ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

مقایسه سرعت آیفون ۶ با سامسونگ گلکسی آلفا

مقایسه سرعت آیفون ۶ با سامسونگ گلکسی آلفا


[ چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب: آیفون ۶, سامسونگ گلکسی آلفا , سرعت, ] [ 19:58 ] [ علیرضا ]
[ ]

دوربین مخفی-شوهر من میشی؟!

دوربین مخفی-شوهر من میشی؟!

[ چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:دوربین مخفی,شوهر ,فرزند,همسر, ] [ 19:53 ] [ علیرضا ]
[ ]

ماشین جدید لئو مسی ۲۰۱۵

ماشین جدید لئو مسی ۲۰۱۵


[ چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:ماشین جدید لئو مسی ۲۰۱۵, لئو مسی ۲۰۱۵, ] [ 19:48 ] [ علیرضا ]
[ ]

دوستی ماهی و غواص

دوستی ماهی و غواص

[ چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:دوستی ماهی و غواص,غواص,ماهی, ] [ 19:43 ] [ علیرضا ]
[ ]

تیزر رسمی مرسدس بنز C-Class ۲۰۱۴

 

[ چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:مرسدس بنز C-Class ۲۰۱۴,تیزر رسمی , ] [ 19:40 ] [ علیرضا ]
[ ]

رقص در قهوه تلخ

رقص در قهوه تلخ

[ چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب: قهوه تلخ,رقص , ] [ 19:36 ] [ علیرضا ]
[ ]

دوستی عجیب یک زن با گرگها

دوستی عجیب یک زن با گرگها

 

 

[ چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:گرگها,دوستی عجیب, یک زن , ] [ 19:33 ] [ علیرضا ]
[ ]

گیاهان عجیب و غریب

 

در میان گیاهانی که در طبیعت وجود دارند گیاهانی هستند که واقعاً ظاهر عجیب و غریب دارند.

تعدادی از گیاهان خارق‌العاده را در این تصاویر می‌بینید.

ممکن است برخی از این گیاهان، عجیب و غریب به نظر برسند، اما واقعا جالب هستند.

مثلا برخی از آنها ظاهری شبیه حشره دارند و برخی از آنها ممکن است مضر باشند.

در اینجا لیست گیاهان عجیب و غریب به همراه نام‌های آنها را می‌توانید مشاهده کنید.

فرشته‌ شیپوری

سیاه بت گل

دست بودا

گل‌الاله

کلاهک ساندو

کیدار اپل روست فانگوس (یک نوع قارچ)

چشم عروسک

درخت اژدهای خونی

هاگ‌وید

جام میمون

هشت‌پای استینخورن

قارچ پام‌پوم

رافلسیا آرنولدیس

کاکتوس مشعل نقره‌ای

اسکانک کابیج

گیاه حشره‌گیر ونوس

ویلوچیا میرابیلیس

جادوگران کَره‌ای

[ چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:گیاهان عجیب و غریب ,کلاهک ساندو, ] [ 19:15 ] [ علیرضا ]
[ ]

اصلی‌ترین علت شوره سر

 

یک متخصص پوست و مو با تاکید بر اینکه پوست چرب اصلی‌ترین علت بروز شوره سر است، گفت: استرس، تغذیه نادرست، تغییرات آب و هوایی، تعریق زیاد و عدم شستن درست موی سر از دیگر عوامل بروز شوره سر است.

دکتر محمد جواد ناظمی در مورد علت بوجود آمدن شوره سر، گفت: این عارضه اغلب به علت رشد نوعی قارچ بر روی پوست است که این قارچ در سطح پوست همه افراد وجود دارد اما در برخی‌ها به علت چرب بودن زیاد پوست باعث ایجاد شوره سر می‌شود.


این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به این مطلب که شوره سر در مردان بیشتر از زنان بروز می‌کند، خاطر نشان کرد: وجود هورمون‌های مردانه عامل بوجود آمدن شوره سر است. همچنین وجود غده‌های چربی بزرگ در پوست سر مردان می‌تواند باعث افزایش شوره سر در آنها شود.


وی خارش، التهاب، پوسته شدن و قرمزی پوست سر را از علایم شایع در این عارضه دانست و یادآور شد: شوره سر درمان قطعی ندارد؛ چرا که این عارضه به خاطر عوامل درونی بدن ایجاد شده است. همچنین با توجه به اینکه هر روز داروهای جدیدی برای درمان شوره سر وارد بازار می‌شود و در عین حال هیچ کدام از این داروها موثر نیست، تنها راه کنترل آن از طریق مصرف شامپوهای مناسب برای شوره سر است.


ناظمی ادامه داد: چربی پوست منبع تغذیه قارچ روی پوست است که با مصرف شامپوهای ضد شوره که حاوی روی، سلنیوم و سولفاید و ... است به نوعی می‌توانند به از بین بردن و کاهش سرعت تولید و فعالیت قارچ‌ها کمک کنند. همچنین این مواد می‌توانند باعث کاهش تولید چربی در پوست سر شوند.


این متخصص پوست و مو استرس را عامل شوره سر و افزایش آن در افراد دانست و در پایان خاطرنشان کرد: بهتر است افراد از مصرف زیاد انواع حالت دهنده‌های مو مانند اسپری مو، ژل و چسب خودداری کنند؛ چرا که مصرف آنها حتی به میزان کم هم باعث چرب شدن پوست سر و مو می‌شود.

[ چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:شوره سر ,پوست چرب,قارچ, ] [ 19:11 ] [ علیرضا ]
[ ]

تصویر رهبر انقلاب درمیدان مرکزی بغداد

 

نشریه واشنگتن‌پست در گزارشی با اشاره به اهتزاز درآمدن تصویر رهبر ایران در میدان فردوس بغداد، آن را بهترین نشانه تغییرات در جریان در عراق توصیف کرد.

نشریه واشنگتن‌پست در گزارشی نوشت: شاید هیچ چیز بیش از بیلبورد منقش به تصویر رهبر ایران که در میدان فردوس بغداد برافراشته شده است، نشان دهنده تغییرات در حال انجام در عراق نباشد. این پرتره در جایی به نمایش در آمده است که پیش از آن مجسمه صدام حسین در آنجا نصب شده بود، و پس از اشغال عراق توسط تفنگداران دریایی آمریکا در سال 2003 به زیر کشیده شد.

[ ]

هماهنگی نسخه آفیس آیفون با خدمات کلود اپل

 

مایکروسافت با افزایش پشتیبانی از برنامه‌های خود بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های ثالث تلاش می‌کند بر میزان مشترکان خدمات خود بیفزاید.

 از جمله سرویس‌های ثالث سازگار شده با برنامه همراه آفیس مایکروسافت می‌توان به Box و iCloudاشاره کرد.

نسخه به روز شده آفیس همراه برای iOS شامل Word، Powerpoint و Excel بوده و به کاربران امکان می دهد تا فایل‌های خود را به طور مستقیم بر روی سرویس کلود iCloud Drive شرکت اپل ذخیره کنند.
تمامی کاربران iOS می‌توانند به رایگان از خدمات یاد شده استفاده کنند.

