنی مفید برای کنترل دیابت

 

شیوع دیابت در بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای خاورمیانه و آفریقای شمالی با روند نگران‌کننده‌ای رو به افزایش است.

فدراسیون بین المللی دیابت اعلام کرده در صورتی که هیچ گونه تغییری در رژیم غذایی و سبک زندگی مردم خاورمیانه بوجود نیاید، یک چهارم مردم خاورمیانه تا سال 2035 به دیابت مبتلا می‌شوند.

زنگ خطر دیگر این فدراسیون آن است که از هر دو بیمار دیابتی یک نفر حتی نمی‌داند که به این بیماری مبتلا است و علت بیماری 70 درصد از آن‌ها سبک زندگی ناسالم است و با تغییر عادات غذایی می‌توان از بروز، تشدید و حتی بازگشت این بیماری جلوگیری کرد.

کارشناسان تغذیه و سلامت همواره توصیه می کنند که مصرف غذاهای سالم سطح قندخون را تنظیم و سلامت کلی بدن را تضمین می‌کند. در این مقاله پنج نمونه از موادغذایی مفید برای کنترل و یا حتی پیشگیری از دیابت معرفی شده که به شرح زیر است:

- روغن زیتون خالص

خواص روغن زیتون از گذشته تا به امروز تایید شده است اما در صورتی که این روغن خالص و میزان فرآوری آن کمتر باشد، خواص آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی آن حفظ می‌شود. روغن زیتون علاوه بر این که چاشنی خوبی برای غذا است، همچنین گزینه خوبی در میان روغن‌ها به عنوان اسیدچرب غیراشباع برای افراد دیابتی است. مصرف اسیدهای چرب اشباع نشده در وعده‌های غذایی به کنترل سطح قندخون کمک می‌کند و مقاومت در برابر انسولین را کاهش می‌دهد. روغن زیتون را می‌توان در سالاد، ماست و خوراکی‌های مختلف استفاده کرد. به رغم این خواص، روغن زیتون خالص در هر گرم 9 کالری دارد که به همین دلیل باید در مصرف آن دقت کرد.

- کلم و سبزیجات

کلم، اسفناج از مواد غذایی مغذی و در عین حال کم کالری هستند که قندخون را به هیچ عنوان بالا نمی‌برند. این سبزیجات همچنین حاوی لوتئین و زیکسانتین هستند که برای تقویت بیناییِ بیماران دیابتی مفیدند.

- دارچین

اغلب تحقیقات نشان داده دارچین پاسخگویی بدن به انسولین را بهتر کرده و سطح گلوکز خون را در بیماران دیابت نوع دوم تنظیم می‌کند. در یک مطالعه منتشر شده در مجله «مراقبت دیابت» مصرف 40 روزه دارچین در بیماران نوع دوم دیابت،‌ 18 تا 29 درصد گلوکز خون را کاهش می‌دهد و هیچ گونه عوارضی ندارد. از دارچین می‌توان در چای، وعده صبحانه و قبل از تنوری کردن سیب زمینی شیرین با پاشیدن مقداری از این ادویه روی آن استفاده کرد.

- ماهی ساردین

این ماهی منبعی سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است که سطح لیپوپروتئین (از بین برنده کلسترول بد) را افزایش می‌دهد و همچنین سطح تری گلیسیرید را در افراد دیابتی کاهش می‌دهد. ماهی‌های روغنی بهترین منابع امگا 3 هستند و ماهی ساردین در مقایسه با ماهی‌های دیگر سطح جیوه کمتری دارد.

- چای سبز

خواص درمانی چای سبز حداقل سه برابر چای معمولی است و سطح گلوکز،‌ تری گلیسیرید و کلسترول خون را به دلیل آنتی اکسیدانی که دارد، کاهش می‌دهد و به دنبال آن از آسیب کلیه که در بیماران دیابتی شایع است، ‌جلوگیری می‌کند. اضافه کردن مقداری لیمو به چای سبز، خواص آنتی اکسیدانی آن را افزایش می‌دهد.

