ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

اعدام 4 متجاوز در شیراز (18+)

 

چهار تن از متجاوزان به عنف و آدم ربایان مسلح در شیراز به دار مجازات آویخته شدند.
 

 

[ شنبه 29 شهريور 1393برچسب:اعدام 4 متجاوز در شیراز (18+) , ] [ 1:27 ] [ علیرضا ]
[ ]

رضا صادقي در كنار برادرش

 

رضا صادقی خواننده خوب ایران به تازگی عکسی از خودش به همراه برادرش منتشر کرده است، برادری که به گفته او عکاس آثارش هم هست و این روزها مشغول عکاسی از تازه ترین اثر این خواننده است.او زیر این عکس نوشته :‌هـمیشه یکی هست که اخر هر خستگی میگی خدا نکنه خسته بشه روزی ..... برادرم محمدرضا ، یه عکاس با چشمای باشعور و تفکر امروزی .... با سن کم عکس جلد البوم هـمین رو انداخت و باعث غرورم شد ...... بزودی میریم برای عکس های البوم [جام جم]

[ شنبه 29 شهريور 1393برچسب:رضا صادقي در كنار برادرش , ] [ 1:24 ] [ علیرضا ]
[ ]

این مرد تحت تعقیب پلیس است

 

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواست تصویر مردی را که با جعل اسناد هویتی اقدام به برداشت 220 میلیون تومانی از حساب مردی دیگر کرده بود، شناسایی کنند.
 
در اسفندماه سال گذشته فردی به همراه پرونده ارجاعی از شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و اعلام کرد که تمامی موجودی حساب بانکی‌اش توسط فرد ناشناسی به شیوه جعل هویت و افتتاح مجدد حساب، به مبلغ 220 میلیون تومان مورد برداشت غیرمجاز قرار گرفته است.

این مرد تحت تعقیب پلیس است +عکس

مالباخته در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در هشتم اسفندماه سال گذشته به شعبه بانک میدان سلماس مراجعه و در کمال تعجب متوجه شدم که تمامی موجودی حساب بانکی‌ام ، در شعبه دیگر بانکی واقع در خیابان ولیعصر برداشت شده که به شعبه مذکور در خیابان ولیعصر مراجعه و در کمال تعجب متوجه شدم که فرد ناشناسی با سوء استفاده از هویت دقیق و کامل من اقدام به افتتاح دوباره حساب کرده و بدین شیوه و شگرد اقدام به برداشت کامل حسابم کرده است.

با آغاز تحقیقات، کارآگاهان با مراجعه به شعبه بانک ولیعصر به بررسی اسناد و مدارک شناسایی ارائه شده به شعبه بانکی پرداخته و اطمینان پیدا کردند که فرد ناشناس با اسناد و مدارک مجعول اقدام به افتتاح حساب کرده، در حالیکه مالباخته در تحقیقات به آنها اعلام کرده بود که هیچکدام از اسناد و مدارک شناسایی و هویتی‌اش سرقت و یا مفقود نشده است.

سرهنگ کارآگاه افشار احسانی فر، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته بانکی تصویر متهم تحت تعقیب پرونده شناسایی و به دستور مقام قضایی دستور انتشار تصویر وی صادر شده است.

وی از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهم تحت تعقیب شده‌اند خواست تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت واقعی، محل سکونت و ... این شخص را از طریق شماره تماس‌های 63957761 و 639577760 در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.
[ شنبه 29 شهريور 1393برچسب:این مرد تحت تعقیب پلیس است , ] [ 1:21 ] [ علیرضا ]
[ ]

بازداشت باند زورگیران 20 ساله در تهران

 

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری چهار زورگیر جوان خبر داد که اقدام به ده‌ها فقره زورگیری از شهروندان در نقاط مختلف تهران کرده‌ بودند.
 

 رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری چهار زورگیر جوان خبر داد که اقدام به ده‌ها فقره زورگیری از شهروندان در نقاط مختلف تهران کرده‌ بودند.

در ساعت چهار صبح اولین روز از شهریور ماه امسال مأموران کلانتری 152 خانی آبادنو ، در حین گشت زنی به سرنشینان دو دستگاه موتورسیکلت آپاچی سفید و طرح هوندا 125 سبز رنگ مشکوک شدند اما سرنشینان این دو موتورسیکلت با مشاهده مأموران اقدام به فرار کردند که نهایتا با اجرای طرح مهار از سوی واحد گشت کلانتری 152 در محدوده تعقیب و گریز، سرنشینان موتورسیکلت آپاچی سفید رنگ با شلیک گلوله از سوی مأموران روبرو شده و به علت عدم کنترل موتورسیکلت توسط راننده به زمین خورده اما همچنان به صورت پیاده اقدام به فرار کردند.

در ادامه راکب موتورسیکلت آپاچی برای فرار از دست مأموران به یک منزل مسکونی نیمه ساز رفت و دو سرنشین دیگر نیز در زیر یک دستگاه خودرو سواری پارک شده در محل مخفی شدند اما هر سه نفر توسط مأموران دستگیر و در بازرسی اولیه از آنها نیز چندین دستگاه گوشی تلفن همراه به همراه یک قبضه قمه و اسپری اشک آور کشف و ضبط شد .

با آغاز تحقیقات اولیه در کلانتری ، مأموران اطلاع پیدا کردند که موتورسیکلت آپاچی دارای سابقه سرقت به شیوه زورگیری بوده و در همان روز، به سرقت رفته است . علاوه بر موارد کشف شده از متهمان ، سوئیچ متعلق به یک دستگاه خودرو سواری نیز کشف شد که در همان مراحل اولیه مأموران موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو پرشیا دارای سابقه سرقت به شیوه زورگیری در منطقه خانی آباد – محدوده میدان میوه و تره بار شدند .

براساس این گزارش با شناسایی اموال مسروقه از متهمین و اعتراف هر سه متهم به ارتکاب سرقت های به عنف ، پرونده مقدماتی با موضوع "زورگیری" تشکیل و به دستور قاضی عموزاد ، بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران ، برای ادامه رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با آغاز تحقیقات از سه متهم به نام های "جواد" ( 18 ساله ) ، "هادی" ( 21 ساله ) و "سعید" ( 19 ساله ) ، هر سه نفر به ده‌ها فقره زورگیری با استفاده از انواع خودرو و موتورسیکلت های سرقت شده به شیوه زورگیری ، در سطح شهر تهران اعتراف کردند ؛ همزمان با اعتراف صریح متهمان به ده ها فقره زورگیری و شناسایی متهم چهارم به نام امین ( 20 ساله ) در منطقه فلاح که در زمان تعقیب و گریز با موتورسیکلت طرح هوندا 125 از محل متواری شده بود ، تعدادی از مالباختگان نیز پس از حضور در پایگاه پنجم پلیس آگاهی اقدام به شناسایی هر سه متهم کردند .

مالک خودرو پرشیا پس از حضور در پایگاه پنجم آگاهی ، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : " در ساعت یک بامداد 31 مرداد ماه امسال در حال پارک خودرو در مقابل در خانه بودم که ناگهان یک نفر از سمت در شاگرد سوار ماشین شد و با قمه و گاز اشک آور مرا به زور از ماشین بیرون کرد ؛ همزمان شخص دیگری از سمت چپ ماشین ، سوار شد . خواستم در برابرشان مقاومت کنم که جوان دیگری با موتور جلوی پای من ایستاد و آنجا فهمیدم که همگی با یکدیگر هستند و من نیز نتوانستم در برابر آنها هیچ اقدامی کنم ؛ آنها ماشین را سرقت کرده و به سرعت از محل دور شدند".

دو مالباخته که گوشی های تلفن همراهشان از متهمین کشف شده بود ، پس از حضور در پایگاه اقدام به شناسایی هر سه متهم کردند ؛ یکی از آنها در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : "در ساعت 7:30 روز 30 مرداد ، در ایستگاه اتوبوس یاغچی آباد منتظر آمدن اتوبوس بودم که ناگهان سرنشینان یک دستگاه خودرو 206 به من حمله ور شده و با تهدید چاقو اقدام به سرقت تلفن همراه و وجوه نقد همراهم کردند ". مالباخته دیگر نیز به کارآگاهان گفت : "در ساعت 22 روز 14 مرداد ماه ، در خیابان گلبرگ شرقی در مقابل در منزل نشسته بودم که ناگهان چهار نفر با دو دستگاه موتورسیکلت ، با چاقو و زدن اسپری اقدام به زورگیری گوشی تلفن همراهم کردند.

با شناسایی مخفیگاه چهارمین عضو گروه سارقین زورگیر در منطقه فلاح ، کارآگاهان اقدام به دستگیری متهم در بیستم شهریور ماه کردند؛ در زمان اجرای عملیات، متهم که در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی مخفی شده بود اقدام به فرار از طریق پنجره مشرف به داخل کوچه کرد که از این ارتفاع سقوط کرده و از ناحیه هر دو پا دچار شکستگی شد.