مایکروسافت می‌گوید در آینده خدمات جذاب دیگری را به این مجموعه می‌افزاید.

مایکروسافت پیش از این برنامه همراه آفیس را برای کاربران خدمات کلود خود موسوم به One Drive‌عرضه کرده بود.

اما به تازگی این سرویس‌ها را برای کاربران ثالث نیز فعال کرده است.

این شرکت می‌گوید علاوه بر کاربران iOS قصد دارد این خدمات را برای کاربران دیگر سیستم‌عامل‌های مشهور همراه مانند ویندوز ۱۰ و اندروید نیز ارائه دهد.

[ چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب: نسخه آفیس آیفون ,خدمات کلود اپل ,iOS , ] [ 18:53 ] [ علیرضا ]
[ ]

فواید پیاده روی

 

در زنان مسن كه هر روز پیاده‌روی می‌كنند، تراكم استخوان بالاتر است.

بر اساس مطالعات محققان آمریکایی 150 دقیقه پیاده‌روی در هفته و كاهش 7 درصد از وزن بدن می‌تواند خطر ابتلا به دیابت را تا 58 درصد كاهش دهد. همچنین مشخص شد که مرگ و میر افرادی كه بیش از 3 كیلومتر در روز راه می‌روند، به نسبت سایر افراد به میزان قابل توجهی كمتر است. پژوهش‌ دیگری نشان داد، در افرادی كه بیش از سه ساعت در هفته پیاده‌روی می‌كنند، احتمال ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب 35 درصد كمتر است.
 
در مطالعه ای كه رابطه میان عملكرد ادراكی و پیاده‌روی مورد بررسی قرار گرفت مشخص شد، زنانی كه حداقل 5 ساعت در هفته پیاده‌روی می‌كنند، كمتر به زوال عقل مبتلا شده و توانایی شناختی آنها نسبت به سایر افراد بسیار بیشتر است.
 
در مطالعات دیگری مشاهده شد در زنان مسن كه هر روز پیاده‌روی می‌كنند، تراكم استخوان بالاتر بوده و خطر پوکی استخوان به مراتب کمتر از زنان بی تحرک است.
 
پیاده روی به بهبود افسردگی نیز کمک می کند. بر اساس مطالعات انجام شده در انگلیس پیاده‌روی به مدت 30 دقیقه و 3 تا 5 بار در هفته و به مدت 12 هفته متوالی، تا 47 درصد علائم افسردگی را كاهش می‌دهد.
 
گروه دیگری از مطالعات حاکی از این است زنانی كه در هفته حداقل 1.5 ساعت پیاده‌روی می‌كنند، 18 درصد كمتر به سرطان سینه و روده بزرگ مبتلا می‌شوند.  همان طور که می دانید پیاده روی علاوه بر همه فوایدی که در حفظ سلامتی بدن دارد، اگر به طور مستمر و منظم انجام گیرد موجب کنترل وزن و تناسب اندام نیز می شود.

[ چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:فواید پیاده روی ,دیابت, ] [ 18:50 ] [ علیرضا ]
[ ]

یک آمار شگفت انگیز درباره DNA

 

جدیدترین تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهند که هر گرم DNA می‌تواند تا ۴۵۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ بایت داده را در خود ذخیره کند.

 روزانه با پیشرفت علم تکنولوژی هارد دیسک‌ها و حافظه‌های الکترونیکی جدیدی در ابعاد مختلف به بازار عرضه می‌شوند اما آنچه تحقیقات پزشکی اخیر نشان می‌دهند این است که تاکنون علم بشر موفق به ساخت این چنین حافظه عظیمی در این ابعاد بسیار کوچک نشده است.
محققان مرکز فناوری فدرال سوییس به تازگی روشی را ابداع کردند که از طریق آن می‌توان داده‌های الکترونیکی را به فرمت داده‌های قابل ذخیره در DNA تبدیل کرد. این پژوهش نشان می‌دهد که هر گرم DNA‌ دارای ظرفیت 455 اگزابایت است و این در حالی است که هر اگزا بایت برابر با یک میلیارد گیگا بایت است.
 EMC در سال 2011 اعلام کرد که مجموع تمام داده‌های کامپیوتری در کل دنیا 1.8 زتابایت است. هر زتابایت برابر با 1000 اگزا بایت است. بنابراین به این معناست که فقط یکی دو گرم DNA می‌تواند اطلاعات موجود در کل دنیا را در خود ذخیره کند.
"امپایر استیت تریبون" آورده است این تحقیقات نشان می‌دهند که مقدار DNA موجود در بدن انسان می‌تواند تمام کتاب‌های نوشته شده و موسیقی‌های ساخته شده از ابتدا تاکنون را در خود ذخیره کند.
علاوه بر تمام این موارد، هر DNA می‌تواند در دمای 50 درجه فارنهایت به مدت 2000 سال داده‌هایی را که در آن ذخیره شده است را حفظ کند و اگر دما را تا حدود صفر درجه فارنهایت کاهش دهیم می‌تواند تا 2 میلیون سال این داده‌ها را در خود حفظ کند.

[ چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب: DNA,هارد دیسک‌,اگزا بایت, ] [ 18:47 ] [ علیرضا ]
[ ]

بخشش یک اعدامی چند ثانیه قبل از‌ قصاص

 

مرد جوان با دیدن اولیای دم که در حال گریه بودند، به گریه افتاد و التماس کرد او را ببخشند. آنها طناب سفید دار را بر گردن متهم انداختند و قرار بود تا چند ثانیه دیگر پرونده زندگی او برای همیشه بسته شود که اولیای دم فریاد زدند «قاتل را بخشیدیم».

مرد جوان که به اتهام قتل عمد، در زندان اردبیل پای چوبه‌دار رفته بود، چند ثانیه قبل از اجرای حکم با بخشش اولیای دم به زندگی بازگشت.

به گزارش جام جم، اوایل بهمن سال ۸۸ صدای کمک خواهی مرد جوانی سکوت یکی از محله های شهرستان اردبیل را شکست. اهالی سراسیمه از خانه و محل کارشان خارج شده و مرد جوانی را دیدند که با ضربه های چاقو بشدت زخمی شده است. اهالی محل با مشاهده ضارب که در حال فرار بود، او را تعقیب کردند اما موفق به یافتن وی نشدند.

جوان زخمی به بیمارستان منتقل شد، اما ساعاتی بعد بر اثر شدت خونریزی جان باخت. با گزارش وقوع این جنایت به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای اردبیل، جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل و جستجو برای شناسایی هویت مقتول و دستگیری قاتل آغاز شد.