[ یک شنبه 21 دی 1393برچسب:دیابت ,کنترل دیابت, 5خوردنی مفید برای کنترل دیابت , ] [ 21:20 ] [ علیرضا ]
[ ]

روش های سنتی و مدرن برای درمان زردی نوزاد

شنیدن این جمله از زبان متخصص اطفال برای مادری كه با هزار امید و آرزو نوزادش را به‌دنیا آورده، دلهره‌آور است و اولین چیزی كه در ذهن او نقش می‌بندد این است كه آیا زردی جان و سلامت نوزادش را تهدید می‌كند و برای درمانش چه اقدامی باید انجام دهد؟ اینها شاید سوالات مادرانی باشد كه در آینده قصد بارداری دارند یا قرار است به زودی زایمان كنند.
 
چرا زرد می‌شود؟
 
به دستش نگاه كنیم یا چشمش؟

خودتان می‌توانید تشخیص دهید؟
 
چه زمانی زردی خطرناك است؟
 
و سوالاتی دیگر که جواب همگی در ادامه مطلب آمده.........
 

ادامه مطلب

صفحه نخست روزنامه‌هاي امروز| 21 دي


ادامه مطلب
[ یک شنبه 21 دی 1393برچسب:صفحه نخست روزنامه‌هاي امروز| 21 دي ,روزنامه, ] [ 21:3 ] [ علیرضا ]
[ ]

عجیب‌ترین اپلیکیشن‌های اندروید ایرانی

 

«اینجا همه چیز درهم است.» اصطلاحی که شاید بتوان به راحتی آن را درباره سایت های ارائه اپلیکیشن به کار برد!
 سایت های زیادی برای فروش و ارائه اپلیکیشن های ایرانی یا همان افزونه های اندورید طراحی شده است. در این سایت ها همه چیز درهم است. برخی از این افزونه‌ها در نوع خود متفاوت و جالب هستند!

آفتابه

آفتابه، یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارها است. این برنامه که ابتکار سه دانشجوی رشته‌های فنی است، خیلی سریع به یک بازی پرطرفدار تبدیل و بیش از یک‌ونیم میلیون بار دانلود شد. ایده طراحی این افزونه برگرفته از صفحه غلط‌نامه دهخدا در فضای مجازی است.  طراحان این افزونه درباره اسم متفاوت این برنامه هم استدلال جالبی دارند: «پس زمینه بازی طرح یک خورشید است و آفتابه یعنی این‌که آفتاب هست! عکس آفتابه توی لوگو هم برای فان بودن برنامه بود!» شیوه این بازی به گونه‌ای است که در مرحله از آن باید عبارتی تقریبا بی‌ربط از روی عکس هر مرحله حدس زده شود.

درتوضیحات این برنامه آمده است: «با خرید سکه می‌توانید در مراحل راهنمایی بگیرید و راحت‌تر بازی کنید. همچنین با خرید سکه‌ درون بازی از سه دانشجوی پر انگیزه‌ی تازه‌کار حمایت می‌کنید.»

گرچه دانلود این افزونه ابتدا رایگان بوده و هیچ منفعتی برای سازندگان آن نداشته است؛ با گسترش سریع آن و درواقع خریداری شدن سکه‌های بیشتر، اوضاع این دانشجویان هم کم کم بهتر شد!

 

ir.treeco.aftabe0.jpg

 

گلاب به روتون!

این افزونه هم به‌صورت جی‌پی‌اس، آدرس نزدیکترین محل سرویس بهداشتی را به مشتریان خود نشان می‌دهد!

گلاب.jpg

سوت بزن عکس می‌گیره!

این برنامه هم ترفندی برای راحت‌تر شدن فرآیند عکس سلفی گرفتن است! با این افزونه افراد می‌توانند به واسطه تنها سوت زدن از خود و دیگران عکس بگیرند. این افزونه امکانات جالب دیگری مثل انتخاب محل ذخیره‌‌سازی عکس، امکان عکسبرداری با دوربین جلو و عقب، داشتن کادر تشخیص چهره، امکان تغییر کیفیت و رزولیشن عکس و ... را هم در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. 

com.android.club.sutcam.png

اخبار مذاکرات هسته‌ای

آنقدر موضوع هسته ای حساس و شاید جذاب شده است که در کنار افزونه‌های تفریحی، افزونه های خبری هم در این سایت یافت می‌شود. افراد با نصب این برنامه می‌توانند، هر لحظه اخبار مذاکرات هسته‌ای را دنبال کنند. این برنامه اخبار مرتبط به مذاکرات هسته‌ای را استخراج و طبقه‌بندی می‌کند و در اختیار افراد می‌گذارد. البته این افزونه تولید کننده اخبار نیست و از مطالب سایر منابع و خبرگزاری استفاده می‌کند. 

