ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

طراحی جالب خودرو لکسوس

 

نقاشی سه بعد درب موتور یک لکسوس توسط موسسه تیونینگ جی دی ام

[ شنبه 31 خرداد 1393برچسب:طراحی جالب خودرو لکسوس, ] [ 18:7 ] [ علیرضا ]
[ ]

تصادف پیکان با کامیون 3قربانی گرفت/ 10کشته و 11مجروح در 6تصادف

 در 6 تصادف که طی 24 ساعت گذشته در جاده های ایران رخ داد، 10 نفر کشته و 11 نفر دیگر مصدوم شدند.
ردیف خودروهای تصادفی زمان مکان تعداد کشته ها تعداد مجروحان شرح ماجرا علت
1 واژگونی سمند پنجشنبه 29 خرداد استان چهارمحال و بختیاری، مسیر ارتباطی شهرکرد به فارسان 1 نفر 2 نفر واژگونی سمند در مسیر ارتباطی شهرکرد به فارسان یک کشته و دو مجروح برجا گذاشت، در این حادثه سه سرنشین مصدوم با کمک اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که یکی از مصدومان به دلیل شدت جراحات وارده، در بیمارستان فوت کرد توجه نکردن راننده سمند به جلو
2 خاور با پراید صبح جمعه 30 خرداد سه راه افسریه، خروجی بزرگراه امام رضا(ع) کشته نداشت 5 نفر تصادف خاور کمپرسی با پراید در سه راه افسریه منجر به متلاشی شدن پراید و مصدومیت شدید هر 5 سرنشین آن شد، در این حادثه خاور کمپرسی به دلیل عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به شدت با قسمت عقب پراید تصادف کرده و 5سرنشین پراید در داخل خودرویشان زخمی و گرفتار شدند، آتش نشانان پس از رعایت نکات ایمنی و ایمن کردن صحنه تصادف در بزرگراه، با بریدن سقف اتاقک پراید، تمامی سرنشینان شامل دو زن 29 و 80 ساله، یک مرد 32 ساله و دو کودک 11 و 4 ساله را خارج کردند، با توجه به وخیم بودن مجروحان، همگی با سه آمبولانس اورژانس جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند و خودروهای تصادفی نیز به پارکینگ راهنمایی و رانندگی انتقال یافت علت وقوع تصادف از سوی پلیس راهور در دست بررسی است
3 موتورسیکلت با کامیون پنجشنبه شب 29 خرداد استان اصفهان، محور اصفهان- اردستان 3 نفر 1 نفر

موتورسیکلت با کامیون در محور اصفهان- اردستان تصادف کرد  که بر اثر آن راکب و 2 سرنشین موتورسیکلت در دم جان باختند و یکی دیگر از سرنشینان موتورسیکلت نیز به شدت مصدوم شد

تغییر مسیر ناگهانی راکب موتورسیکلت
4 پیکان با کامیون جمعه 30 خرداد استان فارس، محورشيراز- کازرون، کیلومتر 20محور نورآباد و قائمیه 3 نفر 1 نفر بر اثر تصادف پیکان و کامیون در کیلومتر 20 محور نورآباد و قائمیه، 3نفر در دم جان باختند و یک نفر مجروح شد انحراف به چپ پیکان و تصادف جلو به جلو
5 تراکتور فرگوسن صبح جمعه 30 خرداد استان خراسان شمالي، شهرستان بجنورد، روستاي دهگاه 1 نفر مجروح نداشت معاون عمليات فرماندهي انتظامي خراسان شمالي از مرگ نوجوان 17 ساله بر اثر پرت شدن از روي  تراکتور فرگوسن در روستاي دهگاه شهرستان بجنورد خبر داد، تراکتور فرگوسن در مسير اراضي روستاي دهگاه در حال تردد بوده که در اين حادثه  سرنشين 17 ساله تراکتور، از روي تراکتور پرت شده و پس از برخورد با آسفالت بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت مي کند نبود محل اتکا ايمني در روي تراکتور جهت نشستن سرنشين
6 ال90 با اتوبوس اسکانیا بامداد جمعه 30 خرداد مسیر شمال به جنوب بزرگراه تهران-قم حوالی پل فرودگاه 2 نفر 2 نفر سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از تصادف مرگبار ال90 با اتوبوس اسکانیا در جاده تهران- قم خبر داد، در این حادثه ال 90 به شدت با عقب اتوبوس بین شهری اسکانیا تصادف کرد و 4 سرنشین در آن محبوس شدند، این افراد با تلاش ماموران آتش‌نشانی از خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند که در نهایت با تایید عوامل اورژانس مشخص شد دو نفر از آن‌ها که یک زن و یک مرد بودند جان خود را از دست دادند و زن و مرد دیگر شدیدا دچار آسیب دیدگی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند، اتوبوس دچار نشست گازوییل شده بود که ماموران آتش‌نشانی نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه اقدام کرده و خودروهای تصادفی را به حاشیه بزرگراه انتقال دادند، خوشبختانه سرنشینان اتوبوس اسکانیا سالم هستند

علت تصادف اعلام نشده است

 

 
 
[ ]

کاریکاتور/ زایمان داعش!

 

طنز و کاریکاتور > کاریکاتور - در حاشیه درمان یکی از سران داعش در ترکیه!

‌

 

[ شنبه 31 خرداد 1393برچسب:کاریکاتور/ زایمان داعش!, ] [ 1:25 ] [ علیرضا ]
[ ]

خانم‌ها را از سالن 12 هزار نفری آزادی بیرون کردند

 

والیبال - نیروی انتظامی خانم‌هایی که برای دیدن مسابقه والیبال ایران - ایتالیا به سالن 12 هزار نفری آزادی رفته بودند را بیرون کرد.

برخلاف گذشته كه مدتی با ورود بانوان به سالن 12 هزار نفری آزادی برای دیدن مسابقات تیم ملی والیبال مخالفت نمی‌شد، حالا نیروی انتظامی سفت و سخت با این ماجرا مقابله می‌كند. امروز بازی والیبال ایران - ایتالیا در سالن آزادی برگزار می‌شود و خانم‌ها هم از آنجا كه می‌دانند نیروی انتظامی به آن‌ها اجازه ورود نمی‌دهد، به ورزشگاه نرفته بودند. اما تعدادی از خانم‌های خبرنگار كه آی‌دی كارت فدراسیون والیبال را هم گرفته بودند، ابتدا وارد سالن شدند و پس از دقایقی مسئولان نیروی انتظامی آن‌ها را به بیرون از ورزشگاه هدایت كردند. مسئولان نیروی انتظامی به این خبرنگاران گفتند كه فقط خانم‌هایی كه از عوامل اجرایی مسابقه هستند حق حضور در سالن را دارند.

[ شنبه 31 خرداد 1393برچسب:خانم‌ها را از سالن 12 هزار نفری آزادی بیرون کردند, ] [ 1:20 ] [ علیرضا ]
[ ]

پیروزی مقتدرانه والیبال ایران مقابل ایتالیا

والیبال - تیم ملی والیبال ایران در سالن 12 هزار نفری آزادی با نتیجه سه بر صفر ایتالیا را شکست داد.

تیم ملی والیبال ایران كه مقابل برزیل عملكرد خوبی داشت، در مسابقه بعدی خود میزبان ایتالیا است. تیم ملی والیبال ایتالیا برخلاف سایر تیم‌ها ساعت 17:45 وارد سالن شد. بورتو سرمربی ایتالیا و دستیارانش از ساعت 17 محو تشویق‌های تماشاگران ایرانی بودند. پیدا نكردن سرود ملی ایتالیا باعث شد تا این دیدار بدون پخش سرود ملی دو تیم آغاز شود كه همین موضوع با اعتراض سرمربی ایتالیا همراه بود. حضور اشكان خطیبی بازیكن تلویزیون و امیر تتلو خواننده هم از حاشیه‌های این دیدار بود.

در این مسابقه ایران با تركیب بازی با برزیل به میدان رفت، با این تفاوت كه فرهاد ظریف به جای علیزاده به زمین رفت. اولین سرویس برای ایران بود و فرهاد قائمی آن را زد. توپ در برگشت به دست بازیكن ایران خورد و به بیرون رفت تا اولین امتیاز را ایتالیایی‌ها بگیرند. اما شهرام محمودی خیلی زود دومین امتیاز بازی را به نام ایران ثبت كرد تا مسابقه یك بر یك مساوی شود.............


ادامه مطلب
[ شنبه 31 خرداد 1393برچسب:پیروزی مقتدرانه والیبال ایران مقابل ایتالیا, ] [ 1:13 ] [ علیرضا ]
[ ]

دوست باوفا

 

 

[ جمعه 30 خرداد 1393برچسب:دوست باوفا , ] [ 23:40 ] [ علیرضا ]
[ ]

بیشترین کاربران اینترنت در اين استان‌ها

بیشترین خطوط وایمکس در اختیار خوزستانی‌ها

 

جدیدترین آمارها از استفاده کاربران ایرانی از اینترنت نشان می دهد که ضریب نفوذ اینترنت در ایران به 49.13 درصد رسیده و اتصال به شبکه اینترنت از طریق تکنولوژی ADSL بیشترین سهم را در میان سایر اتصالات به خود اختصاص داده است؛ در همین حال استان مازندران بیشترین کاربران اینترنت در ایران را در اختیار دارد.