همزمان با شروع تحقیقات و مشخص شدن هویت مقتول، خانواده او به پلیس آگاهی احضار شده و در تحقیقات گفتند پسرشان با فردی اختلاف مالی داشته و قرار بوده با او ملاقات کند و تصور می کنند این مرد در قتل فرزندشان نقش داشته باشد. با مشخص شدن هویت تنها مظنون پرونده، او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی، در بازجویی به قتل مرد جوان اعتراف و عنوان کرد: من و مقتول با هم اختلاف مالی داشتیم. روز حادثه قصد پایان دادن به مشکلمان را داشتیم که دعوایمان شد و پس از شدت گرفتن درگیری با چاقویی که برای ترساندن وی با خود برده بودم، ضربه ای به او زدم. زمانی که او غرق در خون کف خیابان افتاد، ترسیدم و فرار کردم. قصد آسیب رساندن به او را نداشتم و ناخواسته باعث مرگش شدم. من از کاری که کرده ام خیلی ناراحتم و گرفتار عذاب وجدان شده ام.

متهم به قتل پس از بازسازی صحنه جنایت روانه زندان شد و پرونده نیز با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان اردبیل ارسال شد.

مدتی بعد عامل جنایت پای میز محاکمه قرار گرفت و با توجه به درخواست اولیای دم برای قصاص متهم، او از سوی قضات دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد که حکم قصاص به تائید دیوان عالی کشور رسید و در ادامه به واحد اجرای احکام دادسرای اردبیل ارسال شد.

با گذشت پنج سال از وقوع حادثه، سحرگاه دیروز مقدمات اجرای حکم آماده شد و ماموران زندان متهم را از سلول انفرادی خارج کردند. امیدی به بخشش خانواده مقتول نداشت و با هر گامی که برمی داشت، یک قدم خود را به مرگ نزدیک تر می دید.

متهم پای چوبه دار بخشیده شد

مرد جوان با دیدن اولیای دم که در حال گریه بودند، به گریه افتاد و التماس کرد او را ببخشند. آنها طناب سفید دار را بر گردن متهم انداختند و قرار بود تا چند ثانیه دیگر پرونده زندگی او برای همیشه بسته شود که اولیای دم فریاد زدند «قاتل را بخشیدیم».

ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل در این باره به جام جم گفت: واحد هیات صلح و سازش اجرای احکام دادگستری استان اردبیل از پیش از اجرای حکم، برای جلب رضایت اولیای دم تلاش کرد و این تلاش ها تا ثانیه هایی پیش از اجرای حکم ادامه داشت و سرانجام موفق به جلب رضایت آنها شدند و این خانواده پس از پنج سال، قاتل فرزندشان را بخشیدند.

[ چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:بخشش یک اعدامی ,اردبیل ,چوبه دار,چند ثانیه قبل از‌ قصاص , ] [ 18:41 ] [ علیرضا ]
[ ]

عجب تعادلی

عجب تعادلی

[ دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:موتور سوار,عجب تعادلی, ] [ 22:59 ] [ علیرضا ]
[ ]

اختلال در 10 مرکز مخابراتی از فردا

 

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهدای گمنام، شهید منتظری، جماران، شهید مفتح، دکتر حسابی، شیخ فضل ا...، آل اسحاق، بومهن، پردیس و جاجرود از تاریخ 28 بهمن ماه آغاز می شود.

با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شهدای گمنام با پیش شماره های 7705 الی 7708 و 7736 الی 7738 در محدوده خیابان های استقلال، سراج، بلوار مطهری و زین الدین، در مرکز مخابرات شهید منتظری با پیش شماره های 5590 الی 5593 و 5595 الی 5597 در محدوده خیابان های شهید عباسی، امام حسین، شهید پاک نیت و کمیل و در مرکز مخابرات جماران با پیش شماره های 2228، 2229، 2280 الی 2283 و 2610 الی 2614 در محدوده خیابان های صبوری، کمالی شرقی و غربی، بن بست یاس به مدت 3 روز و در مرکز مخابرات شهید مفتح با پیش شماره های 2284 الی 2289 و 2670 در محدوده خیابان های پاسداران، سروستان یکم الی پنجم و در مرکز مخابرات دکتر حسابی با پیش شماره های 3961، 6510، 6511، 6514 الی 6517، 6519 و 6559 در محدوده جاده ملارد، خیابان مصیب زاده، کوچه های شهرداری و کوهی به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.

براساس همین گزارش با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکین در مراکز مخابرات شیخ فضل ا...نوری، آل اسحاق، بومهن، پردیس و جاجرود از ساعت 23 به مدت 5 ساعت با اختلال همراه است.

[ دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:اختلال در 10 مرکز مخابراتی از فردا ,اختلال ,مرکز مخابرات, ] [ 22:34 ] [ علیرضا ]
[ ]

این دختر هیچ‌وقت بزرگ نمی‌شود

 

یک دختر چینی به بیماری عجیبی مبتلاست که مانع از رشد کردن او می‌شود. در نگاه اول شاید این دختر یک کودک هفت ساله و کوچک به نظر برسد در حالی که نزدیک به 19 سال سن دارد و این بیماری مانع از بزرگتر شدن وی می‌شود.
«زنگ یوشان» 19 ساله، دختری است که به یک بیماری خاص و بسیار نادر مبتلا شده است که یک تومور را در غده هیپوفیز ایجاد می‌کند. این تومور باعث می‌شود تا هورمون‌های رشد از بین بروند و هیچگاه بدن از سن خاصی بزرگتر نشود.

این تومور تنها به اندازه یک نخود است ولی عواقبی دارد که همیشه دامن بیمار را می‌گیرد. این بیماری تنها با درمان‌های گران‌قیمت قابل کنترل است و می‌توان کمی هورمون‌های رشد را به بدن اضافه کرد ولی هر نقطه‌ای از دنیا این درمان‌ها پیدا نمی‌شود.

این دختر در سال 2013 پدرش را از دست داده است و زمانی که بی‌سرپناه در خیابان‌ها مشغول گدایی بود، توسط یک زوج مهربان پیدا شد. این روزها او در کنار والدین جدیدش زندگی می‌کند و دوست دارد روزی به مدرسه برود؛ چراکه تمام دوران کودکی‌اش را در خیابان‌ها مشغول تکدی‌گری بوده است.

[ دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:زنگ یوشان,غده هیپوفیز,دختر چینی , ] [ 22:28 ] [ علیرضا ]
[ ]

ابطال پروانه بیمه توسعه

 

شورای عالی بیمه، پروانه فعالیت بیمه های خودرو (شخص ثالث، بدنه اتومبیل و حوادث راننده) و انواع بیمه ‏های زندگی شرکت بیمه توسعه را ابطال کرد.

در صورت موافقت مجمع عمومی بیمه مرکزی با مصوبه شورای عالی بیمه و تایید دولت، همه سوابق و اسناد مربوط به حقوق و تعهدات بیمه های مذکور در اختیار شرکت سهامی بیمه ایران قرارخواهد گرفت و شرکت سهامی بیمه ایران رسیدگی و پرداخت خسارت‏های معوق شرکت بیمه توسعه را با تملک اموال و دارایی‏های این شرکت، عهده‏دار خواهد شد.

با انتقال حقوق و تعهدات بیمه ‏نامه‏ های معتبر رشته های لغو شده، جبران خسارت‏های آتی ناشی از این بیمه ‏نامه‏ ها نیز بر عهده‏ شرکت سهامی  بیمه ایران قرار خواهد گرفت.