بازار.jpg

روح یاب

این اپلیکیشن که هم صرفا تفریحی است، روحهای اطراف فرد شناسایی می‌کند!

app.Behradbxbx0.jpg

 

نذری یاب

در توضیحات این افزونه آمده است: «با اپلیکیشن تلفن همراه نذری یاب می توانید نذری های شهر خود را ببینید و با استفاده از جست‌وجوی پیشرفته و موقعیت یاب به نزدیک ترین محلی که در آن نذری می‌دهند مراجعه کنید»

این افزونه هدف خود را خدمت به عزاداران حسینی می‌داند و از بقیه هم می‌خواهد تا با ثبت اماکن نذری‌هایی که می‌شناسند، آن‌ها را یاری کنند!

نذری.jpg

 

همسر یاب

این افزونه هم دراستای کمک به پیدا کردن همسر مناسب و علاقه‌مند ساختن وی به خود طراحی شده است!

 این اپلیکیشن دارای دو بخش است: 
بخش اول یک تست کاملا رایگان است که به افراد می‌گوید که آمادگی ازدواج دارند یا خیر؟
بخش دوم هم شامل 21 مقاله در خصوص ازدواج است که افراد را راهنمایی می کند چگونه همسر مورد نظر خود را بیابند و حتی او را به خود علاقه‌مند سازند!

همسریاب.jpg

موجودی به نام مادر شوهر

این افزونه جالب هم در جهت بهبود روابط عروس و مادرشوهر طراحی شده است. آرمان این افونه برقراری صلح و صفا در خانواده هاست. این افزونه برای رسیدن به این آرمانش شامل بخش‌های مختلفی است.

مادرشوهر.jpg

دعای جلب محبت معشوق

این افزونه هم از پرطرفدارترین‌ها محسوب می‌شود. این افزونه به‌وسیله جمع‌آوری ادعیه، با هدف جلب محبت و توجه  معشوق طراحی شده است!  این افزونه هم ادعا می‌کند که با استفاده از آن افراد می‌توانند به راحتی دلربا باشند و مورد توجه معشوق قرار بگیرند!

محبت همسر

[ ]

کفاشیان به تهران بازمی‌گردد

 

رییس فدراسیون فوتبال به دلیل داشتن مشغله کاری در تهران به ایران بازمی‌گردد.
 علی کفاشیان پس از پیروزی 2 بر صفر تیم ملی در جام ملت‌های آسیا در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و خوشحالم که جام را با پیروزی شروع کردیم. این برد برای ما خوب است اما در ادامه کار در جام ملت‌های آسیا شرایط سختی را داریم اما توانستیم با اختلاف دو گل بحرین را شکست دهیم.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کردم که این همه تماشاگر به ورزشگاه بیاید اما امیدوارم برای بازی‌های بعدی نیز از حضور آن‌ها بهره‌مند شویم و به این میزان تماشاگر در ورزشگاه حضور داشته باشند.
[ یک شنبه 21 دی 1393برچسب:کفاشیان,فدراسیون فوتبال, ] [ 20:55 ] [ علیرضا ]
[ ]

در برخی آرایشگاه‌های مردانه چه می‌گذرد؟

 

زمستان به تهران رسیده است. کوه‌های اطراف پایتخت برای اسکی دل دل می‌زنند. کافی است یک پنجشنبه صبح سری به پیست اسکی توچال بزنید تا هم برف را ببینید هم سبک زندگی جوانان را.
 در لابی هتل نشسته‌اند تا قهوه بخورند و گرم شوند. یکیشان دور سرش را خالی کرده و یک کاکل از موهای پرپشتش را روی سرش باقی گذاشته است؛ کاکلی به رنگ قهوه‌ای روشن که اصلا سنخیتی با رنگ ابرو و چهره‌اش ندارد و دیگری خطی عمودی انگار ابرو‌هایش را نصف کرده و توی چشم می‌زند. کنجکاو می‌شوم و آنقدر نگاهشان می‌کنم تا بالاخره بپرسم از مدل مو‌هایش راضی است؟ می‌خندد و می‌گوید: راضی نبودم که این شکلی درستشان نمی‌کردم!