سرهنگ کارآگاه داوود مرادی ، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح متهمان به ده‌ها فقره زورگیری در سطح شهر تهران و مراجعه ده‌ها مالباخته به پایگاه پنجم پلیس آگاهی که بدین شیوه و شگرد توسط متهمین در مناطق "غرب" و "جنوب غرب" تهران مورد تهدید و زورگیری قرار گرفته اند ، قرار قانونی برای هر چهار متهم صادر و برای شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

وی از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد ، در مناطق مختلف تهران بویژه در طول شش ماه گذشته مورد ضرب و شتم ، تهدید و زورگیری قرار گرفتند خواست تا برای شناسایی متهمین به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند .
[ شنبه 29 شهريور 1393برچسب:بازداشت باند زورگیران 20 ساله در تهران , ] [ 1:21 ] [ علیرضا ]
[ ]

وقتی «شریفی‌ نیا» 2 ساله بود!

 

تصویر زیر، محمدرضا شریفی‌نیا - بازیگر سینما و تلویزیون - را در سن 2 سالگی نشان می‌دهد.
 

 


عکس: وقتی «شریفی‌ نیا» 2 ساله بود!
[ شنبه 29 شهريور 1393برچسب:وقتی «شریفی‌ نیا» 2 ساله بود! , ] [ 1:20 ] [ علیرضا ]
[ ]

اطلاعات جدید از 20 فرمانده بلند پایه داعش

 

 از میان ۲۰ مسئول بلند پایه تروریست‌های تکفیری داعش ۱۹ تن آن ها عراقی و یک نفر اهل سوریه است. بعثی‌ها جایگاه ویژه‌ای در این میان دارند.

شبکه العربیة، اطلاعات جدیدی از 20 فرمانده بلندپایه گروهک تکفیری داعش را منتشر کرده است.

این برنامه که با عنوان «صناعة الموت» پخش می‌شد، نام 20 فرمانده و مسئول بلندپایه را منتشر کرده است که تمامی آن‌ها به جز یک سوری، تابعیت عراقی دارند.

در ادامه لیست این افراد همراه با اسامی حقیقی و پستشان آورده می‌شود.

1- ابوبکر البغدادی با نام واقعی «ابراهیم عواد البدری» / رهبر داعش

2- ابومسلم الترکی با نام واقعی «فاضل الحیالی»، وی افسر سابق ارتش بعثی بود / معاون البغدادی

3- ابوعبدالرحمن البیلاوی با نام واقعی «عدنان اسماعیل نجم»، افسر سابق ارتش بعثی / فرمانده نظامی کل

4-ابوالحارث، با نام واقعی «بشار اسماعیل الجرجر» اهل موصل / رئیس شورای نظامی کل

5-ابو قاسم با نام واقعی «عبدالله احمد المشهدانی» / مسئول جذب شبه نظامیان و تدارک عملیات انتحاری

6-ابوهاجر العسافی با نام واقعی «محمد حمبد الدلیمی» / هماهنگ کننده ی کل

7-ابوصلاح با نام واقعی «مصطفی الکرموش» / مسئول مالی

8- ابوعلی الترکمانی با نام واقعی «عبدالواحد خضیر احمد» / مسئول امنیتی کل

9- ابو محمد با نام واقعی «بشار اسماعیل الحمدانی» / مسئول زندانیان

10- ابو عبدالقادر با نام واقعی «شوکت حازم الفرحات» / مسئول اداری کل

11- ابوکفاح با نام واقعی «خیری عبد حمود الطیاوی» / مسئول بمب‌گذاری

12- ابوسجی با نام واقعی «عوف عبدالرحمن العفوی» / مسئول امور اجتماعی

13- ابو شیما با نام واقعی «فارس ریاض النعیمی» / مسئول انبارهای سلاح

14- ابو میسره با نام واقعی «احمد عبدالقادر الجزاع» / فرمانده داعش در بغداد

15- ابو مهند با نام واقعی «عدنان لطیف لاسویداوی» / فرمانده داعش در الانبار

16-ابوجرناس و نام واقعی وی «رضوان الطالب الحمدونی» / فرمانده مرزهای بین عراق و سوریه

17- ابو فاطمه الجحیشی با نام واقعی «احمد محسن الجحیشی»/ فرمانده داعش در جنوب بغداد

18- ابوفاطمه الجبوری با نام واقعی « نعمة عبد نایف الجبوری» / فرمانده داعش در کرکوک

19- ابو نبیل و نام واقعی وی «وسام عبدالزبیدی» / فرمانده داعش در صلاح الدین

20- ابو محمد العدنانی با نام واقعی « طه صبحی فلاحة» تنها تابعه سوری در میان رهبران گروهک تکفیری داعش/ مسئول اطلاع رسانی
[ شنبه 29 شهريور 1393برچسب:اطلاعات جدید از 20 فرمانده بلند پایه داعش , ] [ 1:15 ] [ علیرضا ]
[ ]

عکس تاریخی از معتادان تهران

 

 
قدیمی ترین عکس از شیره خانه ( تجمع معتادان ) ایران در زمان قاجار.

[ شنبه 29 شهريور 1393برچسب:عکس تاریخی از معتادان تهران , ] [ 1:12 ] [ علیرضا ]
[ ]

قطع 3057 انشعاب آب در هفته‌ گذشته

 

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان تهران با اعلام خبر قطع انشعاب 3 هزار و 57 مشترك پرمصرف گفت: به اين مشتركان براي رعايت الگوي مصرف يك‌ماه فرصت داده بوديم اما در فاز اول قطع انشعاب به دليل نبود توجيه، انشعاب مشتركاني را كه 200 مترمكعب آب مصرف مي‌كردند، بدون هشدار قطع كرديم.
محمد پرورش در گفت‌وگو با ايسنا، در پاسخ به اين پرسش كه در فاز اول قطع موقت انشعاب مشتركان پرمصرف چه دستاوردي عايد شركت آب و فاضلاب شد، گفت: قطع هفت ساعته آب به منظور اطلاع‌رساني به مشتركان است كه بدانند مصرف بالايي دارند و فقط روي كاغذ به عنوان مشتركان پرمصرف ثبت نمي‌شوند البته براي اخذ نتايج مسلماً مصوبات سختگيرانه دولت نتيجه بخش خواهد بود و تأثير بيشتري دارد.
وي با اشاره به اين‌كه يك ماه به مشتركان پرمصرفي كه بيش از 50 مترمكعب آب مصرف مي‌كردند، فرصت براي كاهش مصرف داده‌ايم گفت: 3057 مشترك شناسايي شده بودند كه پس از يك ماه، در روز 24 و 25 شهريورماه به مدت هفت ساعت از 10 تا 17 انشعاب آنها قطع شد.
مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان تهران افزود: هشداري كه به مشتركان مذكور داده شد به خاطر مبحث مشتري مداري كه همواره به آن توجه‌ داريم بود وگرنه مصرف 200 مترمكعب آب هيچ توجيهي ندارد و در فاز اول بدون دادن فرصت، انشعاب آنها قطع شد.
پرورش با تأكيد بر اينكه اقدامات سختگيرانه‌تري صورت مي‌پذيرد، گفت: پس از كارشناسان اقدامات سختگيرانه با مشتركان پر مصرف صورت مي‌گيرد تا مصرف بيش از حد آب كاهش پيدا كند.

[ شنبه 29 شهريور 1393برچسب:قطع 3057 انشعاب آب در هفته‌ گذشته , ] [ 1:10 ] [ علیرضا ]
[ ]

همه پرسی استقلال اسکاتلند

 

حوزه های اخذ رأی در اسکاتلند، از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه به منظور برگزاری همه پرسی تاریخی در مورد جدا شدن از بریتانیا کار خود را آغاز کردند. در این همه پرسی سؤال "آیا با استقلال اسکاتلند موافق هستید؟" با دو گزینه "بله" و "خیر" مطرح می شود.

همه پرسی استقلال اسکاتلند (عکس)

همه پرسی استقلال اسکاتلند (عکس)

همه پرسی استقلال اسکاتلند (عکس)

همه پرسی استقلال اسکاتلند (عکس)

همه پرسی استقلال اسکاتلند (عکس)

همه پرسی استقلال اسکاتلند (عکس)
[ شنبه 29 شهريور 1393برچسب:همه پرسی استقلال اسکاتلند , ] [ 1:9 ] [ علیرضا ]
[ ]

بانك مركزي ايران لغو تحريم شد

 

دادگاه اتحاديه اروپا طي حكمي اعلام كرد تصميم سال ۲۰۱۲ شوراي اروپا براي تحريم و انسداد دارايي‌هاي بانك مركزي ايران بايد لغو شود.
به گزارش فارس، اين حكم توسط شعبه بدوي دادگاه اتحاديه اروپا صادر شده و به معني لغو فوري تحريم‌ بانك مركزي ايران توسط اين اتحاديه نيست و قابل‌تجديدنظر است.  دادگاه اتحاديه اروپا مي‌گويد شوراي اروپا براي ادعاي خود هيچ دليل و مدركي ارائه نكرده و به هيچ نقل و انتقال مشخصي اشاره نكرده است و از اين‌رو اين تصميم بايد لغو شود.
در ژانويه 2012 اتحاديه اروپا تصميم گرفت كه به دليل «نگراني از ابعاد نظامي احتمالي برنامه هسته‌اي ايران» خريد نفت از ايران را قطع كند و بانك مركزي ايران را مورد تحريم قرار دهد. به دنبال تحريم بانك مركزي ايران دارايي‌هاي اين بانك نيز در اروپا مسدود شد.
تحريم‌هاي اتحاديه اروپا به دنبال رشته‌اي از قطعنامه‌هاي شوراي امنيت سازمان ملل وضع شد.  شوراي اروپا در آن مقطع اعلام كرد كه يكي از دلايل تحريم بانك مركزي ايران كمك اين نهاد مالي به دور زدن تحريم‌هاي بين‌المللي عليه ايران بوده است.