به گزارش مهر، براساس آمارهایی که در سامانه مديریت ضريب نفوذ اينترنت كشور آمده است ایران با 75 میلیون و 149 هزار و 669 نفر جمعیت دارای 36 میلیون و 918 هزار و 795 کاربر اینترنت و 21 میلیون و 198 هزار و 945 مشترک است که با این وجود ضریب نفوذ اینترنت در ایران تا پایان سال 92 حدود 49.13 درصد برآورد می شود.
براساس بررسی های به عمل آمده استان مازندران با ضریب نفوذ 86.77 درصد بیشترین کاربران اینترنت در ایران را از آن خود کرده است و پس از این استان، تهران با ضریب نفوذ 68.04 ، اصفهان با ضریب نفوذ 59.32، خوزستان با ضریب نفوذ 56.28 و سمنان با ضریب نفوذ 53.8 در رده های بعدی قرار دارند.

تعداد کاربران اینترنت مازندران 2 میلیون و 667 هزار و 204 نفر و تعداد مشترکان اینترنت در این استان 1 میلیون و 146 هزار و 15 اعلام شده و جمعیت این استان 3 میلیون و 73 هزار و 943 نفر است. در همین حال تهران با 12 میلیون و 183 هزار و 391 نفر جمعیت دارای 8 میلیون و 289 هزار و 685 کاربر و 5 میلیون و 604 هزار و 233 مشترک اینترنت است.

در این رده بندی اصفهان با 4 میلیون و 879 هزار و 312 نفر جمعیت، 2 میلیون و 894 هزار و 516 نفر کاربر اینترنت و یک میلیون و 462 هزار و 524 مشترک دارد.
خوزستان نیز با 4 میلیون و 531 هزار و 720 نفر جمعیت دارای 2 میلیون و 550 هزار و 241 نفر کاربر و 1 میلیون و 263 هزار و 561 مشترک اینترنت است.
همچنین استان سمنان نیز به عنوان پنجمین استان دارای کاربر اینترنت در ایران با جمعیت 631 هزار و 218 نفر، دارای 339 هزار و 611 کاربر و 198 هزار و 592 مشترک اینترنت است.

ADSL محبوبترین سرویس اینترنتی در میان ایرانی ها

تا پایان سال 92 شمار کاربران اینترنت ADSL در ایران به 11 میلیون و 991 هزار و 233 نفر رسید و این فناوری توانسته بیشترین کاربران اینترنت در ایران را از به خود جلب کند؛ هم اکنون ضریب نفوذ فناوری ADSL در ایران 15.96 درصد برآورد می شود و 4 میلیون و 796 هزار و 493 مشترک نیز دارد. پس از فناوری ADSL، اینترنت دایل آپ بیشترین میزان اتصالات به اینترنت را در ایران در اختیار دارد؛ به نحوی که 9.23 درصد کاربران اینترنت در ایران با اینترنت دایل آپ به شبکه جهانی متصل می شوند و تعداد کاربران این فناوری نیز 6 میلیون و 934 هزار و 760 نفر و تعداد مشترکان 3 میلیون و 467 هزار و 380 نفر برآورد می شوند.

شمار کاربران فناوری وایمکس در ایران نیز به 2 میلیون و 679 هزار و 550 نفر رسیده و سامانه مديریت ضريب نفوذ اينترنت كشور، ضریب نفوذ این فناوری را 3.57 درصد با یک میلیون و 71 هزار و 820 اشتراک اعلام کرده است.
هم اکنون 9 میلیون و 207 هزار و 252 ایرانی نیز از طریق موبایل به اینترنت وصل می شوند و ضریب نفوذ اینترنت موبایل در ایران 12.25 درصد اعلام شده است؛ این درحالی است که تا پیش از این و در سال 91، اتصال کاربران با موبایل به اینترنت، بیشترین نوع اتصال ایرانیها محسوب می شد که این رتبه هم اکنون در اختیار اینترنت ADSL قرار گرفته است.
در همین حال 6 میلیون و 106 هزار نفر از طریق فیبر به اینترنت متصل می شوند و ضریب نفوذ این فناوری با 2 میلیون و 656 هزار مشترک در ایران 8.13 درصد برآورد شده است.

بیشترین خطوط وایمکس در اختیار خوزستانی ها

استان مازندران بیشترین کاربران اینترنت ADSL را در خود جای داده است و ضریب نفوذ این فناوری در این استان، 51 درصد تخمین زده شده است. در همین حال استانهای اردبیل، اصفهان، سمنان و گلستان نیز در رتبه های برتر استانهای دارای بیشترین اتصال ADSL قرار دارند.
اینترنت دایل آپ نیز در استان اصفهان با 13 درصد ضریب نفوذ، بیشترین مشتری را دارد و پس از اصفهان، استانهای البرز، تهران، یزد و مازندران بیشتر از سایر استانها از اینترنت دایل آپ برای اتصال به اینترنت استفاده می کنند.
بیشترین خطوط وایمکس مربوط به استان خوزستان با ضریب نفوذ 10.39 درصد است و پس از آن تهران، هرمزگان، اصفهان و کردستان در رده های بعدی جدول وایمکس قرار دارند.

در بخش اینترنت موبایل نیز، کاربران تهرانی با 20.89 درصد ضریب نفوذ، بیشترین حجم اتصال را به خود اختصاص داده اند و پس از این استان، کاربران اینترنت در البرز، مازندران، خوزستان و بوشهر بیشتر از موبایل خود برای اتصال به اینترنت استفاده می کنند.
استان بوشهر با ضریب نفوذ 9.2 درصد بیشترین اتصال اینترنت فیبر را در اختیار دارد و پس از آن ایلام، فارس، خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد در رده های بعدی اتصال به فیبر قرار دارند.

خراسان شمالی محروم ترین استان اینترنتی

براساس نقشه سامانه مديریت ضريب نفوذ اينترنت كشور، استان خراسان شمالی محروم ترین استان از نظر دسترسی به اینترنت محسوب می شود به نحوی که این استان با 867 هزار و 727 نفر جمعیت دارای ضریب نفوذ 27.55 درصدی اینترنت است و 239 هزار و 101 کاربر و 149 هزار و 468 اشتراک اینترنتی دارد. آمارهای ارائه شده از سوی سامانه مديریت ضريب نفوذ اينترنت كشور، تا پایان سال 92 را شامل می شود و این سامانه اعلام کرده که در حال ثبت و تکمیل این آمار است.
  این درحالی است که پیش از این و در سال 91 و شش ماهه نخست سال 92، اینترنت در 4 استان اصفهان، مازندران، تهران و قم بیشترین کاربر را داشت؛ همچنین سهم اتصال به اینترنت از طریق GPRS در کل کشور بیش از سایر اتصالات بود.

[ جمعه 30 خرداد 1393برچسب:بیشترین کاربران اینترنت در اين استان‌ها, ] [ 23:36 ] [ علیرضا ]
[ ]

برخورد مرگبار در بزرگراه تهران - قم

 

 در پی تصادف یک دستگاه سواری ال ۹۰ با اتوبوس اسکانیا دو نفر جان خود را از دست دادند.

سید جلال ملکی - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در این ‌باره گفت:‌ در ساعت ۲:۳۱ بامداد امروز خبر وقوع یک تصادف رانندگی در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران - قم حوالی پل فرودگاه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و با توجه به اینکه این منطقه در حوزه استحفاظی آتش‌نشانی حسن آباد قم واقع شده ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام کرد.
 
وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت‌: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه سواری ال ۹۰ به شدت با قسمت عقب یک دستگاه اتوبوس بین شهری اسکانیا برخورد کرده و موجب نشت گازوئیل اسکانیا شده و ۴ سرنشین ال ۹۰ نیز در کابین محبوس شدند.
 
ملکی با اشاره به اقدامات آتش‌نشانان برای خارج کردن این افراد اظهار کرد:‌ آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل و قطع برق دو خودرو چهار سرنشین ال ۹۰ را که شامل دو مرد و دو زن بودند خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ دو نفر از این افراد را تایید کردند و دو نفر دیگر را در حالی که به شدت دچار آسیب‌دیدگی شده بودند، به مراکز درمانی منتقل کردند.
 
ملکی با بیان اینکه آسیبی به مسافران اتوبوس نرسیده است گفت: آتش نشانان پس از جلوگیری از نشت گازوئیل اتوبوس و ایمن‌سازی محل در ساعت ۳:۲۸ به عملیات خود خاتمه دادند.
 