از یک سال پیش فعالیتهای شرکت بیمه توسعه در بخش های بیمه شخص ثالث و زندگی تعلیق شده بود.

پیش از این بیمه مرکزی درحال پیگیری عمل به تعهدات این شرکت بیمه ای بود اما اراده لازم درهیات مدیره و سهامداران شرکت برای پرداخت خسارت مردم شکل نگرفت و گزارش تخلفات این شرکت در شورای عالی بیمه بررسی و تعلیق فعالیت های آن تصویب شده بود.

معاون نظارت بیمه مرکزی قبلا درخصوص بدهی های شرکت بیمه توسعه، گفته بود: با توجه به اینکه مجوز بیمه توسعه را بیمه مرکزی صادر کرده است، براساس قانون تا پرداخت کامل حقوق بیمه گزاران و بیمه گزاران ، این موضوع را پیگیری می کنیم.

[ دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:بیمه توسعه ,ابطال پروانه بیمه توسعه , ] [ 22:24 ] [ علیرضا ]
[ ]

از كرج تا قلب اروپا

 

سيده ناهيد حسيني سال 1346 در يك خانواده انقلابي در تهران به دنيا آمد، او فرزند سوم خانواده هشت نفره سيف الدين حسيني است كه يكي از صادر كنندگان نمونه فرش و مربيان تراز اول كشور است پدرش به دليل فعاليت هاي سياسي و پيروي از امام خميني به زنجان تبعيد شد . خانم حسيني قالي بافي را از همان كودكي نزد پدر آموخت. پس از اتمام تحصيل در مقطع متوسطه در شهرستان بيجار استخدام آموزش و پرورش شد و در سال 1370 با آقاي داراب دارابي مدير يكي از مدارس آن شهرستان ازدواج كرد و در همان سال براي ادامه زندگي به استان البرز مهاجرت كردند. سال 1379 وارد حوزه علميه شده و پس از گذراندن سطح سه دروس حوزه به ترجمه و تفسير قرآن نيز مشغول است. از سال 1386 كار و آموزش قالي بافي را با توجه به منويات مقام معظم رهبري بطور جدي آغار كرد و اكنون با داشتن 1200 كارآموز در سراسر كشور از فعالان عرصه اقتصاد مقاومتي است و در كارگاهي كه بسيج سازندگي در اختيار او داده به طور رايگان به بانوان علاقه مند قالي بافي آموزش مي دهد. وي به هر كارآموزي بابت بافت قالي هزينه اي پرداخت ميكند كه مي تواند به اقتصاد خانواده كمك كند. خانم حسيني توانسته است از اين راه ، توليدات قالي را افزايش داده و همچنين به خارج از كشور صادر كند و سفارش كار بسياري از شركت هاي دنيا دريافت كند. او معتقد است با گسترش عرصه هاي اقتصاد مقاومتي بويژه در صنعت صنايع دستي و قالي بافي تحريم نفت را جبران و شكست مي دهيم./ پايگاه اطلاع رساني سازمان بسيج سازندگي


ادامه مطلب
[ دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:از كرج تا قلب اروپا,سيده ناهيد حسيني, ] [ 22:19 ] [ علیرضا ]
[ ]

یوزر پسورد نود 32 – User Password Nod 32

 

25 بهمن 1393 ( 14-02-2015 )

Username:TRIAL-0132195511
Password:xaxuhf3bv2

Username:TRIAL-0132195507
Password:ad98nve46f

Username:TRIAL-0132195513
Password:hj7atnmpsd

Username:TRIAL-0132195525
Password:bs8pe2r8xh

Username:TRIAL-0132195531
Password:3crxa4n93e

Username:TRIAL-0132195538
Password:uecbdmnx6e

Username:TRIAL-0132195509
Password:cfc65tudu2

Username:TRIAL-0132195542
Password:x2589xnbsk

Username:TRIAL-0132195552
Password:5theetrxjh

Username:TRIAL-0132195557
Password:6e85kbxhud

Username:TRIAL-0132195512
Password:muuc76bcvp

Username:TRIAL-0132195548
Password:kmr9ukxum9

Username:TRIAL-0132195539
Password:fds5retfcp

Username:TRIAL-0132195527
Password:vrv77b36dv

Username:TRIAL-0132195537
Password:jsbfcmhard

[ جمعه 24 بهمن 1393برچسب:یوزر پسورد نود 32 , User Password Nod 32, ] [ 21:41 ] [ علیرضا ]
[ ]

شجاعت یا حماقت؟

شجاعت یا حماقت؟

[ جمعه 24 بهمن 1393برچسب:شجاعت یا حماقت؟,ارتفاع, ] [ 21:24 ] [ علیرضا ]
[ ]

پراید

پراید

[ جمعه 24 بهمن 1393برچسب:پراید,خرد شدن پراید, ] [ 21:13 ] [ علیرضا ]
[ ]

اولین بُرد نیم فصل پرسپولیس

نوار باخت‌های پرسپولیس در شهر رویایی پدیده قطع شد

 

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل پدیده نوار باخت‌های متوالی‌اش را قطع کرد و اولین امتیازهای نیم فصل دوم را کسب کرد.

در ادامه هفته بیستم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس از ساعت 15 در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف تیم پدیده رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید تا نوار باخت‌های متوالی سرخپوشان تهرانی در مشهد و مقابل تیم پدیده قطع شود.

پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و حملات زیادی در 10 دقیقه اول مسابقه روی دروازه پدیده ترتیب داد.



گل: در دقیقه 75 ارسال هادی نوروزی درون محوطه جریمه روی سر امید عالیشاه فرود آمد و او هم با یک ضربه سر دقیق گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

بعد از گل پرسپولیس بازهم چند حمله انجام داد.

در دقیقه 88 ضربه سر بازیکن پدیده به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد و بهترین فرصت گلزنی پدیده از دست رفت.

بعد از گل

علیرضا فغانی داور مسابقه به محسن بنگر، سوشا مکانی و محمد نوری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس پیش از این مسابقه 4 شکست در لیگ برتر و یک باخت در جام حذفی داشت و این برد بعد از 5 باخت متوالی سرخپوشان بود و اولین 3 امتیاز این تیم در نیم فصل دوم مقابل پدیده( شهری رویایی) به دست آمد. پرسپولیس با این برد 25 امتیازی شد و با یک پله صعود به رده نهم رسید.

پدیده هم با 24 امتیاز به رده دهم سقوط کرد.

 


[ جمعه 24 بهمن 1393برچسب:پرسپولیس,اولین بُرد نیم فصل پرسپولیس, ] [ 20:56 ] [ علیرضا ]
[ ]

گوجه‌فرنگي كيلويي100تومان!

قيمت محصول گوجه فرنگي در شهرستان هشت‌بندي استان هرمزگان اين روزها با افت شديد كيلويي 100 تومان مواجه بوده است به طوري كه نرخ اين محصول هزينه دستمزد كارگران براي برداشت محصول را هم پوشش نمي‌دهد. اين در حالي است كه در تهران گوجه فرنگي در برخي مقاطع به 5 هزار تومان هم رسيده كه نشان از بي‌برنامه‌بودن در توليد و صادرات اين محصول است.