[ شنبه 29 شهريور 1393برچسب:بانك مركزي ايران لغو تحريم شد , ] [ 1:8 ] [ علیرضا ]
[ ]

برنامه کامل تيم ملي تا جام ملت‌ها مشخص شد

 

برنامه کامل اردويي تيم ملي فوتبال تا جام ملت‌هاي 2015 آسيامشخص شد.
 
روند آماده سازی شاگردان کارلوس کی‌روش برای حضور در جام ملت‌های 2015 آسیا تا روز 21 دی سال 93، زمان برگزاری نخستین دیدار مقابل بحرین بدین شرح است:

*اردوی نخست تیم ملی - 4 تا 15 اکتبر (12 تا 23 مهر) - لیسبون پرتغال - برگزاری 3 دیدار تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی

* اردوی دوم تیم ملی - آبان ماه - تهران - بازی با کره جنوبی 18 نوامبر (27 آبان)

* اردوی سوم تیم ملی - نیمه دوم دسامبر تا پایان دسامبر (24 آذر تا 9 دی) - ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی - برگزاری دیدار تدارکاتی 

* بازگشت به تهران در روز 9 دی و عزیمت به اردوی نهایی استرالیا در روز 12 دی

* اردوی چهارم تیم ملی - سیدنی - 2  تا 8 ژانویه (12 تا 18 دی)

تیم ملی فوتبال 8 ژانویه (18 دی) برای برگزاری نخستین دیدار از سیدنی عازم ملبورن خواهد شد تا روز یکشنبه 11 ژانویه (21 دی) نخستین دیدار خود را مقابل بحرین برگزار کند.

برنامه دیدارهای تیم ملی در مرحله گروهی جام ملت‌های 2015 آسیا در استرالیا:
21 دی: ایران - بحرین (ورزشگاه ملبورن)
25 دی: ایران - قطر (ورزشگاه استرالیا)
29 دی: ایران - امارات (ورزشگاه بریزبین)
 
[ شنبه 29 شهريور 1393برچسب:برنامه کامل تيم ملي تا جام ملت‌ها مشخص شد , ] [ 1:4 ] [ علیرضا ]
[ ]

مخالفت با برگزاری مسابقه رالی در تخت جمشید

 

معاون سرمایه گذاری و طرح های اداره کل میراث فرهنگی استان فارس از مخالفت این اداره کل با برگزاری مسابقات بین المللی رالی در تخت جمشید خبر داد و گفت: تخت جمشید جای برگزار کردن رالی نیست.

حبیب شهبازی درباره برگزاری مسابقات بین المللی رالی که توسط فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی قرار بود 31 شهریورماه برگزار شود به خبرنگار مهر گفت: ما و کارگاه میراث جهانی تخت جمشید با برگزاری چنین مسابقاتی مخالف هستیم قبلا اعلام کرده بودند که خودروهای شرکت کننده در این مسابقه می تواند در پارکینگ تخت جمشید حضور داشته باشد و از ظرفیت پارکینگ برای این خودروها استفاده شود ولی مخالف شروع این مسابقه از پارکینگ هستیم به همین جهت مجوزی برای شروع مسابقه از این محل نداده ایم.

وی گفت: چنین مسابقه ای آن هم در سطح بالا اگر در حریم تخت جمشید برگزار شود تاثیر سوء بر روی آثار تاریخی می گذارد بخصوص آنکه 3 سال پیش نیز تصادف خودروهای رالی باعث کشته شدن گردشگران شده بود. به همین علت مسئولان سازمان میراث فرهنگی صلاح ندانستند که این مسابقه برگزار شود.

شهبازی افزود: درباره استفاده از پارکینگ  مشکلی وجود ندارد ولی نمی توان مسابقه را از این بخش شروع کرد.

[ شنبه 29 شهريور 1393برچسب:مسابقه رالی, ] [ 1:3 ] [ علیرضا ]
[ ]

مذاکرات ایران و 1+5 در نیویورک آغاز شد

با حضور ظریف و اشتون؛
 

مذاکرات ایران و کشورهای 1+5 دقایقی پیش در مقر سازمان ملل در نیویورک با حضور کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و محمد جواد ظریف آغاز شد.

بر اساس این گزارش تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان به ریاست ظریف روز سه شنبه به نیویورک رفت.

ظریف و اشتون روز چهارشنبه در ناهار کاری مشترک در خصوص موارد اختلافی و نحوه ادامه مذاکرات گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، مذاکرات ایران و 1+5 از ساعت 10 صبح روز جمعه به وقت نیویورک آغاز شد.

سید عباس عراقچی، مجید تخت روانچی، معاونین وزیر امور خارجه و حمیدی بعیدی نژاد، رئیس تیم کارشناسی مذاکره کننده هسته ای که در این سفر همراه وزیر امور خارجه هستند در دو روز گذشته مذاکرات دو جانبه و کارشناسی با آمریکا و روسیه داشته اند. دو ساعت و نیم مذاکره با آمریکا و دو ساعت و نیم نیز مذاکره با روسیه صورت گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان با بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل نیز دیدار کرد و مصاحبه هایی نیز با رسانه های مختلف داشت.

ایران و 1+5 پس از امضای توافق ژنو 6 دور مذاکرات در وین داشتند که در تیر ماه به دلیل عدم حصول نتیجه و بر اساس توافق ژنو برای 4 ماه دیگر تمدید شد.

از ابتدای تمدید مذاکرات ایران 4 دور مذاکرات دو جانبه با آمریکا در ژنو و نیویورک داشته است . دو دور مذاکراه با روسیه و همچنین مذاکرات چهارجانبه ای با سه کشور اروپایی و مذاکره دو جانبه ای با چین داشته است.

با وجود مذاکرات دو جانبه و چند جانبه و یک دور مذاکرات دو جانبه ظریف و اشتون در بروکسل در تاریخ 10 شهریور ماه ، آنچه از سوی دو طرف اعلام شده است باقی ماندن موضوعات اختلافی بر میز مذاکره است.

میزان غنی سازی، تعداد سانتری فیوژ ها، مسئله اراک، فردو ، تحقیق و توسعه و ... از موارد اصلی اختلافی است که به نظر می رسد طرفین هنوز به راه حل مشترک در خصوص آنها دست نیافته اند.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که مذاکرات امروز در نیویورک می تواند نقطه امیدی در مذارکات دو طرف برای تصمیم گیری های سیاسی و دست یابی به راه حل های مشترک برای توافقی جامع تا قبل از پایان مهلت مذاکراتی تا 4 آذر ماه باشد.

[ شنبه 29 شهريور 1393برچسب:مذاکرات ایران و 1+5 در نیویورک آغاز شد , ] [ 1:1 ] [ علیرضا ]
[ ]

نمایشگاه خودروهای کلاسیک در مشهد

 

نویسنده : حميد فرش‌باف 
[ شنبه 29 شهريور 1393برچسب:نمایشگاه خودروهای کلاسیک در مشهد , ] [ 1:59 ] [ علیرضا ]
[ ]

استقلال با شکست خانگی مقابل فولاد دوم ماند

هفته نهم لیگ برتر فوتبال

 

تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل فولاد خوزستان دومین شکست متوالی خود را در این فصل تجربه کرد.

تیم فوتبال استقلال از ساعت 18و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی  و در حضور حدود 17 هزار تماشاگر به مصاف فولاد خوزستان رفت که مسابقه  با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد خوزستان به پایان رسید.

در دقیقه 4 مسابقه پاس میلاد فخرالدینی در محوطه جریمه به آرش برهانی رسید که این بازیکن توپ را از پشت محوطه شش قدم ضربه خود را بیرون زد.

آرش برهانی در دقیقه 11 در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان فولاد قرار گرفت که ضربه برهانی را علیرضا سلیمی با نوک انگشتانش به کرنر فرستاد.

فولاد در دقیقه 17 مجبور به تعویض اجباری شد و بهمن کامل از میدان خارج شد و ساسان انصاری جای او را در ترکیب فولاد گرفت.

در دقیقه 26 مسابقه محمد قاضی در محوطه جریمه فولاد صاحب موقعیت شد که ضربه او را سلیمی مهار کرد.