به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.
[ جمعه 30 خرداد 1393برچسب:برخورد مرگبار در بزرگراه تهران - قم , ] [ 23:35 ] [ علیرضا ]
[ ]

صدور حكم حبس 2 جاسوس انگليس و صهيونيستي

 

دادستان عمومي و انقلاب كرمان از صدور حكم حبس براي يك جاسوس انگليس مرتبط با سازمان MI6 و يك جاسوس رژيم صهيونيستي خبر داد.
 به گزارش مهر، يدالله موحد روز پنج‌شنبه در نشست خبري با اصحاب رسانه كه در دادگستري كرمان برگزار شد، بيان داشت: در استان كرمان در دهه 80 و سه سال دهه 90 وضعيت امنيتي در حد قابل، توجهي ارتقا پيدا كرده و بالغ بر 53 درصد رشد امنيتي داشته است. اين مسئول قضايي در خصوص پرونده‌هاي سايبري گفت: در سال گذشته يكسري پرونده داشتيم.    اولين پرونده مربوط به شركت پارت شهر گواشير كرمان بود كه يك گروه 11 نفره كارشان طراحي سايت‌ها و وب‌سايت‌ها و توليد محتوا براي رسانه‌هاي مخالفين ملت ايران بود.
دادستان عمومي و انقلاب كرمان در ادامه افزود: اين افراد به خصوص بعد از انتخابات سال 88 فعاليت مي‌كردند و ارتباطي مستقيم با شبكه‌هاي ماهواره‌اي ازجمله BBC فارسي داشتند كه توسط اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در كرمان و دادگستري كرمان شناسايي و دستگير شدند. وي در خصوص پرونده دوم ابراز داشت: يك فرد ارتباط تنگاتنگي با سرويس MI6 انگلستان داشت و اوج فعاليت او بعد از تحريم‌ها بود كه اين شخص هم شناسايي و دستگير و به مجازات 10 سال حبس محكوم شد. موحد عنوان كرد: در پرونده سوم شخصي با سفارت اسرائيل در تايلند و تركيه ارتباط برقرار كرده بود و اطلاعاتي را در اختيار اين سرويس‌هاي جاسوسي گذاشته بود كه بحمدالله زياد موفقيت‌آميز نبود و شناسايي و دستگير و به پنج سال حبس محكوم شد.

[ جمعه 30 خرداد 1393برچسب:صدور حكم حبس 2 جاسوس انگليس و صهيونيستي, ] [ 23:32 ] [ علیرضا ]
[ ]

صعود کاستاریکا با غلبه بر ایتالیا

جام بیستم - 2014 برزیل

 

تیم فوتبال کاستاریکا با برتری مقابل ایتالیا صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرد و باعث حذف انگلیس شد.

تیم فوتبال ایتالیا در دومین دیدار خود در گروه چهارم از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت تهران به مصاف کاستاریکا رفت.

بازی در نیمه نخست چنگی به دل نزد و موقعیت زیادی - غیر از فرصت تک به تک بالوتلی - روی دروازه‌ها خلق نشد تا اینکه در دقایق پایانی کمپل بازیکن کاستاریکا در محوطه جریمه ایتالیا سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت و دستور به ادامه بازی داد که این موضوع با اعتراض سرمربی کاستاریکا همراه بود.

در ادامه و در دقیقه 45 برایان رویز بازیکن تیم فوتبال کاستاریکا توانست با ضربه سر دروازه بوفون را باز کند تا کاستاریکا در پایان نیمه اول با برتری به رختکن برود. این گل در حالی پذیرفته شد که تکنولوژی دوربین خط دروازه رای به سالم بودن گل داد.

در نیمه دوم نیز ایتالیایی‌ها نتوانستند موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه حریف خلق کنند و در پایان کاستاریکا توانست دست به یک کار بزرگ بزند و حریف نام‌دار خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

داور این دیدار انریکه اوسز از شیلی بود. وی به بالوتلی از ایتالیا و کوبرو از کاستاریکا کارت زرد نشان داد.

ایتالیا در اولین دیدار خود توانست انگلیس را 2 بر یک شکست دهد و کاستاریکا نیز با خلق شگفتی با نتیجه 3 بر یک از سد اوروگوئه گذشت. کاستاریکا با خلق دومین شگفتی 6 امتیازی شد و صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرد. ایتالیا 3 امتیازی باقی ماند. انگلیس نیز بدون امتیاز در قعر جدول باقی ماند و از دور مسابقات حذف شد. پیش از این تیم فوتبال اسپانیا نیز از دور مسابقات حذف شده بود.

[ جمعه 30 خرداد 1393برچسب:صعود کاستاریکا با غلبه بر ایتالیا , ] [ 23:31 ] [ علیرضا ]
[ ]

داور ایران و آرژانتین را بهتر بشناسید

 

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: مازیچ بیشتر از بازیکنان در زمین دوندگی دارد و بازی آلمان و پرتغال را هم به خوبی قضاوت کرد.

سعید مظفری‌زاده  در مورد داور صربستانی دیدار ایران و آرژانتین گفت: مازیچ متولد 23 مارچ 1973 است و 41 سال سن دارد. او به همراه راستیچ و جورجوویچ صربستانی که کمک‌هایش هستند، این بازی را قضاوت می‌کنند.

دانا نوشت: مازیچ در سال 2009 وارد فهرست بین‌المللی داوران فیفا شد و بعد از دو سال که داور درجه یک بود تبدیل به داور الیت فیفا شد.

وی ادامه داد: مازیچ از فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا قضاوت کرده است. شغل اصلی او مدیریت یک شرکت کامپیوتری است و در زمین هم دوندگی بسیار خوبی دارد. او از بازیکنان دو تیم بیشتر می‌دود. بازی آلمان و پرتغال را در همین جام جهانی مازیچ سوت زد که قضاوت بسیار خوبی داشت. مازیچ دوندگی زیادی دارد که همین مسئله گاهی اوقات باعث می‌شود توپ به او برخورد کند، در همان بازی آلمان هم چنین اتفاقی رخ داد، بنابراین مدافعان ما باید حواس‌شان به این مسأله باشد.

مظفری‌زاده با اشاره به نحوه قضاوت داور صربستانی گفت: در بازی آلمان و پرتغال فقط راستیچ کمک داور اول مسابقه یکی دو اشتباه در آفسایدگیری داشت، با این حال به دلیل توانمندی مازیچ این تیم داوری شانس قضاوت در مراحل بعدی را هم دارد. جالب است که این داور به همراه مارک ‌گیگر امریکایی و خوان آگیلار السالوادوری سومین داوری است که در جام جهانی 2014 دومین قضاوتش را انجام می‌دهد، آن هم در حالی که داورانی مثل نواف شکرالله بحرینی، بن ویلیامز استرالیایی و پیتر اولری نیوزلندی و قساما گامبیایی هیچ قضاوتی در جام جهانی برزیل نداشتند.

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران در مورد اینکه برخی انتخاب داوری از صربستان را برای ایران که هم‌گروه با بوسنی است کم‌سلیقگی می‌دانند گفت: باید نگاه‌ها به داوری مثبت باشد، شک نکنید که داوران در این سطح به چیزی جز اعتبار خودش فکر نمی‌کند و ملاک اصلی فیفا هم اعتماد به داوران است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود این داور زیاد کارت زرد می‌دهد گفت: داوران در جام جهانی تحت آموزش‌هایی هستند که قضاوت یکسانی داشته باشند. در مورد کارلوس ورا هم گفته می‌شد که او داور خشنی است اما دیدید که فقط به تیموریان کارت زرد نشان داد که آن هم به دلیل تکرار زیاد خطاها بود.

مظفری‌زاده در مورد اینکه پیش‌بینی ‌می‌کند که ایران در مقابل ارژانتین پنالتی بدهد یا نه؟ گفت: علاقه‌ای به پیش‌بینی ندارم و پیشگوی خوبی هم نیستم فقط به عنوان یک داور آرزو می‌کنم مازیچ قضاوت خوبی در بازی ما داشته باشد.

[ جمعه 30 خرداد 1393برچسب:داور ایران و آرژانتین را بهتر بشناسید , ] [ 23:29 ] [ علیرضا ]
[ ]

تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

 

ملی پوشان در فاصله یک روز مانده به آغاز جام جهانی به سطح شهر سائوپولو رفتند تا کمی خوش بگذرانند و خود را از لحاظ روحی آماده بازی مقابل نیجریه کنند.
 

 ملی پوشان در فاصله یک روز مانده به آغاز جام جهانی به سطح شهر سائوپولو رفتند تا کمی خوش بگذرانند و خود را از لحاظ روحی آماده بازی مقابل نیجریه کنند. 

عکس های جاوید نیک‌پور عکاس تسنیم از حضور تفریحی تیم ملی فوتبال ایران در فروشگاه استاجیو منتو شهر سائوپائولو برزیل را در زیر می‌بینید:

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل
[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل, ] [ 18:20 ] [ علیرضا ]
[ ]

افزايش قيمت خودرو تصويب شد

 

رئيس شوراي رقابت از افزايش 3.7 تا 6.9 درصدي قيمت خودرو بر اساس مصوبه عصر ديروز شوراي رقابت خبر داد و گفت: خودروسازان براي افزايش قيمت محصولات خود بايد پنج شرط را رعايت كنند. 