فراز ۲۳ ساله و دانشجوی گرافیک دانشگاه علمی و کاربردی است. در مورد آرایش پسر‌ها و مدل مو‌هایش می‌گوید: من برای پوست و مو‌هایم ارزش قائلم. به نظرم زیبایی یک مرد به زیبایی مو‌ها و پوستش است، برای همین هر دو هفته یک بار آرایشگاه می‌روم و مو‌هایم را کراتینه می‌کنم که هزینه‌اش در حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان می‌شود. کراتینه برای تقویت مو اهمیت دارد، مخصوصا من که مو‌هایم را رنگ کرده‌ام!

جیب بابا برای همین موقع است

از پسر جوانی می‌پرسم چرا مو‌هایت را مش می‌کنی؟ دانشجوی بازیگری است. دوست دارد خاص باشد. دانشگاه آزاد درس می‌خواند. می‌پرسم هزینه‌اش زیاد نیست؟ می‌خندد: جیب بابا برای همین مواقع است!

فراز آرایشگاه مخصوص دارد؛ جایی در شمال شهر که حداقل دو سال است فقط به آنجا می‌رود. می‌پرسم وقتی مو‌هایت را رنگ کردی، واکنش دوستانت چه بود؟ با اندکی تعجب می‌گوید: هیچی! مگر زیبایی واکنش دارد؟!

دوستش که ابرو‌هایش را انگار از وسط نصف کرده‌اند، می‌گوید: من چند سال است آرایشگرم ابرو‌هایم را تمیز می‌کند، یعنی از وقتی که دبیرستانم تمام شد. ۶ ماه پیش هم از روی مدل ابروی یکی از خواننده‌ها، دادم توی ابروی چپم را آرایشگرم خالی کرد. وقتی می‌پرسم به چه دلیل داخل ابرویت را تیغ زدی؟ می‌گوید: تنوع که دلیل نمی‌خواد، برای تنوع!

آرایشگاهی برای مردان خاص!

انگار زیبایی آقایان خیلی مهم است که در تبلیغاتش استفاده از کار‌شناسان زیبایی را به رخ می‌کشد و شعارش همین است: «با ما، خاص‌ترین مرد شهر خواهید بود!» یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های آرایشی مردان است و در چهار نقطه پایتخت شعبه دارد؛ جایی که به پکیج‌ها و مرکز فوق تخصصی داماد معروف است. در تبلیغاتش، چهره مردان با صورت‌های برنزه، ابروهای مرتب و لب‌های صورتی کمرنگ و چشم‌های عسلی به چشم می‌خورد. از خدماتش، کراتینه مو، اسپای مو، رفع موهای زائد گونه، سرویس پوست، ماساژ و اصلاح و طراحی ابرو است.

آرایشگاه بعدی در کرج است؛ سالنی بزرگ که حتما باید یک مرد شما را به داخل همراهی کند. به محض ورود، فردی که جلوی در ورودی نشسته است از شما می‌پرسد چه کارهایی دارید تا زود‌تر به بخش مورد نظر مراجعه کنید. اینجا سالنی است که می‌گویند بیشتر بازیکنان فوتبال و خواننده‌ها با وقت قبلی برای آرایش مدل مو‌هایشان و دیگر خدمات به آنجا می‌آیند. هر کس کیف مخصوص به خودش را در کمد مخصوصش دارد. در کیف هر فرد، وسایل شخصی مانند حوله، ژیلت و ژل بعد از اصلاح و سایر وسایل وجود دارد و هر دفعه که می‌آیند مسئول خدمات، ساکشان را ارائه می‌دهد.