[ جمعه 24 بهمن 1393برچسب:گوجه‌فرنگي ,كيلويي100تومان! , ] [ 20:53 ] [ علیرضا ]
[ ]

ایران قهرمان جام تختی شد

اعلام نفرات و تیم‌های برتر

 

رده‌بندی تیمی و انفرادی رقابت‌های سی و پنجمین دوره کشتی جام جهان پهلوان تختی و بخش پهلوانی مشخص و ایران قهرمان این مسابقات شد.


کشتی آزاد:

57 کیلوگرم: 1- یونس سرمستی (ایران) 2- مصطفی دامادی (ایران) 3- تومار ساندیپ (هند) و رضا اطری (ایران) 5- اوتاری گوگوا (گرجستان) و فرهاد جلائی (ایران)

61 کیلوگرم: 1- بهنام احسان‌پور (ایران) 2- آرش دنگسرکی (ایران) 3- بکا لومیتادزه (گرجستان) و ایمان صادقی (ایران) – هارپول (هند) و گالیب علی اف (آذربایجان)

65 کیلوگرم: 1- سید احمد محمدی (ایران) 2- علی‌اصغر جبلی (ایران) 3- محمد‌مهدی یگانه‌جعفری (ایران) و سعید صالحی (ایران) 5- جون کوم سو (کره شمالی) و ناریک سیرونیان (ارمنستان)

70 کیلوگرم: 1- حسن یزدانی (ایران) 2- ایمان رحمانی‌زاده (ایران) 3- عباس یزدانی (ایران) و مسعود کمروند (ایران) 5- اشکان پوقوسیان (ارمنستان) و سعید داداش‌پور (ایران) با توجه به اینکه حریف گرجستانی در دیدار مقابل یزدانی حاضر نشد.

74 کیلوگرم: 1- پیمان یاراحمدی (ایران) 2- جامبر کویلاشویلی (گرجستان) 3- بهمن تیموری (ایران) و محمد مکتب دار (ایران) 5- زوراب اربوتسوناشویلی (گرجستان) و مرتضی رضایی‌قلعه (ایران)

84 کیلوگرم: 1- میثم مصطفی جوکار (ایران) 2- علیرضا کریمی (ایران) 3- احسان امینی (ایران) و داویت مارساگیشویلی (گرجستان) 5- عزت اله اکبری و ابراهیم یوسف اف (آذربایجان)

97 کیلوگرم: 1- الیزبار اودیکادزه (گرجستان) 2- حسن رحیمی (ایران) 3- والری آندریتسف (اوکراین) و سید محسن ابراهیمی (ایران) 5- امین الحمید (مصر) و اباذر اسلامی (ایران)

125 کیلوگرم: 1- پرویز هادی (ایران) 2- جعفر شمس‌ناتری (ایران) 3- امین طاهری (ایران) و یداله محبی (ایران) 5- دیمیتار کومچف (بلغارستان) و هیتندر (هندوستان)

رده بندی تیمی: 1- ایران 79 امتیاز 2- گرجستان 47 امتیاز 3- هندوستان 21 امتیاز 4- اوکراین 17 امتیاز 5- آذربایجان 14 امتیاز 6- ارمنستان 13 امتیاز

کشتی فرنگی:

59 کیلوگرم: 1- طالح ممدوف (آذربایجان) 2- اورخان احمداف (آذربایجان) 3- محمد نوربخش و شیرزاد بهشتی‌طلا (ایران) 5- مراد بازاروف (آذربایجان) و وانگ لو مین (چین)

66 کیلوگرم: 1- دنیس دمیانکوف (اوکراین) 2- محمدعلی گرائی (ایران) 3- مراد ابولادزه (گرجستان) و مجید یعقوبی (ایران) 5- روسلان اسرافیلوف (اوکراین) و جین چول یانگ (کره شمالی)

71 کیلوگرم: رامین طاهری (ایران) 2- برومند اصلان (ایران) 3- عظیم گرمسیری (ایران) و جین چنگ ژانگ (چین) 5- کیم جونگ هیون (کره شمالی) و عباس محب تاش (ایران)

75 کیلوگرم: 1- دیمیتری پیشکو (اوکراین) 2- محمد عبدالسلام (مصر) 3- بهروز هدایت (ایران) و محمد کریمی (ایران) 5- وحید بابایی‌جعفری (ایران) و سعید غلامی (ایران)

80 کیلوگرم: 1- لاشا گوبادزه (گرجستان) 2- علی زینتی‌رفاه (ایران) 3- علی شریفی (ایران) و میلاد خسروی (ایران) 5- زورات تستسادزه (گرجستان) وی وی چن (چین)

85 کیلوگرم: 1- ژان بلنیوک (اوکراین) 2- داود عابدین‌زاده (ایران) 3- رابرت کوبیاشویلی (گرجستان) و علی قیطاسی (ایران) 5- احمد عثمان (مصر) و ابوالفضل فلاح‌دوست (ایران)

98 کیلوگرم: 1- سید مصطفی صالحی‌زاده (ایران) 2- دیمیتری تیموچنکو (اوکراین) 3- ژیائو دی (چین) و ایراکلی کاجایا (گرجستان) 5- محمد کاظمی (ایران) و مهدی کشاورز (ایران)

130 کیلوگرم: 1- بشیر باباجان‌زاده (ایران) 2- امیر قاسمی منجزی (ایران) 3- آرمان نظری (ایران) و کوانگ مینگ (چین) 5- میکولا کوچمی (اوکراین) و ساندرو دیکلامینجیا (گرجستان)

رده بندی تیمی: 1- ایران 73 امتیاز 2- اوکراین 50 امتیاز 3- چین 45 امتیاز 4- گرجستان 41 امتیاز 5- مصر 20 امتیاز 6- آذربایجان 14 امتیاز


کشتی پهلوانی:

1- جابر صادق‌زاده (ایران) 2- امیر محمدی (ایران) 3- احمد میرزاپور (ایران) 4- گئورگی مشویدیشویلی (گرجستان).

[ جمعه 24 بهمن 1393برچسب:ایران قهرمان جام تختی شد , ] [ 20:42 ] [ علیرضا ]
[ ]

سرقت 4 میلیاردی دو آبدارچی در تهران

 

وقتی ٨ مرد نقابدار با حمله به یک شرکت بازرگانی دست به سرقت ٤میلیارد تومانی از آن‌جا زدند، هیچ کس نمی‌دانست که طراح اصلی این نقشه، دو آبدارچی شرکت هستند.
 
١٥مهر‌ سال ٩٣ ماموران کلانتری ١٠٥سنایی در جریان یک زورگیری در خیابان خالد استانبولی قرار گرفتند؛ مأموران کلانتری در محل سرقت به تحقیق از پرسنل خدماتی و صاحب شرکت پرداختند که مشخص شد ٨ مرد با قمه و شمشیر وارد واحد تجاری متعلق به صاحب شرکت در طبقه دوم یک ساختمان تجاری شده، پس از بستن دست و پای خدمتکار و صاحب شرکت دست به سرقت ٤‌میلیارد تومان پول نقد در قالب چک‌های تضمینی بین‌بانکی و ٨‌میلیون تومان پول نقد داخل گاو صندوق و همچنین دو گوشی تلفن‌ همراه متعلق به خدمتکار و صاحب شرکت به ارزش هرکدام ٢‌میلیون تومان کرده و پس از سرقت با یک موتورسیکلت از محل متواری شده‌اند.
 
