توزيع قطعات بي‌كيفيت چيني مصداق كلاهبرداري

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

توزيع قطعات بي‌كيفيت چيني مصداق كلاهبرداري

 

رئيس كميسيون حمايت از توليد ملي و نظارت بر اصل چهل و چهارم قانون اساسي با بيان اينكه توزيع قطعات بي‌كيفيت چيني مصداق كلاهبرداري است، گفت: دستگاه‌هاي متولي رسيدگي كنند.
حميدرضا فولادگر در گفت وگو با خانه ملت، درباره توزيع قطعات بي‌كيفيت چيني از سوي برخي قطعه‌سازان خودرو با برند ايراني گفت: توزيع قطعات بي‌كيفيت چيني از سوي برخي قطعه‌سازان را پيش از اين شنيده بوديم و دستگاه‌هاي نظارتي همچون سازمان استاندارد، مؤسسه بازرسي كيفيت، وزارت صنايع و معادن بايد اين موضوع را پيگيري كنند.
نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: بايد كالاهاي وارداتي به كشور، در مبادي ورودي كنترل شوند تا مشخص شود از كدام مبادي وارد كشور مي‌شوند و سپس برندشان تغيير مي‌كند.  وي ادامه داد: سازمان استاندارد بايد طبق قانون ارتقاي كيفيت خودرو، كيفيت قطعاتي را كه وارد كشور مي‌شوند، تأييد كند.
اين نماينده مردم در مجلس نهم، با بيان اينكه توزيع قطعات بي‌كيفيت چيني با برند ايراني، مصداق كلاهبرداري است، گفت: توزيع قطعات ايراني با برند چيني يا بالعكس مصداق بارز كلاهبرداري است كه مراجع ذي‌صلاح بايد به اين تخلفات رسيدگي كنند.  رئيس كميسيون حمايت از توليد ملي و نظارت بر اصل چهل و چهارم قانون اساسي با تأكيد بر اينكه مجلس پيگيري‌هاي لازم را درباره اين موضوع ادامه مي‌دهد، تصريح كرد: سال گذشته نيز اين موضوع مطرح بود كه آن را با مسئولان ذي‌ربط در ميان گذاشتيم و در دولت يازدهم نيز اين موضوع پيگيري مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 22:16 ] [ علیرضا ]
[ ]