تغییر سبک آرایشگری

یکی از آرایشگران که تاکید دارد نام سالن و خودش را در گزارش ذکر نکنیم، درباره کارشان توضیح می‌دهد: «سبک آرایشگری تغییر کرده است. در گذشته ماهی یک بار برای اصلاح سر به آرایشگاه مراجعه می‌کردند اما من این روز‌ها مشتریانی دارم که گاهی هر روز برای سشوار مو‌هایشان می‌آیند و روزانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان هم هزینه می‌کنند که در ماه تقریبا در حدود ۴۵۰ هزار تومان می‌شود. عده‌ای دیگر برای پاکسازی پوست می‌آیند که شامل جوان‌سازی و ماساژ صورت هم می‌شود و بستگی به موادی که استفاده می‌شود دارد و قیمت پایه از ۳۰ هزار تومان است و تا ۵۰ هزار تومان هم می‌رسد. ماسک صورت با توجه به چربی پوست باید دو بار در هفته استفاده شود».

وقتی از این آرایشگر می‌پرسیم که آیا مردان هم از پاکسازی پوست استقبال می‌کنند؟ می‌گوید: اتفاقا پسران جوان به خصوص سنین ۱۸ تا ۲۰ سال، مشتریان دائم ما هستند به دلیل اینکه در سن بلوغ قرار دارند و زیاد جوش می‌زنند.

این آرایشگر در مورد اصلاح ابرو که مدل‌هایش روی دیوار وجود دارد، می‌گوید: برداشتن ابرو توسط ابروکار انجام می‌شود که از ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان هزینه ابرو برداشتن است. البته عده‌ای ابرو را فقط تمیز می‌کنند که از تیغ و قیچی استفاده می‌شود ولی اگر بخواهند زیر ابرو خط بیندازند موچین هم استفاده می‌شود که هزینه‌اش بیشتر است. در ضمن بند هم داریم که موهای روی گونه تا زیر پلک پایین را برمی‌دارند.

پسری با موهای بلند فر که تا کمرش می‌رسد به داخل آمده و می‌خواهد مو‌هایش را مش نقره‌ای کند یا به قول خودش جوگندمی. کش را باز می‌کند و مو‌هایش را در هوا تکان می‌دهد تا هم آرایشگر جنس مو را ببیند و هم قیمت بدهد. آرایشگر پنجه در موهای پسر می‌اندازد و می‌پرسد تا به حال رنگ نکرده‌ای؟ این صحنه‌ها آشناست. با آرایشگاه زنانه فرقی ندارد! پسر می‌گوید: نه، موی طبیعی خودم است. فقط مش که فر مو‌هایم را از بین نمی‌برد؟ آرایشگر سری تکان می‌دهد و می‌گوید: نه، فقط در حدود ۸۰۰ هزار تومان هزینه‌اش می‌شود چون هم مو‌هایت بلند و پرپشت است و اینکه باید دکلره روی مو‌هایت جواب بدهد!

از آرایشگر اولی خداحافظی می‌کنم. می‌گوید: تمام مشتری‌های ما هم این شکلی نیستند. بعضی فقط روی مدل مو‌هایشان کار می‌کنند و بسیار مردانه تیپ می‌زنند. سر تکان می‌دهم. خودش نه ابرو برداشته و نه مو‌هایش را رنگ کرده است.

[ یک شنبه 21 دی 1393برچسب: آرایشگاه‌ مردانه ,پیرایش,ابرو, ] [ 20:39 ] [ علیرضا ]
[ ]

پهپاد AirDog با قابلیت تعقیب کاربر - زومیت

پهپاد AirDog با قابلیت تعقیب کاربر - زومیت

[ شنبه 20 دی 1393برچسب:پهپاد AirDog ,قابلیت تعقیب کاربر - زومیت, ] [ 1:5 ] [ علیرضا ]
[ ]

اینجا استرالیاست

اینجا استرالیاست

[ شنبه 20 دی 1393برچسب: استرالیا,جام ملتهای آسیا, ] [ 1:1 ] [ علیرضا ]
[ ]

به جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ خوش آمدید

به جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ خوش آمدید

[ شنبه 19 دی 1393برچسب:جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ , ] [ 23:58 ] [ علیرضا ]
[ ]

فتوای رابطه جنسی زن شوهردار با مرد بیگانه!