کارآگاهان انتظار داشتند که سارقان به شیوه تخریب در ورودی وارد شرکت شده باشند اما بررسی‌های به عمل آمده از محل سرقت مشخص کرد که هیچ‌گونه آثار ناشی از تخریب در ورودی آن مشاهده نشده است.
 
با توجه به مبلغ بالای سرقت شده که نشان از اطلاع سارقان از وجود این مبلغ در داخل شرکت می‌داد و همچنین نحوه ورود سارقان به داخل شرکت، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که سرقت باید با همدستی یکی از کارکنان شرکت انجام شده باشد؛ بنابراین تحقیقات از پرسنل شرکت در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که تا ٣‌سال پیش، یکی از پرسنل خدماتی شرکت به‌نام «ضیاء» ٣٠ساله از اتباع افاغنه به مدت ١٣‌سال در شرکت مشغول به کار بوده اما به گفته صاحب شرکت به علت اعتیاد شدید به مصرف موادمخدر حدود ٣‌سال پیش اخراج شده است.
 
تحقیقات درخصوص نقش احتمالی «ضیاء» در سرقت، در دستورکار قرار گرفت و کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که با وجود اخراج از شرکت، وی در طول این مدت همچنان ارتباط دوستانه خود را با دیگر پرسنل خدماتی شرکت به نام حمید ٣٣ساله حفظ کرده است.
 
این ارتباط در حالی از سوی کارآگاهان مشخص شد که بنابر گفته مالباخته، سارقان نقابدار دارای لهجه اتباع افاغنه بودند، بنابراین تحقیقات از حمید درخصوص ارتباط وی با ضیاء آغاز اما او منکر هرگونه ارتباط با ضیاء شد. با توجه به دلایل به‌دست آمده درخصوص احتمال مشارکت حمید در سرقت، کارآگاهان وی را دستگیر کرده و در همان بازرسی اولیه از حمید، سه فقره از چک‌های سرقت شده از داخل شرکت را کشف کردند. این در حالی بود که مالباخته بیشترین حمایت مالی را در میان پرسنل شرکت از حمید انجام داده بود.
 
حمید که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، لب به اعتراف گشود و به طرح‌ریزی سرقت و همچنین مشارکت ضیاء در سرقت اعتراف کرد؛ با توجه به اعتراف «حمید»، ضیاء در زعفرانیه که در آن‌جا به‌عنوان سرایدار مشغول به کار بود، دستگیر شد. همچنین در بازرسی از مخفیگاهش ٨٠چک سرقتی بین‌بانکی به ارزش تقریبی ٢‌میلیارد تومان کشف شد. با دستگیری ضیاء ٦ متهم دیگر این پرونده نیز یک به یک شناسایی و هرکدام در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.
[ ]

محمدرضا فروتن و خواهر و خواهرزاده هایش

 

[ جمعه 24 بهمن 1393برچسب:محمدرضا فروتن و خواهر و خواهرزاده هایش , ] [ 19:53 ] [ علیرضا ]
[ ]

افتخاری دیگر برای علی دایی

 

برترین گلزن تاریخ ملی فوتبال جهان برای حضور در جام اسطوره‌ها وارد مسکو شد.

علی دایی که به دعوت مسئولان برگزاری جام اسطوره‌ها روانه مسکو شده بود، صبح امروز با استقبال گرم میزبان به فرودگاه مسکو رسید و با تشریفات خاص و اسکورت ویژه به محل اقامت خود رفت.

میزبانان در حالی به استقبال دایی آمده بودند که تصاویری از او و لباس تیم ملی ایران و باشگاه بایرن‌مونیخ نیز در فرودگاه نصب شده بود.

بر روی عکس‌ها جملات زیبایی نوشته شده بود که از جمله می‌توان به یکی از نوشته‌ها به زبان فارسی اشاره کرد که بر روی آن نوشته شده بود «پرنده گل زن دنیا تمامی ندارد».

گفتنی است علی دایی برای شرکت در جام اسطوره‌ها راهی مسکوی روسیه شده است

[ جمعه 24 بهمن 1393برچسب:علی دایی, افتخاری دیگر برای علی دایی , ] [ 19:50 ] [ علیرضا ]
[ ]

فراخوان ۶۴ میلیون خودرو در آمریکا

 

طبق آمار دولتی، خودروسازان سال گذشته برای حدود ۶۴ میلیون خودرو در آمریکا فراخوان دادند که دو برابر رکورد قبلی ثبت شده در سال ۲۰۰۴ بود.

آماری که از سوی سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراه آمریکا منتشر شد یکی از بدترین سال‌ها برای ایمنی خودرو را به تصویر کشید که طی آن سوییچ‌های احتراق معیوب جنرال موتور و کیسه‌های هوای انفجاری تاکاتا میلیون‌ها راننده را واداشت برای تعمیر خودروهایشان به واسطه‌های فروش مراجعه کنند.

مارک رزکایند، رییس این سازمان در بیانیه ای اعلام کرد این آمار نشان‌دهنده لزوم نظارت جدی و دقیق‌تر برای رفع نواقص ایمنی خودروهاست.

وی ماه گذشته اظهار کرده بود در سال ۲۰۱۵ با افزایش فشار رگولاتورها بر خودروسازان به منظور اقدام سریع‌تر در رفع مشکلات شناسایی شده، ممکن است تعداد بیشتری خودرو فراخوان شوند.

فراخوان شرکت‌های جنرال موتورز و تاکاتا پس از چند سال شکایت مصرف کنندگان و کشته‌های متعدد مربوط به نواقص ایمنی این شرکت‌ها که منجر به تحقیقات کنگره در مورد عملکرد سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراه آمریکا شد، اتفاق افتاد.

سوییچ احتراق معیوب جنرال موتورز تاکنون عامل ۵۲ مورد کشته در آمریکا شناخته شده و در ارتباط با کیسه هوای مرگبار تاکاتا چهار کشته تایید شده و مورد پنجم همچنان تحت تحقیقات قرار دارد.

آمار نهایی که برای سال گذشته منتشر شد نشان داد ۸۰۳ فراخوان برای ۶۳.۹ میلیون دستگاه خودرو انجام گرفته است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، حدود ۳.۵ میلیون خودروی سواری و کامیون تجاری سبک از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون تحت فراخوان قرار گرفته اند. پیش از سال گذشته، رکورد سالانه فراخوان‌ها به سال ۲۰۰۴ تعلق داشت که طی آن ۳۰.۸ میلیون خودرو فراخوان شده بودند.

با وجود رکورد بالای فراخوان‌ها در سال ۲۰۱۴، برآورد می‌شود که ۴۶ میلیون خودرو تا پایان سال گذشته بدون اینکه نواقصشان تعمیر شود در جاده‌های آمریکا بودند و پنج میلیون از این خودروها به مالک جدیدی واگذار شدند.