 رضا شيوا رئيس شوراي رقابت در گفت‌وگو با فارس، با تشريح جلسه عصر ديروز شوراي رقابت اظهار داشت: در اين جلسه مصوب شد، قيمت خودرو بين 3.7 تا 6.9 درصد افزايش يابد كه البته خودروسازان بايد براي اين افزايش قيمت پنج شرط را رعايت كنند. 
وي توضيح داد: در دستورالعمل قيمت خودرو كه در شوراي رقابت نهايي  شد، تورم بخشي خودرو با ارز مبادله‌اي محاسبه شد و در مورد كيفيت خودروها نيز نمره بين منفي 2.5 تا مثبت2.5 در نظر گرفته شد و علاوه بر اين نمره بهره‌وري نيز با علامت منفي در فرمول قيمت‌گذاري خودرو مدنظر قرار گرفته است. 

وي تصريح كرد: بر اين اساس قيمت خودرو بين 3.7 تا 6.9 درصد افزايش مي‌يابد كه خودروسازان بايد پنج شرط را رعايت كنند. 
شيوا اظهار داشت: در اين افزايش قيمت‌ها موضوع نرخ بيمه شخص ثالث، ماليات بر ارزش افزوده و عوارض شماره‌گذاري و همچنين ارقام ثابت ديگر نيز لحاظ شده است. 

وي ادامه داد: پنج شرط براي افزايش قيمت خودرو تعيين شده كه بر اساس آن خودروسازان بايد در مورد ميزان توليد خودرو با شوراي رقابت به توافق برسند و بر اساس شرط دوم، موضوع آپشن خودرو بايد اختياري باشد. 

 ‌طبق شرط سوم نيز طرح فروش خودروها بايد طوري باشد كه خودرو به دست مصرف‌‌كننده واقعي و نه واسطه‌گران برسد. 
وي تصريح كرد: حذف بازار حاشيه خودرو نيز از ديگر الزاماتي است كه خودروسازان براي افزايش قيمت خودرو بايد آن را رعايت كنند. 
وي ادامه داد: همچنين طبق شرط پنجم قراردادهاي خودروسازان بايد با هماهنگي شوراي رقابت بازنگري شود كه به نفع مصرف‌كننده باشد. 
به گفته رئيس شوراي رقابت، افزايش قيمت كارخانه‌اي خودروها از روز شنبه هفته آينده قابل اجرا است و خودروسازان در صورتي مي‌توانند قيمت محصولاتشان را افزايش دهند كه براي رعايت پنج شرط تعيين شده به شوراي رقابت تعهد كتبي بدهند. 
[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:افزايش قيمت خودرو تصويب شد, ] [ 1:54 ] [ علیرضا ]
[ ]

وقتی پاندا به انسان پناه می‌برد

 

 

پس از وقوع زلزله(در چین) یک خرس پاندا با نگرانی پای مسئول باغ وحش را در آغوش گرفت.

[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:وقتی پاندا به انسان پناه می‌برد, ] [ 1:49 ] [ علیرضا ]
[ ]

کشف‌ یک‌حیوان‌ عجیب‌در سوریه

 

 

اخیرا تصویری از یک حیوان عجیب در ریف حلب منتشر شده است که گمان می رود گورکن باشد که در منطقه تل رفعت واقع در ریف حلب کشف شده است. برخی کارشناسان می گویند این حیوان مانند روباه است، اما از نظر ژنتیکی پیشرفته است.آنها معتقدند که علت این امر کثرت اجساد تجزیه شده و ژنتیک آنهاست.

[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:کشف‌ یک‌حیوان‌ عجیب‌در سوریه, ] [ 1:41 ] [ علیرضا ]
[ ]

تجهیزات HD صداوسیما

 

تجهیزات پخش اچ دی سازمان صداوسیما برای اولین بار در مسابقه والیبال ایران- برزیل مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 دوربین‌ها وتجهیزات اچ دی که صداوسیما به منظور میزبانی مسابقات جهانی والیبال تهیه کرده است، پس از ورود به ایران روز گذشته در استادیوم 12 هزار نفره آزادی نصب شد.

 

بنا بر این گزارش، طی روزهای اخیر و فاصله باقی مانده تا بازی بین دو تیم ایران و برزیل، عوامل دست اندرکار تلویزیون در حال تست دستگاه‌های جدید و آماده‌سازی تجهیزات اچ‌دی هستند.

 دیدار تیم ملی والیبال ایران و برزیل جمعه 23 خرداد از ساعت 21 به صورت زنده به روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.

گزارش این مسابقه را کیومرث کُرده و اجرای برنامه به عهده بهزاد کاویانی است.

همچنین گزارشگر دیدار دیگر ایران و برزیل که یکشنبه 25 خرداد ساعت 21 از شبکه سه پخش خواهد شد را جواد محتشمیان گزارش می‌کند.

[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:تجهیزات HD صداوسیما, ] [ 1:39 ] [ علیرضا ]
[ ]

دروازه بان های تیم ملی فوتبال در برزیل

 





 
[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:دروازه بان های تیم ملی فوتبال در برزیل , ] [ 1:33 ] [ علیرضا ]
[ ]

گران ترین ترکیب مصدومان جام جهانی

 

گران ترین ترکیب مصدومان جام جهانی

 

[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:گران ترین ترکیب مصدومان جام جهانی, ] [ 1:30 ] [ علیرضا ]
[ ]

رونالدو سه هواپیمای اختصاصی اجاره کرد!

 

ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال برای راحتی حال دوستان و آشنایان خود دست به جیب شد.
 کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال که به همراه تیم ملی کشورش در برزیل حضور دارد، سه دستگاه هواپیمای اختصاصی اجاره کرده است.

یکی از این سه هواپیما برای اعضای خانواده اوست که به صورت کاملاً اختصاصی در اختیار اعضای خانواده کاپیتان تیم ملی پرتغال قرار خواهد داشت، هواپیمای دیگر به دوستان و آشنایان او تعلق خواهد داشت تا آنها بتوانند به راحتی در برزیل تردد کنند و سومین هواپیما که این ستاره اجاره کرده است برای گروهی از معلولین تحت حمایت موسسه خیره اوست.

[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:رونالدو سه هواپیمای اختصاصی اجاره کرد!, ] [ 1:28 ] [ علیرضا ]
[ ]

دختر صدام به داعش می‌پیوندد

 

رغد صدام دختر دیکتاتور معدوم عراق اعلام کرد به زودی به صحرای الانبار می‌رود تا به نیروهای داعش بپیوندد.


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رغد صدام در بیانیه ای اعلام کرد که من به زودی به نیروهای دولت اسلامی عراق و شام خواهم پیوست تا اولین زن مجاهد در داعش باشم که بتوانم خواست‌های آنها را برآورده کنم و درکنارشان با ارتش عراق بجنگم.
وی همچنین از عربستان، امارات و قطر هم به دلیل حمایت‌هایشان از داعش تشکر کرد.
رغد صدام پس از سرنگونی رژیم پدرش در عراق در سال 2003 به اردن متواری شده و از آن زمان تاکنون نتوانسته به عراق بازگردد.

[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:دختر صدام به داعش می‌پیوندد, ] [ 1:24 ] [ علیرضا ]
[ ]

سوتی وحشتناک صادقیان

 

اخیرا تصویری از پیام صادقیان روی سایت های هواداری استقلال منتشر شده كه حسابی بین آبی ها محبوب شده است.
 اخیرا تصویری از پیام صادقیان روی سایت های هواداری استقلال منتشر شده كه حسابی بین آبی ها محبوب شده است.در این عكس پیام صادقیان برای حضور در مقابل دوربین عكاسان پز عجیبی گرفته. وی برای اینکه نشان دهد در حال گفتگو با موبایل است به سمت عکاس ها برگشته در حالی كه آیفون خود را برعكس گرفته است.
 
[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:سوتی وحشتناک صادقیان, ] [ 1:18 ] [ علیرضا ]
[ ]

خاتمی صیغه عقد مهناز افشار را خواند

 

سیدمحمد خاتمی صیغه عقد ازدواج مهناز افشار را امروز جاری کرد.
بانی فیلم: صیغه عقد این بازیگر و همسرش ظهر امروز توسط سیدمحمد خاتمی رئیس‌جمهور سابق کشورمان جاری شد.

نکته جالب اینکه محمدامین رامین، همسر مهناز افشار، پسر محمدعلی رامین معاون اسبق مطبوعاتی وزارت ارشاد است.

[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:خاتمی صیغه عقد مهناز افشار را خواند, ] [ 1:15 ] [ علیرضا ]
[ ]

ساعت پخش سریال «ستایش ۲» تغییر می‌کند

 

کارگردان مجموعه تلویزیونی «ستایش ۲» از تغییر ساعت پخش این مجموعه در ایام برگزاری مسابقات جام جهانی خبر داد.
«سعید سلطانی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: برخورد ناگهانی ستایش و حشمت فردوس در قسمت هجدهم پاسخ به انتظار مخاطبان در تماشای یک اتفاق غافلگیر کننده است.

وی ادامه داد: حشمت فردوس مانع رفتن محمد از غرفه می‌شود. محمد گیج و درمانده است. ستایش مستاصل شده و نگران مراسم عقد دخترش نازگل است. او تصمیم می‌گیرد ماجرا را برای محسن، داماد خود تعریف کند تا مراسم عقد به عقب بیافتد.