 

«ناصر العمر»؛ روحانی سعودی در فتوایی گفت: در صورتی که شوهر نیازهای جنسی زن خود را برآورد نکند، زن می تواند با رضایت شوهر خود با مرد بیگانه ای نکاح کند.

فتوای شیخ سعودی بر روی اینترنت منتشر شد و باعث ایجاد موج وسیعی از خشم بر روی پایگاه های ارتباط جمعی شد، کاربران خواهان پایان دادن به فتواهای این شیخ و بازداشت افرادی همچون او شدند که هر چند مدت یک بار با بیان فتوا و سخن غیر عاقلانه تنش های زیادی در جامعه ایجاد می کنند. کاربران اینترنتی همچنین تاکید کردند: خطر فتاوی شیخ سعودی از تروریسم داعشی ها کمتر نیست.

ناصر العمر در سال های گذشته در مورد جهاد نکاح به شورشی های سوریه اجازه داده بود که در صورت عدم وجود زنان نامحرم با محرم ها جهاد نکاح کنند ، اما مدتی بعد سخن خود را تغییر داد.

فتوای جواز نکاح با محرم به نقل از ناصر العمر بر روی شبکه ماهواره ای الوصال پخش شد. این شبکه با تروریست ها و شورشی ها ارتباط نزدیک دارد و فعالیت های آن ها را گزارش می دهد.

 شبکه ماهواره ای خطاب به منتقدان شیخ بیان کرده بود: امروز برخی به فتاوی شیوخی که جهت راحتی مبارزان - تروریست ها- صادر می شود انتقاد می کنند در حالی که چشم خود را به تروریسم و کشته شدن زنان و کودکان بسته اند.

این اولین بار نیست که او چنین فتاویی صادر می کند، پیشتر نیز فتوای جواز بردگی زنان شیعه و توزیع آن ها میان تروریست ها را صادر کرده بود.

[ ]

گرامیداشت جهان پهلوان تختی

 

مراسم گرامیداشت چهل و هفتمین سالگرد جهان پهلوان غلامرضا تختی  با حضور مسوولان، پیشکسوتان عرصه کشتی و ورزشکاران و آحاد مختلف مردم در گلزار ابن بابویه شهر ری برگزار شد.
 
















[ جمعه 19 دی 1393برچسب:گرامیداشت جهان پهلوان تختی ,جهان پهلوان تختی, ] [ 23:48 ] [ علیرضا ]
[ ]

سخنان وزیر درباره فیلتر شبکه‌های اجتماعی

 

 

 وزیر دادگستری گفت: برخی شبکه‌های اجتماعی سلامت اخلاقی خانواده‌ها را به مخاطره انداخته‌اند.

مصطفی پورمحمدی عصرامروز(18دی)، درسازمان ملی استاندارد درجمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص برخی شبکه‌های اجتماعی از جمله لاین، وایبرو واتس آپ شکایت‌های زیادی به قوه قضاییه رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: برخی از این شبکه‌ها سلامت اخلاقی خانواده‌ها را به مخاطره انداخته و به نوعی دردسرساز شده‌اند.

پورمحمدی افزود: وظیفه قوه قضاییه این است که به طور جدی با هرآنچه سلامت اخلاقی و روانی اعضای خانواده را تحت شعاع قرار می‌دهد مقابله و برخورد کند.

وی ادامه داد: دولت تلاش دارد تا آنجایی که می‌تواند با کنترل فنی و فیلترینگ‌های هوشمند از ادامه فعالیت این شبکه‌ها ممانعت نکند اما این اقدام تا زمانی صورت می‌گیرد که این شبکه‌های اجتماعی از لحاظ اخلاقی به تهدید تبدیل نشوند.

این مسئول ابراز کرد: اگر نتوانیم به طور هوشمند از گسترش بخش‌های ناسالم این شبکه‌ها جلوگیری کنیم طبعاً در نهایت ناچار می‌شویم که اصل شبکه‌ها را با محدودیت مواجه کنیم.