[ جمعه 24 بهمن 1393برچسب:خودرو آمریکا ,فراخوان ۶۴ میلیون خودرو در آمریکا , ] [ 19:40 ] [ علیرضا ]
[ ]

یوزر پسورد نود 32 – User Password Nod 32

 

20 بهمن 1393 ( 09-02-2015 )

Username:TRIAL-0131772863
Password:v2tpvhs2ju

Username:TRIAL-0131772867
Password:ndt36vfkj8

Username:TRIAL-0131772878
Password:huj4e48tbn

Username:TRIAL-0131772882
Password:u32mtmd6sv

Username:TRIAL-0131772887
Password:sjcdvkxpff

Username:TRIAL-0131772888
Password:xkpfrr567m

Username:TRIAL-0131772892
Password:tnaexmfnjv

Username:TRIAL-0131772895
Password:3h2pfcfuc2

Username:TRIAL-0131772900
Password:ava49bh2nm

Username:TRIAL-0131772902
Password:b4t9s8bpus

Username:TRIAL-0131772905
Password:mh692hsc3d

Username:TRIAL-0131772906
Password:ephhf987mx

Username:TRIAL-0131772920
Password:h67vj4j9ef

Username:TRIAL-0131772923
Password:9t6kmdru2h

Username:TRIAL-0131772931
Password:2ee7r9rdn9

[ سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:یوزر پسورد نود 32 , User Password Nod 32, ] [ 17:48 ] [ علیرضا ]
[ ]

پاره شدن شلوار مجری در برنامه زنده

پاره شدن شلوار مجری در برنامه زنده

[ سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:پاره شدن شلوار مجری در برنامه زنده ,شلوارمجری, ] [ 17:45 ] [ علیرضا ]
[ ]

برخوردقطارباکوهی ازبرف وعبوران درکانادا

برخوردقطارباکوهی ازبرف وعبورآن درکانادا

[ سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:برخوردقطارباکوهی ازبرف, قطار در برف, ] [ 17:40 ] [ علیرضا ]
[ ]

کنسرت حمید عسکری

کنسرت حمید عسکری

[ سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:کنسرت ,حمید عسکری , ] [ 17:32 ] [ علیرضا ]
[ ]

ترانه برای قاسم سلیمانی توسط گروه نبض

ترانه برای قاسم سلیمانی توسط گروه نبض

[ سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:ترانه برای قاسم سلیمانی , گروه نبض ,قاسم سلیمانی, ] [ 17:25 ] [ علیرضا ]
[ ]

دلایل کاهش قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر

 

 رییس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص کاهش بی سابقه قیمت طلا در هفته جاری گفت: نوسانات قیمت طلا از پنجشنبه هفته گذشته با کاهش قیمت طلای جهانی به دلیل بهبود شرایط اقتصادی امریکا و اروپا آغاز شد و در داخل کشور با کاهش محسوسی همراه بود.
 
محمد کشتی آرای با بیان اینکه دیروز ( دوشنبه) هر قطعه سکه بهار آزادی 48 هزار تومان کاهش قیمت داشت، افزود: سکه با 48 هزار تومان کاهش به 990 هزار تومان، هر گرم طلای 18 عیار 101 هزار تومان، نیم سکه با قیمت 495 هزار تومان و ربع سکه 268 هزار تومان معامله شد.
 
وی افزود: قیمت ارز هم به تبع کاهش قیمت طلا، کاهش محسوسی داشته و به 3430 تومان تنزل کرد.
 
به گفته کشتی آرای نوسان قیمت طلا از 5 شنبه هفته گذشته با بهبود شرایط اقتصادی امریکا و اروپا آغاز شد.
 
وی ادامه داد: همیشه بهبود شرایط اقتصادی آمریکا و اروپا باعث تقویت ارزش دلار می شود یعنی ارزش دلار بالا می رود، که در این امر شاخص‌های مهمی از قبیل نرخ بیکاری و شاخص مصرف تاثیر بسیار مهمی دارند.
 
رییس اتحادیه طلا و جواهر بیان کرد: کاهش نرخ بیکاری و افزایش شاخص مصرف در آمریکا و اروپا که از شاخص‌های اقتصادی مهم است باعث افزایش ارزش دلار شده و به تبع چنین اتفاقی قیمت جهانی طلا سریعا کاهش یافته است.
 
وی افزود: در ایران هم به تبع قیمت جهانی، قیمت طلا کاهش یافت و ضمن کاهش قیمت طلا، قیمت ارز هم به سرعت کم شد در نتیجه باعث شد هر قطعه سکه 48 هزار تومان کاهش یابد.
 
گول طلای ایتالیایی را نخورید
 
کشتی آرای در خصوص اینکه برخی فروشندگان به اسم طلای ایتالیایی، طلای بی کیفیت ترکیه را به مردم می فروشند، هشدار داد: مردم برای خرید گول برخی حرفها را نخورند وقتی درخواست طلای ایتالیایی را دارند طبیعتا فروشنده خیلی راحت تر و بهتر می تواند طلای بی کیفیت خود را بفروشد و مردم باید از همان ابتدا درخواست طلای ایرانی را بدهند

[ سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:کاهش قیمت طلا و سکه ,قیمت طلا و سکه, ] [ 17:14 ] [ علیرضا ]
[ ]

سخنان مهم اوباما درباره توافق بزرگ با ایران


 رویترز گزارش داد؛ باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار با صدراعظم آلمان در روز دوشنبه در کاخ سفید واشنگتن گفت:‌ تمدید مهلت مذاکرات هسته ای با ایران که در ماه مارس آینده به پایان می رسد مفید نیست مگر اینکه ایران با فرمول اساسی کار موافقت کند.
 
وی افزود:‌ در صورتی که ایرانی ها با پیشنهاد اساسی و نتیجه نهایی که جهان نیازمند آن است موافقت نکند معتقدم تمدید مذاکرات با ایران مفید نیست.
 
اوباما تاکید کرد: ما هم اکنون می دانیم که در مذاکرات هسته ای با ایران،‌ مسائل دیگر فنی نیستند. مسئله هم اکنون این است که آیا ایران اراده سیاسی و تمایل به دست یابی به توافق هسته ای را دارد یا خیر؟
 
اوباما همچنین گفت نیازی به تمدید مذاکرات هسته ای با ایران نیست و تهران باید الان تصمیم بگیرد.
 
خبرگزاری فرانسه هم نوشت:‌ اوباما گفته است که مسئله هم اکنون به این موضوع ارتباط دارد که آیا تهران خواهان دست یابی به توافق هسته ای است یا نه؟ چیزی که جهان خواهان آن است این است که اعتماد کسب کند ایرانی ها برای مالکیت سلاح هسته ای تلاش نمی کنند.
 
اوباما همچنین گفت با نتانیاهو درباره تحریم های جدید علیه ایران اختلافات واقعی دارد.
 