در دقیقه 31 آرش برهانی یک‌بار دیگر در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان فولاد قرار گرفت که برهانی توپ را از بالای سر سلیمی عبور داد اما مدافع فولاد توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 42 محسن فروزان یک موقعیت عالی گلزنی را از مهاجمان فولاد گرفت و شوت شریفات را از داخل محوطه جریمه برگشت داد.

استقلال چندین فرصت خوب گلزنی را در این نیمه از دست داد تا بازیکنانش دست خالی به رختکن برود.

در نیمه دوم استقلال بازهم  بازی را با حمله آغاز کرد و فولاد سعی در کنترل مسابقه داشت اما در ادامه مسابقه فولاد در ضد حمله روی دروازه آبی‌پوشان خطر ساز شد.

در دقیقه 60 چاگو از پشت محوطه جریمه شوت زد که توپش با اختلاف از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

در دقیقه 62 شوت اسماعیل شریفات از داخل محوطه جریمه با اختلاف کمی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

 در دقیقه 77 ضربه کاشته امید ابراهیمی از پشت محوطه جریمه فولاد با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه 81 ضربه فخرالدینی با اختلاف کمی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

در دقیقه 85 ضربه کاشته فولادی‌ها درون محوطه جریمه به سروش رفیعی رسید که او با یک شوت دقیق گل اول فولاد و این مسابقه را به ثمر رساند.

سیداحمد صالحی داور مسابقه است، در این دیدار  فقط محمد قاضی بازیکن استقلال را با کارت زرد جریمه کرد.

استقلال با وجود این شکست خانگی همچنان با 18 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند و فولاد خوزستان هم 17 امتیازی شد و به رده سوم جدول رسید. پیش از این اختلاف 12 امتیازی استقلال با پرسپولیس رقیب دیرینه خود سوژه کری خوانی بازیکنان استقلال شده بود اما این اختلاف اکنون به 6 امتیاز کاهش پیدا کرده و پرسپولیس 12 امتیاز دارد.

اسکوچیچ مربی اجنبی توانست امیر قلعه‌نویی که با مربیان خارجی رابطه خوبی ندارد را شکست بدهد. این دومین شکست متوالی استقلال در لیگ برتر این فصل است.

*تیم فولاد خوزستان:

علیرضا سلیمی، بهمن کامل( از دقیقه 17 ساسان انصاری)، ماتیاس دکو، مهرداد جماعتی، اسماعیل شریفات، سروش رفیعی( از دقیقه 87 شهاب کرمی)، ایوب والی، امید خالدی، مهدی بدرلو و لئوناردو ماریچ

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

*ترکیب استقلال:

محسن فروزان، امیرحسین صادقی، مگویان، میلاد فخرالدینی، پژمان نوری، امید ابراهیمی، آندو تیموریان( از دقیقه 72 علیرضا خرسندنیا)، مهدی کریمیان، سجاد شهباززاده، محمد قاضی و آرش برهانی( از دقیقه 70 علیرضا رمضانی).

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

[ ]

ترخیص رهبرانقلاب از بیمارستان

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ساعتی قبل و پس از گذشت یک هفته از انجام عمل جراحی، از بیمارستان مرخص شدند.
 رهبر انقلاب در هنگام ترخیص در مصاحبه‌ای از اظهار لطف و محبت آحاد ملت عزیز ایران و همچنین شخصیت‌ها و مسئولان محترم و نیز از از زحمات کادر پزشکی و درمانی بیمارستان، صمیمانه تشکر و قدردانی کردند.
رهبر انقلاب اسلامی همچنین پیش از ترک بیمارستان، از آیت الله مهدوی‌کنی رییس مجلس خبرگان نیز عیادت کردند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
[ سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:ترخیص رهبرانقلاب از بیمارستان , ] [ 1:1 ] [ علیرضا ]
[ ]

نصب پرجم آمریکا در ساختمان تئاتر شهر!

وقتی مسئولین خواب می روند

 

این روزها زمانی که از کنار تئاتر شهر در قلب پایتخت رد می‌شویم به سادگی و راحتی می‌توان اهتزار پرچم آمریکا در این مجموعه فرهنگی را مشاهده کرد!!!

به گزارش پایگاه خبری شهدای ایران؛ تئاتر شهر مکانی است در مرکز تهران که شاید در تمام سال های بعد از انقلاب انتظار رفته است که بهترین فضا را برای اعتلای هنر انقلابی و اسلامی فراهم آورد، اما همیشه حاشیه های تلخ این سالن تئاتر بر کار هایش  پیشی گرفته است.

از برگزاری تئاتر های مسئله دار  و عزل و نصب های تائتر شهر گرفته تا انتقاد های مردمی نسبت به این سالن تئاتر همگی نشان دهنده این است که شاید تاکنون مدیریت انقلابی در این سالن وجود نداشته است.

اما  اقدام جدید تائتر شهر که بهت و حیرت را در چهره عابران پیاده نشانده این است که  این روزها زمانی که از کنار تئاتر شهر در قلب پایتخت رد می‌شویم به سادگی و راحتی می‌توان اهتزار پرچم آمریکا در این مجموعه فرهنگی را مشاهده کرد!!!

این اقدام در حالی رخ داده است که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با فعالان سیاست خارجی کشور فرمودند: دو استثناء در روابط با کشورها وجود دارد: رژیم صهیونیستی و امریکا.

نصب پرجم آمریکا در ساختمان تئاتر شهر!

[ دو شنبه 24 شهريور 1393برچسب:نصب پرجم آمریکا در ساختمان تئاتر شهر! , ] [ 23:58 ] [ علیرضا ]
[ ]

نمايي از يك كلاس درسي در غزه

 

[ دو شنبه 24 شهريور 1393برچسب:نمايي از يك كلاس درسي در غزه ، کلاس غزه, ] [ 23:56 ] [ علیرضا ]
[ ]

حضور سامي يوسف در بی بی سی فارسی

 

سامي يوسف، خواننده، شاعر و آهنگساز انگليسي در گفتگو با شبكه بي بي سي از ضبط چهارمين آلبوم خود با نام "سلام" خبر داد.
حضور سامي يوسف در بي بي سي فارسي
حضور سامي يوسف در بي بي سي فارسي
[ دو شنبه 24 شهريور 1393برچسب:حضور سامي يوسف در بی بی سی فارسی ، سامی یوسف, ] [ 23:55 ] [ علیرضا ]
[ ]

چند ابهام در سرویس اینترنت پرسرعت ایرانسل

 

سرویس اینترنت پرسرعت ایرانسل با گذشت بیش از یکماه از امضاء موافقتنامه ارتقاء شبکه ایرانسل به نسل های بالاتر ابهاماتی را برای مشترکان به همراه آورده است.

 ۱۳ مرداد طی مراسمی موافقتنامه ارتقاء شبکه اپراتور دوم تلفن همراه کشور به نسل های بالاتر (۳G و ۴G) به امضاء مدیرعامل ایرانسل و رگولاتوری رسید و مقرر شد پس از طی دوره آزمایشی و برطرف کردن مشکلات احتمالی، پروانه ارتقاء شبکه نیز صادر شود.

این اتفاق در روز سه شنبه ۴ شهریورماه روی داد و پروانه ارتقاء شبکه و مجوز عرضه تجاری این سرویس نوین به اپراتور دوم اعطا شد. اکنون با گذشته ۲۰ روز از دریافت پروانه ایرانسل گذشته ابهامات بسیاری برای مشترکین این سرویس جدید به وجود آمده است.

برخی از مشترکین ایرانسل مدعی هستند تعرفه هر کیلوبایت استفاده آزاد(بدون بسته) از اینترنت نسل ۳ این اپراتور برخلاف تعرفه اعلام شده(نیم ريال) همچنان ۵ريال محاسبه می شود.

با توجه به اینکه ایرانسل پایان بسته های اینترنت خود را بصورت خودکار اعلام نمی کند و بدلیل عدم اطلاع از پایان بسته های اینترنت همراه، زیان بسیاری به مشترکین می رسد، این موضوع قابل توجه است؛ زیرا (با تعرفه روز) هزینه ای در حدود ۱۰ برابر برای مشترک در بر دارد.

علی اصغر عمیدیان -رئیس سازمان رگولاتوری نیز چندی پیش ضمن اعلام خبر نظارت دقیق بر صورتحسابگیری اپراتورها گفته بود: هزینه استفاده آزاد از دو سرویس GPRS و ۳G در سیستم صورتحساب به تفکیک محاسبه می شود. وی همچنین تعرفه ۳G را هر کیلو بایت نیم ريال و تعرفه GPRS را هر کیلو بایت ۴ ريال اعلام کرده بود.

از دیگر مشکلاتی که مشترکین این اپراتور با سرویس اینترنت همراه خود اعلام می کنند، می توان به مشخص نبودن سرعت در بسته های ارائه شده اشاره کرد.

ارائه نسل ۴ تلفن همراه یا همان ۴G نیز یکی دیگر از مشکلات مطرح شده از سوی مشترکان این اپراتور است. ایرانسل در تبلیغات خود مکرراً از ارائه توأمان ۳G و ۴G خبر می دهد، در حالیکه هنوز در هیچ نقطه ای، مشترک عادی امکان استفاده از خدمات نسل چهارم تلفن همراه(۴G) را ندارد.