وزیردادگستری در پایان گفت: این موضوع در حال بررسی بین قوه قضاییه و مجریه است و نتیجه نهایی آن اعلام خواهد شد.

[ ]

پشت پرده کاهش قیمت نفت لو رفت

 

یک نشریه آمریکایی ناخواسته از توطئه کاخ سفید و ریاض برای کاهش قیمت نفت پرده برداشت.
 نشریه آمریکایی فارین افرز نوشت: با وضعیت بد "ملک عبدالله"، سعودی زمان اشتباهی را برای جنگ نفتی انتخاب کرده است.
 
یک نشریه آمریکایی با اشاره به مشکلات متعدد عربستان از جمله بیماری پادشاه، می‌افزاید: ادامه سیاست فعلی عربستان برای کاهش قیمت نفت با توجه به مشکلات کنونی اشتباه است.
 
این نشریه آمریکایی در مقاله ای با عنوان نمایشنامه نفت سعودی...چرا عربستان به کاهش قیمت نفت ادامه می دهد؟ ناخواسته از توطئه کاخ سفید و ریاض برای کاهش قیمت نفت پرده برداشت و ضمن اشاره به بیماری "عبدالله بن عبدالعزیز" پادشاه عربستان به سیاست فعلی این کشور در کاهش قیمت نفت پرداخت.
 
فارین افرز نوشت: دوشنبه (۱۵ دی) داعش به مرز عربستان حمله کرد و یک ژنرال سعودی و دو نگهبان از گارد مرزی در این حمله کشته شدند.این اولین هجوم علیه عربستان از زمان تشکیلات ائتلاف جهانی علیه داعش بود.
 
موضوع وخامت وضعیت سلامتی پادشاه عربستان که در بیمارستان بستری شده است و از التهاب ریوی حاد رنج می برد ، بحث و سوال های بسیاری را به راه انداخته است.
 
از سوی دیگر قیمت هر بشکه نفت برای اولین بار از سال ۲۰۰۹ به ۵۰ دلار رسید و همه چشم های به سمت عربستان سعودی به عنوان کشوری که ۷۳ درصد از منابع زیرزمینی نفت را در اختیار دارد ، دوخته شد تا شاید با کم کردن تولیدش بهای نفت کمی بهبود یابد اما عربستان نپذیرفت.
 
مشکل است که باور کنیم عربستان نتایج ژئو سیاسی این قمارش را نداند. کاهش قیمت نفت به معنای درآمد کمتر برای کشورهای دارای نفت مانند ایران و روسیه است. عربستان امید دارد به این وسیله، بر ایران به خاطر برنامه هسته ای و برخی سیاست هایش درمنطقه فشار بیاورد و از سوی دیگر بر سیاست روسیه در اوکراین نیز تاثیر بگذارد.
 
فارین افرز اذعان کرد: اما این اقدامات سعودی باعث کوتاه آمدن ایران و یا روسیه نشد بلکه دقیقا نتیجه بالعکس داد. ایران حمایت هایش را از سوریه شدت بخشید و "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه این فرصت را غنیمت شمرد و آمریکا را دخیل در اوضاع نابسان اقتصادی کشور اعلام کرد و به این وسیله حمایت ملی بیشتری برای خود به دست آورد و به هیچ وجه قصد عقب نشینی از اوکراین ندارد.
 
این نشریه سپس با ادامه کاهش نفت ، برای عربستان در سال ۲۰۱۴ خسارت ۸۹ میلیارد دلاری پیش بینی کرد که احتمالا این کشور را در بودجه دچار مشکل خواهد کرد.
 
نشریه آمریکایی فارین افرز نوشت: با وضعیت وخیم ملک عبدالله، رقابت بر سر قدرت و پادشاهی، فشارهای داخلی، درگیری در یمن به عنوان همسایه عربستان، تهدیدات داعش و غیره، عربستان زمان عجیبی را برای اقدام فعلی ژئوسیاسی خود در جهان نفت انتخاب کرده است.
[ جمعه 19 دی 1393برچسب:پشت پرده کاهش قیمت نفت ,قیمت نفت , ] [ 23:31 ] [ علیرضا ]
[ ]