وی گفت‌:‌ دلیلی وجود ندارد مذاکرات هسته ای فعلی با ایران را یک یا دو ماه قبل از تکمیل آن،‌ خراب کنیم. باید به مذاکرات با ایران فرصت داد تا این مذاکرات به موفقیت برسد.
 
رئیس ایالات متحده امریکا ادامه داد: دلیلی برای عجله کردن برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران وجود ندارد.
 
وی افزود: هنگامی که به عنوان رئیس ایالات متحده به دیگر گزینه ها (در صورت عدم به دست یابی به توافق دیپلماتیک با ایران) می نگرم آنها را محدود و غیرجذاب می بینم.
 
خبرگزاری رسمی کویت هم نوشت: اوباما تاکید کرد گروه 1+5 هم اکنون می داند که سوال اساسی این است که آیا ایران اراده سیاسی برای اعطای ضمانت هایی منجر به توافق نهایی را دارد یا خیر؟
 
وی افزود:‌ می توانیم با ایران به توافق نهایی برسیم و باید آن را بپذیریم. در صورتی که نتوانیم به توافق برسیم در این صورت باید مجموعه ای از تصمیمات را بگیریم و همانطور که به کنگره گفتم من اولین فردی خواهم بود که با همکاری آنها برای اقدامات جدی تر علیه ایران کار خواهم کرد.
 
او همچنین ضمن اشاره به فتوای آیت الله خامنه ای رهبر ایران در زمینه رد سلاح هسته ای گفت که ایران می تواند از انرژی هسته ای برای مصارف صلح امیز استفاده کند.
اوباما افزود:‌ غرب به ایران توافقی را برای برنامه صلح آمیز هسته ای ارائه می کند و ایران باید انتخاب کند.
 
رئیس ایالات متحده آمریکا ادامه داد: به میزان کافی،‌ نزدیکی در روابط به وجود آمد و مسائل به اندازه کافی توضیح داده شد. به مرحله ای رسیدیم که ایرانی ها باید اعلام کنند که تصمیم گیری کرده اند یا خیر؟
 
وی افزود:‌ اگر آنچه که ایرانی ها درباره عدم تلاش برای کسب سلاح هسته ای می گویند صحیح باشند توافق هسته ای امکان پذیر است.

[ سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:اوباما درباره توافق بزرگ با ایران,توافق هسته ای , ] [ 17:1 ] [ علیرضا ]
[ ]

انتقال 5 محکوم ایرانی از تایلند به کشور

 

معاون وزیر دادگستری از انتقال 5 محکوم ایرانی از کشور تایلند به کشورمان خبر داد.

 
سید علی رئیس‌الساداتی، اظهار داشت: از مهم‌ترین اهداف کارگروه انتقال محکومین حفظ کیان خانواده با تأکید بر رأفت اسلامی است.
 
وی تصریح کرد: بر این اساس و در ادامه روند انتقال محکومین ایرانی از سایر کشورها، تعداد 5 نفر از محکومین ایرانی که به مجازات حبس در کشور تایلند محکوم شده بودند، به کشور انتقال می‌یابند.
 
وی تصریح کرد: انتقال این افراد که برای گذراندن ادامه دوران محکومیت به کشور بازگردانده می‌شوند، در تاریخ 23 بهمن ماه و از طریق مرز هوایی فرودگاه امام خمینی(ره) صورت می‌گیرد و زندانیان تحویل مقامات قضایی کشور می‌شوند.

[ سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب: 5 محکوم ایرانی در تایلند ,انتقال, ] [ 17:0 ] [ علیرضا ]
[ ]

چین میلیاردر مافیایی را اعدام کرد

 

یک تاجر و سرمایه‌دار میلیاردر چینی به جرم راه انداختن یک ''گروه مافیایی" مرتبط با مقام‌های دولتی اعدام شد.

 
 
بی بی سی نوشت:  رئیس گروه هانلونگ، بزرگترین شرکت خصوصی استان سیچوان چین بود که در زمینه‌های مختلف از جمله معدن، مخابرات و محصولات شیمیایی فعال است.
 
او اواسط بهار گذشته به جرم دست داشتن در قتل، فروش تسلیحات و قمار غیرقانونی و گرداندن "یک گروه قتل و جنایت مافیایی" به مرگ محکوم شده بود.
 
حکم اعدام آقای لیو، به همراه برادر کوچکتر و سه دستیارش بعد از تایید حکم در دادگاه عالی چین اجرا شد.
 
گفته شده که او با ژو یونگ‌کانگ، رئیس سابق امنیت داخلی چین هم ارتباط داشته است.
 
آقای ژو که زمانی رئیس حزب حاکم کمونیست در استان سیچوان بود، خود اکنون به اتهام فساد تحت بازجویی است.
 
در چند ماه‌ اخیر تعداد زیادی از مقام‌های ارشد استان سیچوان در جنوب غرب چین مورد تحقیق و بازرسی قرار گرفته‌اند.

[ سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:چین ,میلیاردر مافیایی , لیو, ] [ 16:58 ] [ علیرضا ]
[ ]

سامانه پیامک 110 عملیاتی شد

 

سامانه پیامک سه شماره ای 110 با هدف خدمت رسانی به شهروندان برای انعکاس اخبار مرتبط با ناهنجاری های اجتماعی راه اندازی و عملیاتی شد.

 
این سامانه با هدف خدمت رسانی به هموطنان که به دلایل مختلف قادر به برقراری تماس با 110 نیستند اما قصد ارسال اخبار مرتبط با ناهنجاری ها و جرایم موجود در جامعه و یا اخبار امنیتی را دارند، راه اندازی شد.
 
این گزارش افزود: ارسال پیام کوتاه از جذابیت خاصی برخوردار است و اگر از این فناوری به گونه ای بهینه بهره گیری شود، منبع اطلاعاتی مناسبی برای پلیس خواهد بود.

[ سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:سامانه پیامک 110 ,110,پلیس 110, ] [ 16:55 ] [ علیرضا ]
[ ]

زمان راه‌ اندازی موتور جستجوی ملی

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دو موتور جستجوی ارتباطی مورد حمایت این وزارتخانه قرار گرفته که یکی امسال رسمی می‌شود و دیگری در 27 اردیبهشت به بهره‌برداری می‌رسد.

 
 
محمود واعظی در حاشیه جلسه شورای اداری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی مخالف توسعه اینترنت نیست بلکه خواستار بهبود آن است.
 
وی با اشاره به محدودیت‌های دولت داشته در خصوص مشکلات پیامک‌های تبلیغاتی اپراتورها گفت: پیامک‌های ارسالی تایید شده از سوی مخاطبان است و ارسال پیامک هیچ‌گونه هزینه‌ای را در بر ندارد.
 
واعظی تصریح کرد: وظیفه دولت ایجاد شبکه‌های اجتماعی نیست اما وظیفه دولت حمایت فنی و مالی است.
 
وی ادامه داد: طراحی شبکه اجتماعی را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که 80 درصد پهنای داخل و 20 درصد خارج باشد

[ سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب: موتور جستجوی ملی ,زمان راه‌ اندازی,پیامک, ] [ 16:53 ] [ علیرضا ]
[ ]