نکته مورد سؤال دیگر این است که چرا ایرانسل ۴G و LTE را تبلیغات بصورت مجزا اعلام می کند، در صورتی که LTE یکی از استانداردهای رایج در نسل چهارم تلفن همراه بوده و سرویس مجزای دیگری محسوب نمی شود.

[ ]

کارت عروسی یک ارتشی!

 

«عباس مهری»، به هنگام شهادت، عضو ارتش جمهوری اسلامی و نماینده سیاسی ایدئولوژِیک «لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا(علیه السلام)» بود.
 «عباس مهری بنستانی» به سال 1338 در «بنستان» (از توابع «بافق») متولد شد. او به تاریخ سی ام آبانماه ۱۳۶۰ در سن ۲۲ سالگی بال در بال ملائک گشود.
«عباس مهری»، به هنگام شهادت، عضو ارتش جمهوری اسلامی و نماینده سیاسی ایدئولوژِیک «لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا(علیه السلام)» بود. آن چه می بینید، کارت عروسی این شهید ارتشی است.

کارت عروسی یک ارتشی!

منبع: تا شهدا
[ دو شنبه 24 شهريور 1393برچسب:کارت عروسی یک ارتشی! , ] [ 23:49 ] [ علیرضا ]
[ ]

پیش‌فروش ۴ میلیون آیفون ۶ و ۶+ در ۲۴ ساعت

اپل به طور رسمی اعلام کرد:

 

اپل امروز به طور رسمی اعلام کرد که در نخستین روز پیش‌فروش دستگاه‌های آیفون ۶ و ۶ پلاس در اپل استور تعداد مشخصی از کشورها، ۴ میلیون سفارش پیش‌خرید برای این دستگاه‌ها دریافت کرده است. این عدد بسیار بزرگ، دو برابر دو میلیون سفارشی است که اپل در سال ۲۰۱۲ برای دستگاه آیفون ۵ دریافت کرده بود.

اپل اپس نوشت: اپل امروز به طور رسمی اعلام کرد که در نخستین روز پیش‌فروش دستگاه‌های آیفون ۶ و ۶ پلاس در اپل استور تعداد مشخصی از کشورها، ۴ میلیون سفارش پیش‌خرید برای این دستگاه‌ها دریافت کرده است. این عدد بسیار بزرگ، دو برابر دو میلیون سفارشی است که اپل در سال ۲۰۱۲ برای دستگاه آیفون ۵ دریافت کرده بود.

پیش‌فروش ۴ میلیون آیفون ۶ و ۶+ در ۲۴ ساعت



اپل در این رویداد رکورد دیگری نیز در زمینه‌ی جوابگویی به سفارشات پیش‌خرید برای خود ثبت کرد. هر چند از یک سو کم‌بودن تعداد آیفون ۶ پلاس‌های تولیدشده و از سوی دیگر بالا بودن کلی تقاضا باعث شد که این دستگاه در همان ساعات نخست پس از آغاز پیش‌فروش به پایان برسد، اما دستگاه آیفون ۶ بسیار خوب دوام آورد و تا میانه‌های روز کاربران همچنان موفق به ثبت سفارش خود می‌شدند.

 فراموش نکنیم که این اعداد و ارقام صرفاً مربوط به پیش‌فروش و آن هم تنها در اپل استور تعداد معدودی از کشورهاست. اپل استور مناطق آمریکا، استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ژاپن، پورتو ریکو، سنگاپور و انگلیس. از روز ۴ مهر ماه این کمپانی قابلیت خرید آخرین نسل از آیفون را برای کاربران اپل استور ۲۰ کشور دیگر نیز فراهم خواهد کرد.

[ دو شنبه 24 شهريور 1393برچسب:پیش‌فروش ۴ میلیون آیفون ۶ و ۶+ در ۲۴ ساعت, ] [ 23:45 ] [ علیرضا ]
[ ]

تبريک 2استقلالي به اسطوره کشتي

 

با کسب مدال طلاي مسابقات قهرماني جهان، ايران توانست براي اولين بار در تاريخ به عنوان قهرماني کشتي فرنگي دنيا برسد.
حنيف عمران زاده و محمد قاضي ٢بازيکن استقلال به همين جهت با انتشار عکسي از سوريان، کسب هفتمين طلاي جهاني را به وي تبريک گفتند.



 
 
 
[ دو شنبه 24 شهريور 1393برچسب:تبريک 2استقلالي به اسطوره کشتي , ] [ 23:28 ] [ علیرضا ]
[ ]

نتایج کنکور فردا اعلام می‌شود

 

نتایج نهایی کنکور سراسری سال 93 فردا سه شنبه اعلام می‌شود.


دکتر ابراهیم خدایی رییس سازمان سنجش آموزش کشور روز دوشنبه در یک نشست خبری با اعلام این خبر، گفت: نتایج نهایی آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور از جمله آزاد، دولتی، پیام‌نور و ... فردا صبح از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی http://sanjesh.org/ اعلام می‌شود.

[ دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب:نتایج کنکور فردا اعلام می‌شود , ] [ 12:8 ] [ علیرضا ]
[ ]

مراسم یادبود پدر علم حقوق ایران

 

مراسم ختم ناصر کاتوزیان پدر علم حقوق ایران در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.

مراسم ختم ناصر کاتوزیان پدر علم حقوق ایران با حضور اساتید و چهره‌های علمی و دانشگاهی عصر دیروز در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.

 در مراسم ختم کاتوزیان محمد ملکی نخستین رئیس دانشگاه تهران، محمد‌رضا عارف و صادق واعظ‌‌زاده و جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های کشور حضور داشتند.

عکس: مراسم یادبود پدر علم حقوق ایران

عکس: مراسم یادبود پدر علم حقوق ایران

عکس: مراسم یادبود پدر علم حقوق ایران

عکس: مراسم یادبود پدر علم حقوق ایران

عکس: مراسم یادبود پدر علم حقوق ایران

عکس: مراسم یادبود پدر علم حقوق ایران

عکس: مراسم یادبود پدر علم حقوق ایران

عکس: مراسم یادبود پدر علم حقوق ایران

عکس: مراسم یادبود پدر علم حقوق ایران

عکس: مراسم یادبود پدر علم حقوق ایران

عکس: مراسم یادبود پدر علم حقوق ایران

عکس: مراسم یادبود پدر علم حقوق ایران

عکس: مراسم یادبود پدر علم حقوق ایران

عکس: مراسم یادبود پدر علم حقوق ایران

عکس: مراسم یادبود پدر علم حقوق ایران

عکس: مراسم یادبود پدر علم حقوق ایران
منبع:ايسنا
[ دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب:مراسم یادبود پدر علم حقوق ایران , مراسم يادبود, ] [ 11:57 ] [ علیرضا ]
[ ]

موتورسواری بدون كلاه رئیس دفتر رئیس‌جمهور

 

محمد نهاوندیان - رئیس دفتر رئیس‌جمهور - که در مشهد از همراهی کاروان دولت جامانده بود، برای رسیدن به جلسه هیأت دولت سوار موتورسیکلت یکی از هموطنان مشهدی شد.

به گزارش ایسنا، این عکس‌ها در صفحه فیسبوک پرویز اسماعیلی - معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور - منتشر شده است.




در بخشی از مطلب صفحه فیسبوک اسماعیلی نیز آمده است: رئیس دفتر رئیس‌جمهور بدلیل رسیدگی به مشکلات و گفت‌وگو با مراجعین در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری استان خراسان رضوی از همراهی با کاروان دولت جاماندند و برای رسیدن به جلسه دولت (که در حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می‌شد)، موتور سیکلت عبوری یکی از هموطنان مشهدی را ترجیح دادند.

بعد از نیم ساعت موتورسواری و راهپیمایی و غوطه‌ور شدن در محبت مردم به اهل بیت (ع)، دکتر نهاوندیان به جلسه دولت در حرم آقا امام رضا (ع) رسیدند.

[ دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب:موتورسواری بدون كلاه رئیس دفتر رئیس‌جمهور , ] [ 11:52 ] [ علیرضا ]
[ ]

رضایت کامل از عمل جراحی/ وضعيت عمومي رهبر انقلاب اسلامي کاملا خوب و طبيعي است

رئیس تیم پزشکی رهبر معظم انقلاب:

 

در پي عمل جراحي صبح امروز رهبر انقلاب اسلامي، آقاي دکتر مرندي رييس تيم پزشکي ايشان، در مصاحبه اي ضمن ابراز رضايت کامل از عمل جراحي پروستات انجام شده، گفت: اين عمل جراحي بدون بيهوشي و با بي حسي موضعي انجام شد و وضعيت عمومي رهبر انقلاب اسلامي کاملا خوب و طبيعي است.

