صنعت خودرو مافيا دارد

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

صنعت خودرو مافيا دارد

سخنگوي هيئت رئيسه مجلس:
سخنگوي هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي وجود دست‌هاي پشت پرده را عاملي براي تثبيت گراني قيمت خودرو عنوان كرد و گفت: مافياي موجود در تلاش براي بالا نگه داشتن قيمت خودرو و كسب سودهاي كلان است.
به گزارش خانه ملت، بهروز نعمتي در رابطه با آخرين وضعيت قيمت‌گذاري خودرو گفت: نمايندگان مردم در مجلس معتقدند قيمت‌هاي اعلام شده از سوي خودروسازان، مناسب و مردمي نيست و اكنون هم با جديت پيگير بازنگري در نرخ خودرو و كاهش آن هستند.
نماينده مردم اسدآباد در مجلس شوراي اسلامي همچنين با اشاره به تكميل گزارش هيئت تحقيق و تفحص از صنعت خودرو افزود: اين گزارش اكنون آماده شده و به زودي در صحن علني مجلس قرائت خواهد شد، بر اين اساس تلاش ما واقعي شدن قيمت خودرو در كشور است.
وي ادامه داد: عده‌اي با توجه به درآمدهاي بالا، قيمت‌ها را واقعي و منطقي اعلام مي‌كنند، اما به عقيده اكثر نمايندگان، نرخ‌هاي اعلام شده با واقعيت‌ها فاصله دارد و به همين دليل هم خواستار بازنگري در نرخ‌ها هستيم.
سخنگوي هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي در رابطه با اعلام اخباري مبني بر حضور مافيا در صنعت خودرو نيز گفت: اكنون اعضاي هيئت دولت، مجلس و خودرو‌سازان، معتقد به كاهش قيمت خودرو هستند، پس چرا اين خواسته محقق نمي‌شود، لذا مافياي موجود در تلاش براي ثابت نگه داشتن قيمت خودرو و كسب سودهاي كلان است.
 نماينده مردم اسدآباد در مجلس حذف مافيا از صنعت خودرو را يك ضرورت اجتناب‌ناپذير عنوان كرد و افزود: تلاش تمام مسئولان بايد در راستاي كاهش قيمت خودرو بر اساس توان خريد مردم باشد، در غير اين‌صورت شاهد كاهش تمايل به خريد خودروهاي داخلي خواهيم بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 21 مهر 1393برچسب:صنعت خودرو مافيا دارد , ] [ 22:16 ] [ علیرضا ]
[ ]