وی افزود: از هفته گذشته و پخش قسمت هجدهم سریال داستان سیر صعودی به خود گرفت. چرا که چند قسمتی بود که روی خطی افقی حرکت می‌کرد. بیننده در این قسمت‌ها انتظار یک اتفاق ویژه و رویداد مهم را در داستان می‌کشید که خوشبختانه با برخورد ناگهانی ستایش و حشمت فردوس در قسمت قبل به این انتظار او پاسخ داده شد.

سلطانی تصریح کرد: در ایام عادی مجموعه ستایش جمعه شب‌ها ساعت 21 پخش می‌شود ولی در ایام مسابقات جام جهانی ساعت پخش تغییر خواهد کرد. به عنوان مثال این هفته 23 خرداد سریال ساعت 19 به روی آنتن خواهد رفت و 30 خرداد نیز سریال ساعت 17 پخش می‌شود.

به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی «ستایش 2» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که فیلمنامه آن به قلم سعید مطلبی به رشته تحریر درآمده است. این مجموعه دارای 26 قسمت 50 دقیقه‌ای است و جمعه شب‌ها از ساعت 21 روی آنتن می‌رود.

ستایش 2 در ادامه سری اول آن داستان شخصیت ستایش و فرزندانش را بعد از گذشت 22 سال روایت می‌کند و مخاطب چالش‌های جدید را پیش روی این خانواده می‌بیند.
[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:ساعت پخش سریال «ستایش ۲» تغییر می‌کند, ] [ 1:10 ] [ علیرضا ]
[ ]

تبدیل بوئینگ724 به خانه مسکونی

 

مرد 64 ساله با خرید یک هواپیمای اسقاطی آن را به محل زندگی خود تبدیل کرده است.
فرارو: "بروس کمپبل"بروس کمپبل مهندس الکترونیک، در سال 1999 یازنشسته شد و هواپیمای بوئینگ 727 را که در خارج از شهر پورتلند بود، برای جلوگیری از تبدیل شدن به آهن قراضه به خانه خود تبدیل کرد.
 
او این بوئینگ 724 را در زمینی در شهر هیلسبورو ایالت اورگون مستقر کرده است و آن را به یک خانه راحت برای زندگی مبدل ساخته است.
 
بروس می گوید: اواخر سال 97 یا اوایل 98 بود که تصمیم گرفتم یک هواپیما بخرم. مبلغ 100 هزار دلار برای خرید آن پول دادم. بدیهی است که قیمت خیلی گران بود. در عین حال مبلغ 120 هزار دلار نیز بابت تبدیل آن به خانه خرج کردم. هواپیما در سال 1999 و در شب هالووین به اینجا رسید. فردای آن روز خبر هواپیمای من از همه شبکه‌های تلویزیونی پخش شد که مرا متحیر کرد.
 
خانواده و دوستان بروس که از جریان خرید هواپیما اطلاع نداشتند خبر آن را از تلویزیون شنیدند. عکس های رویترز از این خانه عجیب را در زیر می بینید.
 
 
 
 
 
 
 
[ چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:تبدیل بوئینگ724 به خانه مسکونی, ] [ 1:47 ] [ علیرضا ]
[ ]

ایران خودرو داد خریداران را درآورد!

 

ثبت نام اینترنتی ایران خودرو برای فروش نقدی و فوری به مناسبت نیمه شعبان دیروز در حالی انجام شد که بسیاری از مراجعان به سایت ایران خودرو می گویند دست خالی برگشته‌اند و موفق به ثبت‌نام نشدند.


در اطلاعیه این شرکت اعلام شد: «فروش خرداد ماه از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 19 خرداد ماه بر روی سایت فروش اینترنتی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به نشانی www.ikco.com و یا ikco.iranecar.com  فعال می‌شود.

هموطنان می توانند با مراجعه به سایت مذکور و یا یکی از نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو جهت ثبت نام اقدام کنند.

در  این شرایط خودروهای گروه وانت، پژو405، پژو206، سمند، پژو پارس و رانا با موعد تحویل 30روزه عرضه می شود.

همچنین از ویژگی های این شرایط، تنوع رنگ های متفاوت در خودروها و امکان دریافت کارت طلائی گروه صنعتی ایران خودرو با تخفیف ویژه است.»

در عین حال همزمان با آغاز زمان ثبت نام از ساعت 10 صبح دیروز بسیاری از مراجعان و متقاضیان خودرو موفق به ورود به سایت و خرید اینترنتی نشدند و ناراضی برگشتند.

معصومه سیفی در تماس با خبرگزاری فارس در این باره گفت: دیروز من و چند تن از همکارانم برای ثبت نام خرید اینترنتی اقدام کردیم ولی تلاش‌هایمان برای ورود به سایت بی نتیجه بود و سرانجام هم در ساعت یک اعلام شد فروش اینترنتی به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه در فروش اینترنتی قبلی ایران خودرو در 6 اردیبهشت نیز وضعیت به همین گونه بوده و توفیقی در ثبت نام نداشته است، افزود: به نظر می‌رسد تنها عده معدود و خاصی می توانند از این عرضه‌ها بهره‌مند شوند.

سیفی افزود: امروز هم سایت ایران خودرو باز است و می توان ثبت نام کرد اما پس از ثبت نام متقاضی به نمایندگی ارجاع داده می شود که بر اساس اعلام سایت ظرفیت تمام نمایندگی‌ها پر است.

وی گفت: مسئولان ایران خودرو بهتر است در این رابطه حسن نیت خود را نشان داده و به جای فروش اینترنتی ثبت نام را از طریق مراجعه حضوری در نمایندگی انجام دهند و از طریق بازرسانشان بر فرآیند ثبت نام و رسیدن خودرو به دست متقاضیان واقعی نظارت کنند.

این مورد یکی از چندین تماسی است که امروز در این رابطه با خبرگزاری فارس گرفته شده و حاکی از گلایه مردم نسبت به وضعیت ثبت‌نام اینترنتی خودرو است.

* داستان تکراری مراجعه به سایت و دست خالی برگشتن


گزارش خبرنگار حاکی است ایران خودرو روز ششم خرداد نیز اقدام به فروش فوری کرد که در آن مرحله نیز در ازدحام نمایندگی‌های فروش و پاسخگو نبودن سایت اغلب مراجعان دست خالی برگشتند.

فروش نقدی ایران خودرو در حالی انجام می‌شود که اختلاف قیمت کارخانه و بازار در اغلب خودروها به چندین میلیون تومان بالغ می شود و طبیعی است که کسانی که موفق به خرید شوند می‌توانند به راحتی با فروش خودرو تحویلی در بازار سود بادآورده و قابل توجهی کسب کنند.

همین مسئله شائبه پیش‌دستی برخی دلالان و نمایندگی‌های فروش بر خریداران واقعی و رونق دلالی‌گری در این رابطه را به وجود آورده است.

در همین ارتباط، یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو چندی قبل اعلام کرده است که ایران خودرو تا پایان سال اقدام به فروش فوری 120 هزار خودرو خواهد کرد که در صورت تداوم رویه موجود این عرضه‌ها نه تنها کمکی به تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها نخواهد کرد که بیشتر به افتادن نبض بازار به دست دلالان و آشفتگی هر چه بیشتر بازار خواهد انجامید.
[ چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:ایران خودرو داد خریداران را درآورد!, ] [ 1:45 ] [ علیرضا ]
[ ]

تایید رسمی تعرض دو ناظم به دانش‌ آموزان

 
یک ماه از آن روز می‌گذرد؛ وقتی پدر و مادر ۲ دانش‌آموز یک دبستان پسرانه در شهرک دانشگاه تهران به دادگاه کیفری رفتند و از ناظم مدرسه پسرشان شکایت کردند؛ آنها در شکایتشان گفتند متوجه شده‌اند ناظم مدرسه پسرشان را آزار و اذیت جنسی داده است.

 

 
 
 

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:تایید رسمی تعرض دو ناظم به دانش‌ آموزان, ] [ 1:34 ] [ علیرضا ]
[ ]

عامل تجاوز به 40 زن: یادم نیست چه کردم!

 

مردی که به‌عنوان مامور پست وارد خانه‌ زنان جوان می‌شد و آنها را مورد آزارجنسی قرار می‌داد با 40 شکایت تجاوز به عنف به‌زودی به اتهام افسادفی‌الارض در دادگاه انقلاب محاکمه می‌شود.

 متهم که مردی 31‌ساله به اسم ایمان است یک‌سال پیش در پی تحقیقات گسترده و پیچیده ماموران دستگیر شد. اولین شکایت از ایمان سال 90 به ماموران پلیس داده ‌شد و زنی جوان ادعا کرد فردی که خود را مامور پست معرفی کرده او را مورد آزار جنسی قرار داده ‌است. این زن گفت: «وقتی زنگ در را زدند فردی که خود را مامور پست معرفی کرد از من خواست برای تحویل‌گرفتن بسته پستی جلو در بروم من هم در را باز کردم و بعد خودم جلو در رفتم در راه دیدم این فرد وارد خانه ‌شده ‌است او با گذاشتن چاقو روی گلویم مرا تهدید کرد مقاومتی نکنم و بعد مرا مورد آزار جنسی قرار داد.»