در پي عمل جراحي صبح امروز رهبر انقلاب اسلامي، آقاي دکتر مرندي رييس تيم پزشکي ايشان، در مصاحبه اي ضمن ابراز رضايت  کامل از عمل جراحي پروستات انجام شده، گفت: اين عمل جراحي بدون بيهوشي و با بي حسي موضعي انجام شد و وضعيت عمومي رهبر انقلاب اسلامي کاملا خوب و طبيعي  است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، دکتر مرندي همچنين افزود: عمل پروستات براي افراد در محدوده سني سالمندي و حتي ميانسالي، عمل رايجي است که در اغلب موارد نياز به برداشتن پروستات بوجود می آيد.

وي افزود: مدتي بود که اين عارضه در رهبر انقلاب ايجاد شده بود و نظر پزشکان اين بود که اکنون زمان مناسبي براي عمل است و رهبر معظم انقلاب نيز از نظر پزشکان معالج تبعيت کردند.

رئيس تيم پزشکي رهبر معظم انقلاب در خصوص فرآيند انجام عمل گفت: عمل مزبور صبح امروز و در مدت کمتر از نيم ساعت با بي حسي موضعي و بدون نياز به بيهوشي و بدون هرگونه عارضه اي انجام شد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در طول عمل در هوشياري کامل بودند و صحبت مي کردند و اکنون نيز در وضعيت خوبي هستند و از بنده خواستند که سلامت ايشان را به مردم ابلاغ کنم.

دکتر مرندی با اشاره به تأکيد رهبر انقلاب در خصوص انجام عمل در يک بيمارستان دولتي،افزود: رهبر انقلاب تأکيد داشتند که مزاحمتي براي ساير بيماران انجام نشود، لذا عمل صبح زود انجام شد.

آقای مرندی در پاسخ به سوالي درباره زمان ترخيص رهبر معظم انقلاب از بيمارستان نيز گفت: بطور معمول مراقبتهاي بعد از اين عمل براي همه بيماران بین 3 تا 5 روز در بیمارستان انجام می شود و در خصوص ايشان نيز همين روند طي خواهد شد.

وي ادامه داد: پس از ترخيص نيز مانند همه بيماران، در دوره نقاهت، محدوديتهاي بعد از عمل از لحاظ میزان فشار کاري وجود دارد و ايشان اگرچه فردي فوق العاده پر کار هستند، اما بايد به مدت چند هفته از فشار کاري خود کم و برخي کارها را نيز حذف کنند، البته اراده ايشان بر اين است که هر چه زودتر به حالت طبيعي بازگردند.

رئيس تيم پزشکي رهبر انقلاب همچنين از زحمات کادر پزشکي و پرستاران در انجام عمل جراحي و همچنين از دعاهاي خالصانه مردم ايران براي سلامتي رهبر معظم انقلاب قدرداني کرد.

[ دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب:رضایت کامل از عمل جراحی، وضعيت عمومي رهبر انقلاب اسلامي , ] [ 11:51 ] [ علیرضا ]
[ ]

دستگیری جاسوس اوکراینی درنیروگاه بوشهر

 نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دستگیری جاسوس اوکراینی در نیروگاه بوشهر گفت: این جاسوسی به تحریک آمریکا و انگلیس برای برهم زدن ارتباط ایران و روسیه در آستانه قرارداد ساخت نیروگاه دوم و سوم بوشهر صورت گرفته است.

به گزارش خانه ملت، منصور حقیقت پور نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دستگیری جاسوس اوکراینی در نیروگاه بوشهر با بیان اینکه طبیعی است که در ترکیب نیروهای روسی در این نیروگاه، از قومیت های مختلف و از کشورهای متفاوت استفاده شود، گفت: اوکراین کشوری وسیع بود که پس از انقباض جغرافیایی مردم آن از شوروی سابق به روسیه تبعید شدند.

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان روسی باید مسائل حفاظت اطلاعات را در مورد نیروهای خود در نیروگاه بوشهر در نظر بگیرند، افزود: دستگاه های فنی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران نیز باید هشیاری خود را در این زمینه افزایش دهند.

وی با بیان اینکه جاسوسی در نیروگاه بوشهر قطعا به تحریک و شیطنت آمریکا و انگلیس صورت گرفته است، توضیح داد: روسیه خود سازنده این نیروگاه است بنابراین نیازی به جاسوسی برای دسترسی به اطلاعات آن ندارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه احتمال دارد آمریکا و رژیم صهیونیستی پس از طراحی این جاسوسی و خریدن این جاسوس اوکراینی به وی دستور داده باشند که ماهیت جاسوسی خود را افشا کند، گفت: آمریکایی ها قصد داشتند با این اقدام ارتباط بین ایران با روسیه را بر هم زده و این کشور را جهت استفاده نکردن از ظرفیت های علمی، فنی و هسته ای روسیه آن هم در آستانه توافقنامه دوم وسوم  و ساخت نیروگاه دوم و سوم بوشهر توسط روسیه مجاب کنند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جزئیات این جاسوسی باید در داخل کشور بررسی شود، تصریح کرد: این جاسوس اوکراینی باید با همکاری روسیه و اقدام دستگاه قضایی در کشور محاکمه و تنبیه شود تا طراحان این جاسوسی دیگر جرات چنین اقدامی را نداشته باشند.

[ دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب:دستگیری جاسوس اوکراینی درنیروگاه بوشهر ، جاسوس, ] [ 11:48 ] [ علیرضا ]
[ ]

عیادت رئیس جمهور از رهبر معظم انقلاب

 

حجت الاسلام روحانی دقایقی پیش با حضور در بیمارستان ازحضرت آیت الله خامنه ای عیادت کردند.

 به گزارش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، حجت الاسلام روحانی دقایقی پیش با حضور در بیمارستان ازحضرت ایت الله خامنه ای عیادت کردند.

لازم به ذکر است رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل عارضه پروستات صبح امروز (دوشنبه) در یکی از بیمارستانهای دولتی، تحت عمل جراحي قرار گرفتند.

[ ]

جزئیات فرود هواپیمای آمریکایی در ایران

"با هماهنگی‌های صورت‌گرفته و به‌دلیل ارائه اطلاعات غلط از سوی خلبان مجبور به نشاندن هواپیمای اجاره‌ای آمریکایی شدیم تا اطلاعات دقیق‌تری به ما بدهند و بر همین اساس در فرودگاه بندرعباس آن هواپیما را مجبور به فرود کردیم".

جاسم جادری استاندار هرمزگان به تشریح جزئیات فرود هواپیمای اجاره شده آمریکایی در فرودگاه بندرعباس پرداخت و گفت: این هواپیما که متعلق به یک شرکت خصوصی امارات بوده قصد عبور از فضای ایران را داشت، اما اطلاعات آن در سیستم کریدور هوایی ایران ثبت نشده بود.

وی افزود: پس از آنکه از خلبان هواپیما درخواست اطلاعات شد، متوجه شدیم این اطلاعات غلط است و متناقض با آن اطلاعات اولیه بوده لذا با اخطار داده‌شده این هواپیما در فرودگاه بندرعباس به زمین نشست.

** خلبان اطلاعات غلط به ما داده بود

استاندار هرمزگان تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و به‌دلیل ارائه اطلاعات غلط از سوی خلبان، مجبور به نشاندن این هواپیما شدیم تا اطلاعات دقیق‌تری به ما بدهند و بر همین اساس در فرودگاه بندرعباس آن هواپیما را مجبور به فرود کردیم.

** خلبان امضا داد که اطلاعات غلط داده است

جادری با بیان "پس از گفت‌وگو با خلبان هواپیما، وی به اشتباهات خود اعتراف کرد و امضا کرد که به ما اطلاعات غلط داده است" گفت: پس از آنکه ما از خلبان پرواز خواستیم به مقصد خود پرواز کند، به ما گفت که مدت زمان بسیاری از پروازش گذشته و باید گروه دیگری بیایند و هواپیما را به پرواز درآورند.

وی با اشاره به برخورد مناسب نیروهای ایرانی با کادر پرواز هواپیما، گفت: هواپیمای مذکور ساعت 22 شب گذشته می‌توانست پرواز کند، اما به‌دلیل توقف زیاد و نداشتن مجوز پرواز از سوی خلبان و حضور گروه دوم و در اختیار گرفتن کنترل هواپیما، آنها ساعت 3 بامداد فرودگاه بندرعباس را ترک کردند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه فرودگاه بندرعباس حتی سوخت هم در اختیار این هواپیما قرار داده است، تصریح کرد: ما رفتاری مناسب با آنها داشتیم، اما آنها تلاش می‌کردند همکاری با ما نداشته باشند.

جادری ادامه داد: به‌دلیل اینکه آنها ورودشان به ایران غیرقانونی بود و اطلاعات غلط داده بودند، ترسیده بودند و حتی پیشنهاد ما برای استفاده از سرویس بهداشتی و استراحت داخل فرودگاه را هم نپذیرفتند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ فرد نظامی به‌سمت هواپیما نرفت و تنها مدیر فرودگاه با آنها در ارتباط بود.

استاندار هرمزگان همچنین گفت: از مجموع 140 سرنشین هواپیما، 110 نفر آمریکایی و بقیه نیز از نظامیان کشورهای عضو ناتو بودند.

[ یک شنبه 16 شهريور 1393برچسب:جزئیات فرود هواپیمای آمریکایی در ایران, ] [ 2:21 ] [ علیرضا ]
[ ]

روزهاي بد مربيان پرسپوليسي ليگ

سال ناموفق سرخها

 

در سال گذشته عملکرد مربيان پرسپوليسي ليگ برتر عالي بود اما شرايط امسال کاملا متفاوت است و مربيان پرسپوليسي عملکردي ضعيف دارند.
به گزارش "ورزش سه"، اگر معیار پرسپولیسی بودن یا استقلالی بودن مربیان مورد اشاره را بازی برای این تیم ها در ادوار گذشته فرض بگیریم باید گفت که این عملکرد برای این دسته از مربیان متناسب با افت پرسپولیس امسال مناسب نیست:

1 پرسپولیس با علی دایی در رتبه نهم

2 راه آهن با استیلی در پله دهم

3 گسترش فولاد با مهدی تار تار در رتبه دوازدهم

4 ذوب آهن با یحیی گل محمدی در ردیف چهاردهم

جالب اینکه بدانید در سال گذشته سر مربیان تیم های اول، دوم وسوم لیگ یعنی فولاد ، پرسپولیس ونفت تهران هر سه بازیکن های سابق پرسپولیس بودند.
 
[ یک شنبه 16 شهريور 1393برچسب:روزهاي بد مربيان پرسپوليسي ليگ, ] [ 2:19 ] [ علیرضا ]
[ ]

برترين هاي ليگ برتر تا پايان هفته هفتم

استقلال رکورددار است

 

با انجام 8 ديدار و ثبت 18 گل هفته هفتم مسابقات ليگ برتر با صدرنشيني استقلال به پايان رسيد و اين اعداد و ارقام را در مسابقات به شکلي منحصر به فرد براي تيم ها ثبت کرد.

میانگین امتیاز

استقلال با کسب 18 امتیاز در 7 بازی به میانگین فوق العاده 2.55 امتیاز به ازای هر بازی رسید. این میانگین بهترین میانگین استقلال و امیر قلعه نویی در تمام ادوار لیگ برتر بوده است.

بیشترین برد

استقلال در 6 بازی از 7 بازی خود برنده شده است که از حیث عددی باید گفت آبی پوشان در85درصد از بازی ها برنده شده اند. استقلال به جز باخت برابر سپاهان در تمام بازی های دیگر برنده شده اند، تراکتورسازی با 5 برد در رده دوم قرار دارد.

کمترین باخت

پدیده، استیلای خود را در جدول کم باخت ها ادامه داد. پدیده از شکست برابر استقلال خوزستان گریخت تا در 7 بازی همچنان بدون شکست باشد. رکورد بی شکستی در ادوار مختلف لیگ برتر متعلق به تیم فوتبال سایپاست که در سال 1384 در 23 بازی متوالی بدون شکست ماند. رکورد بی شکستی از ابتدای فصل هم متعلق به پرسپولیس 1386 است که در 17 بازی بدون باخت به کارش به اندازه یک رکورد تداوم داد.

بیشترین گل زده

استقلال با ثبت 15 گل صاحب میانگین 2.14 به ازای هر بازی است، آبی پوشان تنها تیمی هستند که میانگین گل زده آنها از عدد 2 بالاتر است.

کمترین گل خورده

وقتی فولادی ها با دریافت گل از پیکان به طلسم این تیم خاتمه دادند در عنوان بهترین خط دفاع میدان را برای یکه تازی پدیده خالی گذاشته اند تا پدیده مشهد با دریافت 3 گل صاحب بهترین خط حمله مسابقات فوتبال لیگ باقی بماند.

ارزش گل

استقلال با 15 گل زده و 6 گل خورده، صاحب تفاضل 9 مثبت است که نشان دهنده مرغوبیت عملکرد استقلال است. در سه بازی اخیر استقلالی ها برابر حریفان خود 8 گل زده و گلی دریافت نکرده اند.

پرگل ترین تیم

عملکرد استقلال از یک حیث دیگر هم جذاب بوده است. آبی پوشان پرگل ترین مسابقات لیگ را داشته اند. آنها با 15 گل زده و 6 گل خورده صاحب عنوان پرگل ترین مسابقات هستند، دربازی های استقلال 21 گل از خط دروازه ها گذشته است که نشان می دهد در بازی های این تیم به طور متوسط 3 گل در هر 3 بازی به ثمر رسیده است. این آمار به لیگی اختصاص دارد که میانگین گل ثبتی در بازی هایش به زحمت به 2 می رسد! تیم های صبا و راه آهن هم در بازی هایشان 19 گل داشته و جزو تیم های جذاب لیگ هستند. صبا 9 گل زده و 11 گل خورده و راه آهن 8 گل زده و 11 گل خورده دارد.

[ یک شنبه 16 شهريور 1393برچسب:برترين هاي ليگ برتر تا پايان هفته هفتم , ] [ 2:17 ] [ علیرضا ]
[ ]

کودکي ليونل مسي در لباس آتش نشاني

 

عکس منتشر شده "ليونل مسي" در لباس يک آتش نشان بر روي شبکه فيسبوک، نزديک به 500 هزار لايک خورده است.


 

 
[ یک شنبه 16 شهريور 1393برچسب:, ] [ 2:15 ] [ علیرضا ]
[ ]

رونمايي از توپ‌هاي جديد ليگ قهرمانان و ليگ برتر

 

شرکت‌هاي نايک و آديداس توپ‌هاي جديدي براي مسابقات ليگ‌هاي اروپايي طراحي کرده‌اند و از تکنولوژي‌ روز در ساخت آنها بهره برده‌اند.

نزدیک شدن به شروع لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس، توپ‌های جدیدی برای این دوره از بازی‌ها طراحی و ساخته شده‌اند. توپ جدید طراحی شده برای لیگ برتر توسط شرکت نایک طراحی شده و Nike Ordem Football نام دارد. سه طراحی متفاوت از این توپ وجود دارد که در لیگ برتر، سری A و لالیگا مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 طراحی از این توپ که آبی رنگ است در لیگ برتر استفاده خواهد شد. این توپ تکه‌های آبی‌رنگ و سیاه رنگ دارد و خط‌های آن سبز است.

نایک برای طراحی این توپ از تکنولوژی‌های رادار استفاده کرده و رنگ‌های آن طوری طراحی شده‌اند که توپ راحت‌تر دیده شود. تکه‌های سیاه و آبی در کنار هم باعث می‌شود که وقتی توپ بر روی هواست راحت‌تر برای فوتبالیست قابل تشخیص باشد.

یکی‌دیگر از خصیصه‌های این توپ کروی بودن کامل آن است. این مساله باعث می‌شود که توپ سریع‌تر حرکت کند و ضربه‌های آزاد از راه دور بهتر زده شوند.

بدین ترتیب فوتبالیست‌ها بهتر می‌توانند به قوه‌ی بینایی خود اعتماد کنند و راحت‌تر می‌توانند ضربه‌ها را در ذهن خود شبیه‌سازی کنند.

این توپ‌ها از سه لایه مواد ترکیبی ساخته شده‌اند که جنس آنها از فوم نیتروژن است. جنس این توپ‌ها به شکل‌گیری بهتر آنها کمک می‌کند. این توپ 150 دلار قیمت دارد.

توپ جدید لیگ قهرمانان اروپا نیز Adidas finale نام دارد. این توپ از رنگ‌های قرمز، نارنجی و سفید تشکیل شده و شبیه به توپ قبلی لیگ قهرمانان است.

سطح این توپ بسیار یکپارچه است که باعث می‌شود ضربه‌ها بهتر زده شوند. این توپ نیز 150 دلار قیمت دارد.

[ ]

حمله قلبی به هوادار پرسپولیس

 

یکی از هواداران پرسپولیس به هنگام دریافت گل سوم توسط سرخ پوشان قلبش گرفت و پزشک پرسپولیس بالای سر او حاضر شد تا مداوایش کند.


[ یک شنبه 16 شهريور 1393برچسب:حمله قلبی به هوادار پرسپولیس , ] [ 2:13 ] [ علیرضا ]
[ ]

قیمت انواع خودرو ام وی ام در بازار

 

قیمت ام وی ام 530 40میلیون و100 هزار تومان است.

 

نام خودرو

قیمت بازار ( تومان )

قیمت کارخانه ( تومان )

MVM ۱۱۰ چهار سیلندر

۲۱,۱۰۰,۰۰۰

۲۱,۸۶۶,۰۰۰

MVM ۱۱۰ سه سیلندر

۱۹,۸۰۰,۰۰۰

۲۰,۴۰۰,۰۰۰

MVM ۵۳۰

۴۰,۱۰۰,۰۰۰

۴۳,۳۸۲,۰۰۰

MVM ۳۱۵ هاچ بک

۳۸,۴۰۰,۰۰۰

۳۸,۳۰۳,۰۰۰

MVM ۳۱۵ صندوقدار

۳۸,۴۰۰,۰۰۰

۳۸,۳۰۳,۰۰۰

تیگو _ X۳۳

۶۲,۹۰۰,۰۰۰

۶۳,۱۷

[ یک شنبه 16 شهريور 1393برچسب:قیمت انواع خودرو ام وی ام در بازار ، قیمت خودرو, ] [ 2:12 ] [ علیرضا ]
[ ]

بازداشت 44 نفر در پارتی مختلط شبانه

 

فرمانده انتظامی فریدونکنار از دستگیری ۴۴ نفر در پارتی شبانه شهرک خزرشهر جنوبی و توقیف چند دستگاه خودروی لوکس و چند صد میلیونی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی فریدونکنار از دستگیری ۴۴ نفر در پارتی شبانه شهرک خزرشهر جنوبی و توقیف چند دستگاه خودروی لوکس و چند صد میلیونی در این شهرستان خبر داد.