تعداد شکایت‌ها علیه پستچی قلابی بعد از مدتی افزایش یافت. زنان و دختران جوان مدعی‌ بودند فردی به‌عنوان مامور پست یا برق زنگ در خانه آنها را به صدا درآورده و بعد از اینکه از تنهابودن آنها مطمئن ‌شده، داخل خانه رفته و آنها را با تهدید چاقو مورد تعرض قرار داده است.

در حالی‌که شکایت‌ها روبه افزایش بود هیچ سرنخی از متهم به دست نیامد تعداد شکات به 20نفر رسیده‌ بود که زنی جوان به ماموران خبر داد فردی را که چندی پیش قصد داشت به او تجاوز کند در مرکزی تفریحی دیده است. وقتی ماموران به محل رفتند این زن که وحشت کرده ‌بود گفت: مرد جوان که هیکل درشتی هم داشت چند وقت قبل به‌عنوان مامور پست زنگ در خانه ما را زد وقتی برای تحویل بسته رفتم به زور قصد ورود به خانه را داشت که با بستن در و هل‌دادن او موفق شدم از ورودش به خانه‌ام جلوگیری کنم امروز (روز حادثه) هم به صورت اتفاقی او را در یک مرکز تفریحی دیدم و مرد جوان به محض دیدن من ترسید و با موتوسیکلتش فرار کرد.»

ماموران، پستچی قلابی را از طریق دوربین‌های مداربسته مرکز تفریحی شناسایی و او را بعد از چند روز بازداشت کردند. تحقیقات ماموران نشان داد، متهم مرد 31‌ساله برای رسیدن به اهدافش عناوین مامور پست، برق یا مامور اوقاف را جعل می‌کرد هرچند ایمان در ابتدا منکر همه اتهامات شد و گفت به او تهمت زده ‌شده ‌است اما 20 شاکی پرونده همگی این مرد را شناسایی و جزییات تعرض را نیز مطرح کردند.

یافته‌های پلیس درباره زندگی خصوصی این مرد نشان داد او دو همسر و دو فرزند دارد که با همسر اولش 10سال و با همسر دومش پنج‌سال قبل از بازداشت ازدواج کرده‌ بود. او به شیشه اعتیاد داشت و قبلا در زمینه امور ساختمانی فعالیت می‌کرد و از این راه پول کلانی به دست آورده بود.  ایمان که دست خود را روشده می‌دید سرانجام به تجاوز به این زنان اعتراف کرد و گفت: چیز زیادی یادم نیست و اگر اعتراف نکردم هم به همین دلیل بود که شیشه کشیده‌ بودم و چیز زیادی یادم نمی‌آمد. وقتی چند روزی از بازداشتم گذشت و آثار شیشه از بین رفت همه‌چیز یادم آمد. وی گفت: تجاوزها را وقتی انجام می‌دادم که شیشه مصرف می‌کردم شیشه باعث می‌شد همه‌چیز را فراموش کنم دنیا دیگر برایم شکل دیگری داشت. انگار جلو همه‌چیز پرده کشیده ‌بودند.

پس از انتشار عکس ایمان در روزنامه‌ها تعداد شکات او به 40 نفر رسید و معلوم شد مرد جوان که محدوده جرایم خود را شرق تهران قرار داده ‌بود بیشتر اواسط صبح یا ظهر که مردان در خانه نیستند قربانیان خود را مورد آزار قرار می‌داد. این پرونده که در دادسرای ناحیه 21 مورد رسیدگی قرار می‌گرفت بعد از تکمیل تحقیقات و اعتراف متهم به هر 40 مورد تجاوز منجر به صدور کیفرخواست شد.

در کیفرخواست صادره آمده ‌است متهم که ایمان 31‌ساله است افسادفی‌الارض کرده و شهروندان زن را مورد تعرض جنسی قرار داده‌ است متهم با جعل عنوان مامور پست، مامور برق، مامور اوقاف دست به این جنایات زده‌ است با توجه به اقرار صریح متهم به تجاوز و بررسی این اقرار و تایید مقرون‌به‌واقع‌بودن آن و همچنین اخلال شدید در نظم عمومی و ایجاد ناامنی درخواست مجازات برای متهم را داریم. این پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری‌ استان تهران فرستاده ‌شد اما با توجه به اینکه اتهام افسادفی‌الارض به متهم وارد شده ‌بود و مرجع رسیدگی به این اتهام نیز دادگاه انقلاب است قضات با صدور قرار عدم صلاحیت پرونده را به دادگاه انقلاب ارسال کردند.

[ چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:عامل تجاوز به 40 زن: یادم نیست چه کردم!, ] [ 1:29 ] [ علیرضا ]
[ ]

«آی واچ» اپل به بازار می‌آید

 

به گفته یک منبع آگاه در یکی از شرکت‌های تامین قطعه برای اپل، این شرکت عرضه ساعت هوشمند آی واچ را در ماه اکتبر احتمالا به همراه آیفون شش آغاز می‌کند و قصد دارد ماهانه سه تا پنج میلیون دستگاه از این ساعت را تولید کند.

 

 

آی واچ اپل مهر به بازار می‌آید

ساعت آی واچ از یک نمایشگر خمیده OLED و حسگرهایی که اطلاعاتی نظیر گلوکز خون، مصرف کالری، فعالیت خواب و سطح اکسیژن را ثبت و دریافت می‌کنند، بهره می‌برد. این ساعت هوشمند میتواند اطلاعات بیومتریک را با استفاده از قابلیت تاچ آی دی ایفون جمع اوری می‌کند.

انتظار می‌رود آی واچ از سیستم عامل IOS 8 و فن آوری جدید "کیت سلامتی" اپل بهره ببرد.

کیت سلامتی یک نرم افزار جدید نظارت روی سلامتی است که برای IOS 8 طراحی شده است. این نرم افزار اطلاعاتی نظیر قدم‌های کاربر، ضربان قلب و فعالیت خواب را جمع‌آوری می‌کند و قادر است اطلاعات را از نرم افزارهای سلامتی ثالث دریافت کند.

در کنفرانس توسعه دهندگان نرم افزارهای اپل که هفته گذشته در سانفرانسیسکو برگزار شد، معرفی این کیت در مقایسه با دیگر دستاوردهای اپل چندان مورد توجه قرار نگرفت. اما این نرم افزار احتمالا یک پیش زمینه برای ساعت هوشمند اپل است که تمرکز زیادی را روی سلامتی دارد. 
[ چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:«آی واچ» اپل به بازار می‌آید, ] [ 1:28 ] [ علیرضا ]
[ ]

استقبال 70 درصدی از حضور پلیس در سواحل

 

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: در نظرسنجی صورت گرفته ۷۰ درصد از مسافرین استان‌های شمالی از حضور نیروی انتظامی در ساحل دریای خزر استقبال می‌کنند.

 سردار حسین اشتری پس از نشست با فرماندهان انتظامی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: حضور پر رنگ نیروی انتظامی علاوه بر ایجاد آرامش و امنیت، از تعداد غرق شدگی نیز خواهد کاست.

وی با بیان اینکه آمارها نشان می‌دهد با حضور نیروی انتظامی در نقاط ممنوعه و کور سواحل دریای خزر غرق شدگی کاهش یافته است، ادامه داد: حضور نیروی انتظامی در مکان‌های اجرای طرح سالمسازی دریا در سواحل خزر در سال جاری چشم‌گیرتر خواهد بود.

جانشین ناجا با اشاره به اینکه از دهم خرداد تا پایان شهریور نیروی انتظامی در سواحل دریای خزر حضور دارد، گفت : البته به دستور فرماندهی محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی حتی چند روز پس از تابستان که شرایط آب و هوایی در مهر ماه برای شنا و استفاده از سواحل مناسب است، نیروی انتظامی حضور خواهد داشت.

وی به چگونگی نظارت در شهرک‌های ساحلی دریای خزر اشاره کرد و افزود: طبق قانون و مقررات نیروی انتظامی در شهرک‌های ساحلی مستقر خواهد شد و امنیت اجتماعی شهروندان را ایجاد خواهد کرد.

سردار اشتری با بیان اینکه شهرک‌نشینان ساحلی علاقه‌مند به حضور نیروی انتظامی هستند، بیان داشت: نیروی انتظامی با مشارکت مردم در انجام وظایف صحیح خود موفق خواهد بود و این مشارکت و همکاری مردم وجود دارد.

وی به طرح ویژه تابستانی راهنمایی و رانندگی در محورهای مواصلاتی شمال کشور اشاره کرد و گفت: پلیس با حضور پر رنگ در محورهای اصلی و فرعی استان‌های شمالی مانع انجام تخلفات رانندگی خواهد شد.

جانشین فرمانده ناجا همچنین به شکل‌گیری قرارگاه مبارزه با سرقت اشاره کرد و گفت: با شکل‌گیری این قرار گاه در تمامی استان های کشور در ۱۸ روز گذشته آمار سرقت روزانه ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است.

وی یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی در سال جاری را مبارزه با سارقان معرفی کرد و افزود: آمارها نشان می‌دهد نیروی انتظامی در کشف جرایم موفق است.

[ چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:استقبال 70 درصدی از حضور پلیس در سواحل, ] [ 1:24 ] [ علیرضا ]
[ ]

بن لادن پذیرای میهمانان جام‌جهانی!

 

بزرگترین رویداد جهانی فوتبال پس از چهار سال، اینبار و تنها دو روز دیگر در شهرهای کشور برزیل آغاز می شود. در این میان بومی‌های برزیل به خاطر هجوم تماشاگران و توریست‌ها می‌توانند درآمد خود را بیشتر کنند.

 

 
بزرگترین رویداد جهانی فوتبال پس از چهار سال، اینبار و تنها دو روز دیگر در شهرهای کشور برزیل آغاز می شود. در این میان بومی‌های برزیل به خاطر هجوم تماشاگران و توریست‌ها می‌توانند درآمد خود را بیشتر کنند.یکی از کافه‌داران شهر سائوپائولو با ایده جالبی موفق شده در آستانه جام جهانی توریست‌های زیادی را به مغازه خود بکشاند.

بن لادن پذیرای میهمانان جام جهانی در برزیل بزرگترین رویداد جهانی فوتبال پس از چهار سال، اینبار و تنها دو روز دیگر در شهرهای کشور برزیل آغاز می شود. در این میان بومی‌های برزیل به خاطر هجوم تماشاگران و توریست‌ها می‌توانند درآمد خود را بیشتر کنند.

به گزارش از بی بی سی یکی از کافه‌داران شهر سائوپائولو با ایده جالبی موفق شده در آستانه جام جهانی توریست‌های زیادی را به مغازه خود بکشاند.

 او چهره خود را شبیه به اسامه بن لادن درآورده و از این راه مشتریان زیادی برای خود دست و پا کرده است.فرانسیسکو فرناندز در این خصوص گفت: پس از آنکه برج‌های دوقلو نیویورک فرو ریخت، مردم به من می‌گفتند تو شبیه بن لادن هستی! ریش‌هایم را تراشیدم تا دیگر شبیه او نباشم اما پس از ۶ ماه که ریش‌هایم درآمدند، مردم بار دیگر شروع به گفتن همان حرف‌ها کردند.

کمی مقاومت و سپری کردن دوران ترس از برخورد بازدارنده مردم فکری به سرش می زند.او تصمیم میگیرد با عنوان جهانی تروریست معروف "بن لادن" برای خود کسب و کارش را رونق دهد. او جداً تصمیم میگیرد شبیه بن لادن شود.اما با مهربانی و میهمان نوازی !

اما پس از مدتی مردم و جهانگردان با توجه به خوش خلقی وی و بذله گویی او، علاقمند به حضور در کافه وی و عکس انداختن یادگاری با او می شوند.

حال در آغاز جام جهانی و حضور جهانگردان در این کشور، برای خود اسم و عنوانی از تروریست معروف جعل و جلب کرده تا شمار زیادی از شهروندان و جهانگردان و مخصوصاً فوتبالدوستان را به سمت خود سوق دهد.

بن لادن پذیرای میهمانان جام جهانی در برزیل

بن لادن پذیرای میهمانان جام جهانی در برزیل

بن لادن پذیرای میهمانان جام جهانی در برزیل

بن لادن پذیرای میهمانان جام جهانی در برزیل
[ چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:بن لادن پذیرای میهمانان جام‌جهانی!, ] [ 1:22 ] [ علیرضا ]
[ ]

هدیه جالب اردوغان به روحانی

 

نخست وزیر ترکیه تابلوی خط ، اسماء مبارک پنج تن را به حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان هدیه کرد.
مهر: علی رضا بیکدلی ، سفیر ایران در ترکیه در صفحه فیس بوک خود با عنوان « هدیه آقای اردوغان برای میهمان عزیز ایرانی، تابلوی خط ، اسماء مبارک پنج تن » عکس هدیه اهدایی نخست وزیر ترکیه به حسن روحانی را منتشر کرد .

[ چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:هدیه جالب اردوغان به روحانی, ] [ 1:21 ] [ علیرضا ]
[ ]

تحلیل بازار از ریزش قیمت سکه و طلا

 

روند نزولی قیمت طلا در بازارهای جهانی و نرخ دلار آمریکا باعث شده این روزها علاوه بر افت قیمت، بازار طلا و سکه با یک کاهش تقاضای قابل توجه مواجه شود.

یک فروشنده سکه طلا به خبرنگار فارس گفت: شاید باور نکنید افت قیمت و تقاضا باعث شده روز گذشته تنها 2 عدد سکه بهار آزادی بفروشیم.

او گفت: خرید و فروش سکه و حتی طلای ساخته شده به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.

فعالان بازار طلا و سکه ترس از ضرر و زیان را دلیل اصلی کاهش تقاضا عنوان می‌کنند و می‌گویند: متقاضیان سکه و طلا از ترس اینکه مبادا با خرید سکه و طلا نه تنها سود نکنند بلکه ضرر هم عایدشان شود ریسک نمی‌کنند و خریدی ندارند.

یکی از فروشندگان طلای ساخته شده در بازار تهران به خبرنگار فارس گفت: مردم این روزها برای خرید طلا احتیاط می‌کنند و می‌گویند اگر برخی تحولات سیاسی مثبت رقم بخورد قیمت ها از این هم پایین‌تر خواهد آمد.

یکی از فروشندگان طلا نیز با اشاره به اینکه هر چه به ماه رمضان نزدیک تر شویم تقاضا برای خرید طلا و سکه نیز کاهش می یابد، گفت:این روزها تب جام جهانی فوتبال نیز باعث شده تا توجه مردم به این رویداد بزرگ ورزشی رکود بیشتری را بر بازار حاکم کند.

قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز 1253 دلار،هر گرم طلای 18 عیار (بدون اجرت ساخت) 95700 تومان،سکه بهار آزادی طرح قدیم 937 هزار تومان،سکه بهار آزادی امامی 938 هزار تومان،نیم سکه بهار آزادی 475 هزار تومان و ربع سکه بهار آزادی 277 هزار تومان است.

نرخ دلار آمریکا 3240 تومان بود.
[ چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:تحلیل بازار از ریزش قیمت سکه و طلا, ] [ 1:18 ] [ علیرضا ]
[ ]

خواستگاری حین انجام ماموریت

 

درخواست ازدواج یک آتش‌نشان از یک افسر پلیس زن بعد از عملیات مهار آتش یک خانه در شهر هوستون آمریکا
 
[ چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:خواستگاری حین انجام ماموریت, ] [ 1:16 ] [ علیرضا ]
[ ]

نصب بنر فارسی در برزیل

 

در گوارولیوز برزیل برای بازیکنان تیم ملی بنری به زبان فارسی نصب شده است که به بازیکنان ایران خوش آمد می گوید.



[ چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:نصب بنر فارسی در برزیل, ] [ 1:14 ] [ علیرضا ]
[ ]

آیفون ۳ میلیارد تومانی

 

درحالی که محصولات شرکت اپل به گرانی مشهورند؛ حالا یک جواهر ساز لندنی گوشی آیفون دست سازی عرضه کرده که نه تنها گرانی محصولات بلکه نگاه کردن به آن هم گران است. این گوشی یک میلیون دلاری دارای یک قاب دست ساز از طلای ۲۴ عیار است که در آن ۷۰۰ قطعه الماس، در مجموع با بیش از هفت قیراط وزن، به کار رفته است. فقط بیش از ۵۰ قطعه الماس برای ساخت آرم اپل به کار رفته است.
 




[ چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:آیفون ۳ میلیارد تومانی, ] [ 1:13 ] [ علیرضا ]
[ ]

علت انصراف دایی از سفر به برزیل

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که به دلیل شرایط حساس پرسپولیس از سفر به برزیل انصراف داده است.

 علی دایی به عنوان یکی از پیشکسوتان و اسطوره‌های فوتبال ایران با تهیه بلیت و ویزا از سوی مسئولان فدراسیون دعوت شد که عازم جام جهانی شود و قرار بود این اتفاق بیفتد اما وی  درباره سفرش به برزیل اظهار داشت: جا دارد از تمام مسئولان و عزیزانی که به من لطف داشتند و برایم بلیت و مدارک تهیه کردند تا به جام جهانی بروم تقدیر و تشکر کنم اما الآن مردم نگران شرایط پرسپولیس هستند و به همین دلیل الآن برای من احساس مردم از شرایط پرسپولیس برای حضور موفق در سه جام مهم‌تر است تا رفتن به برزیل.

وی افزود: البته از همین جا هم برای همه بچه‌ها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانند باز هم دل این مردم را با نتایج خوب‌شان شاد کنند. باید فعلا به مسائل و شرایط پرسپولیس رسیدگی کنم چون امسال سال بسیار سختی را پیش رو داریم و به همین دلیل باید احساس مسئولیت داشته باشم چون هواداران همیشه نسبت به ما لطف داشتند و از ما انتظار دارند.
[ چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:علت انصراف دایی از سفر به برزیل, ] [ 1:12 ] [ علیرضا ]
[ ]

مانع شدن از ازدواج با اسیدپاشی

 

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی خبر داد که برای جلوگیری از ازدواج همسر سابقش اقدام به اسید پاشی بر روی صورت وی کرده بود.