مهدی نریمانی در گفت گویی اظهار داشت: با یک عملیات پلیسی موفق شدیم پس از ردگیری برگزاری یک پارتی شبانه مختلط در شهرک خزرشهر جنوبی در ضلع شرقی شهر ساحلی فریدونکنار شرکت کنندگان در این پارتی را دستگیر کنیم.

وی با اشاره به دستگیری ۴۴ نفر در این پارتی مختلط گفت: ۶ دستگاه خودروی لوکس و چند صد میلیونی در این پارتی توقیف و حدود ۷۰ لیتر مشروبات الکلی نیز از این افراد کشف شده است. بیشترین شرکت کنندگان در این پارتی اهل تهران بودند.

شرکت کنندگان در این پارتی شبانه مختلط پس از دستگیری توسط فرماندهی انتظامی فریدونکنار به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

[ یک شنبه 16 شهريور 1393برچسب:بازداشت 44 نفر در پارتی مختلط شبانه ، پارتی شبانه, ] [ 2:9 ] [ علیرضا ]
[ ]

مسئول رسانه‌ای داعش، آمريكايي است

بر اساس گزارش‌ها، یک شهروند فراری امریکایی در پس عملیات گسترده رسانه‌های اجتماعی گروه تروریستی تکفیری داعش است.

احمد ابوسمره، که در فرانسه به دنیا آمد و در خانه‌ای مجلل در حومه پاریس بزرگ شد، فرزند یک متخصص برجسته و سرشناس در بیمارستان عمومی ماساچوست است.

وی که فارغ التصیل رشته فنی از کالج است استعداد قابل توجهی در کار با رایانه دارد.

منابع آگاه می‌گویند گمان می‌رود وی با تکفیری‌های داعش در سوریه همکاری می‌کند و تا به حال از طریق شبکه‌های اجتماعی صدها شبه‌نظامی را از سراسر جهان از جمله امریکا، انگلیس و کانادا جذب کرده است. 

پلیس فدرال امریکا می‌گوید وی سال ۲۰۰۶ از امریکا گریخت و در یمن و پاکستان آموزش‌های تروریستی دید.

سال گذشته پلیس فدرال امریکا برای هرنوع اطلاعاتی که منجر به دستگیری ابوسمره شود ۵۳ هزار و ۵۰۰ دلار جایزه تعیین کرد.

تروریست‌های داعش که شمار زیادی از آن‌ها شبه‌نظامیان خارجی هستند و اکنون نیز بخش‌های شرقی سوریه و شمال و غرب عراق را تحت کنترل دارند، مرتکب جنایات هولناکی از جمله اعدام جمعی غیرنظامیان عراق و نیروهای امنیتی این کشور در مناطق تحت اشغال خود شده‌اند.

این گروه تروریستی با پیشروی در عراق برای همه جوامع عراقی از جمله شیعیان، سنی‌ها، کردها، مسیحیان، کردهای ایزدی و دیگر گروه‌ها تهدید محسوب می شود.

مقام‌های غربی به تازگی از افزایش تهدید امنیتی شبه‌نظامیانی که از سوریه و عراق به کشورهای متبوع خود باز می‌گردند ابراز نگرانی کرده‌اند.


[ یک شنبه 16 شهريور 1393برچسب:مسئول رسانه‌ای داعش، آمريكايي است , ] [ 2:7 ] [ علیرضا ]
[ ]

گرفتاري شبكه با شارژهاي هزار توماني

مديركل نظام‌هاي پرداخت بانك مركزي با اشاره به برنامه‌هاي اين بانك براي ساماندهي كارمزد‌هاي بانكي، اثرات منفي حذف كارمزد‌هاي پرداخت را تشريح كرد و گفت: تسويه آني موجب خلق پول 3 تا 5 هزار ميليارد توماني شد.
ناصر حكيمي در گفت‌وگو با فارس گفت: در حال حاضر تراكنش‌هاي خريد شارژ تلفن‌هاي همراه، بخش قابل توجهي از ترافيك آنلاين شبكه بانكي كشور را به خود اختصاص داده‌اند در حالي كه ارزش اين تراكنش‌ها عمدتا بين يك هزار تا 2 هزار تومان است؛ در اغلب كشور‌ها شبكه بانكي خود را درگير تراكنش‌هاي 30 سنتي نمي‌كنند بلكه براي ارائه اين سرويس روش‌هاي جايگزين درنظر گرفته‌اند. مديركل اداره نظام‌هاي پرداخت بانك مركزي گفت: همه ما بايد در لايه‌هاي مختلف به اين درك برسيم كه خدمات بانكي گران قيمت است و نبايد اين خدمات گران را صرف تراكنش‌هاي كم ارزش كرد؛ منطقي نيست براي خريد شارژ هزار  يا 2 هزارتوماني شبكه و سيستم بانكي درگير شود به حدي كه در ايام شلوغ هم نتوانيم جوابگوي مشتريان باشيم. به گفته وي سرمايه‌گذاري چند 10 ميلياردي براي ارتقاي زيرساخت‌ها نبايد صرف فروش كارت شارژ هزار توماني شود و بايد راه‌حل‌هاي ارزان‌قيمت ديگري براي اين قبيل تراكنش‌ها تعريف شود.
حكيمي همچنين به موضوع تغيير فرايند دريافت كارمزدها پرداخت و با اشاره به افزايش تراكنش‌هاي بين بانكي در شتاب از 5/1ميليون به 100 ميليون تراكنش، گفت: همين افزايش و كارمزدهايي كه بانك‌ها بايد بابت اين تراكنش‌ها به صورت مستقيم و غيرمستقيم به
پي‌اس‌پي‌ها بپردازند، صورت‌هاي مالي بانك‌ها را تحت الشعاع قرار داده و به همين دليل بانك‌ها به اين نتيجه رسيده‌اند كه بايد رقابت‌هاي ناسالم و غير منطقي را كنار گذاشته و به سمت اتفاق نظر براي دريافت كارمزد از كاربران نهايي حركت كنند.
حكيمي با انتقاد از برخي تصميمات نادرست بانك‌ها در سال‌هاي اخير در مورد كارمزدها گفت: بانك‌ها نيز بايد به قواعد فضاي كسب و كار پايبند باشند چراكه در غير اين صورت شاهد پديده شكست بازار خواهيم بود و اين اتفاق متأسفانه در گذشته افتاده رخ داده است.
مديركل اداره نظام‌هاي پرداخت بانك مركزي در جمع‌بندي برنامه‌هاي اين بانك براي حوزه پرداخت الكترونيكي گفت: تصميم ما برگرداندن كارمزدها به مسير صحيح است و در واقع قرار نيست اتفاق عجيب و غريب و جديدي رخ دهد و فقط به دنبال تصحيح فرآيندها در فضاي كسب و كار پرداخت الكترونيكي هستيم.
[ یک شنبه 16 شهريور 1393برچسب:گرفتاري شبكه با شارژهاي هزار توماني ، کارت شارژ, ] [ 2:4 ] [ علیرضا ]
[ ]

فیلتر روشن سیگار 4 خودرو را به آتش کشید!

 

‌یک فقره آتش‌سوزی در حوالی محله‌ی «پیچ آشوری» ایلام منجر به سوختن 4 خودرو شد.

 دیروز حوالی ساعت 19 یک فقره آتش‌سوزی در بلوار جنوبی امام شهر ایلام و در حوالی «پیچ‌آشوری» در داخل جدول کنار خیابان اصلی، عبور و مرور را برای چند ساعت در این منطقه متوقف کرد.

«غلامرضا طاهری» مسئول فوریت‌های آتش نشانی ایلام در این خصوص، گفت: در حاشیه بلوار جنوبی امام، مغازه‌های تعویض روغنی فعالیت می‌کنند که مواد اشتعال‌زا را به داخل جدول می‌ریزند و کارشناسان دلیل این آتش‌سوزی را انداختن فیلتر سیگار در این جدول عنوان کرده‌اند.

  طاهری با اشاره به اینکه 4 دستگاه خودرو با بیش از 20 درصد در این آتش‌سوزی دچار خسارت شده‌اند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه آسیب جانی ‌به دنبال نداشت‌

[ دو شنبه 10 شهريور 1393برچسب:فیلتر روشن سیگار 4 خودرو را به آتش کشید! , ] [ 23:37 ] [ علیرضا ]
[ ]