در ساعت ۰۷:۴۵ اولین روز دی ماه سال گذشته اهالی خیابان ارج واقع در حوالی میدان شوش با فریادهای درخواست کمک زن جوانی روبرو شدند که فریاد می‌زد: سوختم.

اهالی محل پس از حضور در کوچه، یکی از همسایگان خود را مشاهده کردند که از ناحیه صورت مورد اسیدپاشی قرار گرفته و به شدت از ناحیه چشم و بینی مجروح شده بود لذا بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اورژانس تماس گرفتند و زن جوان مصدوم جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان انتقال داده شد.

زن جوان در طی مسیر انتقال به بیمارستان، در اظهارات خود به مأموران کلانتری ۱۵۹ بی سیم عنوان می‌کند که همسر سابقش به نام حمید . خ (۳۲ ساله) اقدام به اسیدپاشی کرده و از محل متواری شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «اسیدپاشی» و به دستور قاضی هاشمیان، بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران، پرونده جهت رسیدگی و دستگیری متهم در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره شانزدهم با حضور در بیمارستان محل مداوای مصدوم حادثه به تحقیقات از وی پرداختند و شکوفه (۲۴ ساله) در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: شب قبل از حادثه (همزمان با شب یلدا) همسر سابقم به نام "حمید . خ" به محل زندگی من آمد و درخواست کرد تا به درخواست ازدواج مجدد با وی جواب مثبت بدهم اما من که به هیچ عنوان قصد نداشتم تا به زندگی گذشته خود بازگردم، بار دیگر به او پاسخ منفی دادم و این بار برای آنکه مانع از تکرار درخواست‌های مکرر او شوم عنوان کردم که قصد ازدواج با شخص دیگری را دارم و حمید نیز پس از شنیدن این حرف از خانه خارج شد. روز حادثه، حدود ساعت ۰۷:۴۵ بود که از خانه خارج شده بودم که ناگهان فردی مرا با اسم کوچک از پشت سر صدا کرد؛ زمانیکه به پشت سر خود نگاه کردم، حمید را دیدم که در مقابل من ایستاده بود و دیگر هیچ چیزی جز سوزش و درد شدید در ناحیه چشم و صورت احساس نکردم تا اینکه به بیمارستان منتقل شدم.

با شناسایی حمید . خ به عنوان عامل اسیدپاشی، کارآگاهان اداره شانزدهم به محل سکونت وی در منطقه تیردوقلو مراجعه و اطلاع پیدا کردند که او همزمان با اقدام به اسیدپاشی از این محل متواری شده است.

تحقیقات جهت شناسایی مخفیگاه حمید ادامه داشت تا محل تردد متهم در محدوده میدان فردوسی شناسایی و نهایتاً در هفدهم خردادماه ۹۳ دستگیر شد و پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی، صراحتاً به اسیدپاشی اعتراف کرد.

متهم در اعترافات خود و در خصوص انگیزه اسیدپاشی، به کارآگاهان گفت: از چند روز پیش از اقدام به اسیدپاشی، تصمیم به اینکار گرفته بودم اما هربار امیدوار بودم که شکوفه حداقل به خاطر پسر ۵ ساله‌مان، به درخواست ازدواج من پاسخ مثبت بدهد؛ آخرین بار و همزمان با شب یلدا تصمیم گرفتم تا بار دیگر درخواست خود را مطرح کنم اما زمانیکه شکوفه مدعی قصد ازدواج با فرد دیگری شد، تصمیم گرفتم تا حداقل مانع از ازدواج او با فرد دیگری شوم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهم و تکمیل تحقیقات در خصوص این پرونده، متهم با قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی به ندامتگاه اعزام شد.

[ چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:مانع شدن از ازدواج با اسیدپاشی, ] [ 1:10 ] [ علیرضا ]
[ ]

آغاز نگارش فیلمنامه «ستایش ۳»

 

سعید سلطانی کارگردان «ستایش» از آغاز نگارش فیلمنامه سری جدید این مجموعه توسط سعید مطلبی خبر داد.

سعید سلطانی کارگردان «ستایش» از ساخت سری سوم این مجموعه تلویزیونی خبر داد و گفت: در حال حاضر سعید مطلبی مشغول نگارش داستان این سری است.

وی افزود: بنا به درخواست سازمان صداوسیما ساخت سری سوم مجموعه تلویزیونی «ستایش» را پس از تامین منابع مالی کار آغاز می کنیم.

سلطانی درخصوص داستان سری جدید گفت: «ستایش ۳» پرش زمانی ندارد و ادامه سری دوم آن است و قصه‌های قهرمانان اصلی داستان دنبال می‌شود.

داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، حدیث میرامینی، رامسین کبریتی، فریبا نادری، سیما تیرانداز، نرگس امینی، امیر محمدزند، فریبا طالبی، نازلی رجب پور گروه بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی را تشکیل می دهند.

«ستایش۲» ادامه داستان است که پس از بیست سال پی گرفته خواهد شد. در این مدت ستایش که پسر و دخترش را از دست حشمت فردوس فراری داده، با هویت جعلی و با نام ثنا بانو رودباری به همراه پسر و دخترش که آن‌ها هم هویت جعلی دارند زندگی می‌کنند. 

[ چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:آغاز نگارش فیلمنامه «ستایش ۳», ] [ 1:9 ] [ علیرضا ]
[ ]

نجات دختر 2ساله از چاه13 متری

 

زن روستایی دختربچه دوساله‎ای را که درون چاه آب 13 متری سقوط کرده بود از مرگ حتمی نجات داد.

 زن 45 ساله روستایی در لرستان، در یک اقدام شجاعانه دختربچه دوساله همسایه‎اش را که درون چاه آب 13 متری سقوط کرده بود نجات داد و به او جانی دوباره بخشید.


مادر این کودک درباره چگونگی وقوع حادثه گفت: سمانه به همراه خواهر بزرگترش در حیاط خانه مشغول بازی بود که ناگهان متوجه سقوط او به درون چاه شدم.


وی در ادامه افزود: در پی این حادثه به سرعت موتور دینام را از برق جدا و به امید یاری کسی در حیاط خانه با فریاد کمک‎ خواستم که ناگهان یکی از زنان همسایه به سرعت وارد چاه شد و تا رسیدن مردان روستا به محل، عمق 13 متری چاه را طی و با صدای بلند سلامتی سمانه را اعلام کرد و پس از چند دقیقه او را از چاه بیرون کشید. 

[ دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:, ] [ 21:9 ] [ علیرضا ]
[ ]

جایزه‌‌ برای‌ دستگیر‌ی‌ مهندس‌ چینی‌ بخاطر ایران

 

یک رسانه آمریکایی از تلاش‌های این کشور برای دستگیری فردی که بنابر ادعای مقامات قضایی این کشور پدر موشکی ایران است، خبر داد.

روزنامه آمریکایی «دیلی بیست» در گزارشی نوشت: درحالی‌که ایران و غرب در حال از سرگیری گفت‌وگوهای هسته‌ای هستند، یک مهندس چینی که به ایران در زمینه ساخت موشکی‌های قاره پیما کمک کرده تحت تعقیب است.

بنابراین گزارش، مقامات آمریکایی برای یافتن او جایزه 5 میلیون دلاری تعیین کرده‌اند.

«لی‌فانگ‌وی»، مهندس چینی با نام مستعار «کارل لی» می‌باشد و آمریکا برای سر وی جایزه 5 میلیارد دلاری تعیین کرده است.

اتهام این مهندس چینی داد و ستد با ایران با وجود منع جهانی  در این زمینه می‌باشد. این چینی ظاهرا در سال 2011 در نیویورک به فعالیت مشغول بوده و نام او در سال 2013 در بین 119 فرد و شرکت متهم به همکاری با ایران قرار داشته است.

به نوشته این روزنامه آمریکایی، مقامات قضایی این کشور مدعی شده‌اند که وی بانی اصلی تقویت توان مهندسی ایران در زمینه ساخت موشک‌های قاره پیما است .

البته دولت چین در ماه آویل سال جاری (فرودین) با این ادعای آمریکا مخالفت کرد.

«لی» نیز در سال 2013 در گفتگو با خبرگزاری انگلیسی رویترز اعلام داشت که خلاف قوانین آمریکا عمل نکرده است و از ایران نیز دستوری نمی‌گیرد.

گفتنی است ، به‌نظر می‌رسد این رسانه آمریکایی سعی کرده است در آستانه مذاکرات هسته‌ای ایران ، به بزرگ نمایی تهدید موشکی جمهوری اسلامی بپردازد.
[ دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:جایزه‌‌ برای‌ دستگیر‌ی‌ مهندس‌ چینی‌ بخاطر ایران, ] [ 20:59 ] [ علیرضا ]
[ ]