ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

صدور ویزا بین ایران و روسیه اجرایی شد

 

موافقتنامه تسهیل فرآیندهای صدور ویزا بین ایران و روسیه از امروز شنبه اجرایی شد.

به گزارش ایارتاس، این موافقتنامه بین دولتی در 23 نوامبر 2015 در حضور روسای جمهور دو کشور در تهران به امضا رسید و بر اساس آن قرار بود از امروز 6 فوریه اجرایی شود. این موافقتنامه در جریان سفر مشاور مقام معظم رهبری به مسکو نهایی شد.

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: «هدف از این سند تسهیل شرایط سفر شهروندان دو کشور بر اساس عمل متقابل است.»

در این بیانیه همچنین خاطر نشان شده که این اقدام موجب تسهیل مقررات ویزا برای تجار دو کشور و همچنین فعالان بخش های علمی، فرهنگی و فعالیت های خلاقانه و همچنین دانشجویان، معلمان، گردشگران و سایر شهروندان ایرانی و روسی خواهد شد.

«این موافقتنامه به تقویت روابط ایران و روسیه در همه زمینه های همکاری منجر خواهد شد.»

علی اکبر ولایتی، مشاور رهبر معظم انقلاب ایران که روزهای اول تا چهارم فوریه به مسکو سفر کرد گفته بود ایران در حال بررسی امکان لغو ویزای ورود برای گردشگران روسی است.

« موضوع لغو ویزاهای گردشگران (روسی) مورد بحث و ملاحظه قرار گرفت. این همچنین شامل لغو احتمالی ویزاهای تجاری نیز هست... من تلاش خواهم کرد به این امر کمک کنم.»
[ یک شنبه 18 بهمن 1394برچسب:صدور ویزا بین ایران و روسیه اجرایی شد ,ویزای روسیه, ] [ 1:42 ] [ علیرضا ]
[ ]

آخرین وضعیت پرونده سوشا مکانی

 

وکیل سوشا مکانی گفت: بر اساس صلاحدید قاضی پرونده، سوشا تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین ورزشی محروم است اما حق حضور در تمرینات تیم پرسپولیس را دارد.

حسین اصلانی کلور در خصوص آخرین وضعیت پرونده سوشا مکانی، گفت: پرونده جهت تعیین متهم واقعی به کارشناس رسمی دادگستری ارجاع شده است.


وی افزود: متأسفانه برخی از اشخاص حقیقی و یا حقوقی با شیطنت‌های خاص خود تصمیم دارند روند رسیدگی به پرونده را با مخدوش کردن نظریه کارشناسی تغییر دهند.

وکیل سوشا مکانی تصریح کرد: به همین خاطر قاضی پرونده در ابتدا سوشا مکانی را ممنوع‌المصاحبه کرد و پس از آن به دلیل حساسیت نظریه کارشناسی موکل من تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین ورزشی محروم شد.

اصلانی تأکید کرد: این در حالی است که سوشا حق حضور در تمرینات تیم پرسپولیس را دارد.

وی ادامه داد: بدیهی است که دادگاه و مقامات قضایی بدون توجه به شهرت یا محبوبیت افراد با دقت‌نظر در راستای صیانت از عفت عمومی و دستاوردهای انقلاب و به پاس خون شهدا به موضوع رسیدگی می‌کنند و بدون هیچ گونه اغماضی متهم اصلی پرونده را به اشد مجازات محکوم خواهند کرد.
[ یک شنبه 18 بهمن 1394برچسب:سوشا مکانی,آخرین وضعیت پرونده سوشا مکانی , ] [ 1:38 ] [ علیرضا ]
[ ]

بازگشت ۱۳۵۱ قطعه فسیل ۸ میلیون ساله به کشور

 

فسیل‌های ۸ میلیون ساله‌ای که ۴۰ سال پیش برای شناسایی و کدگذاری به ایالات متحده واگذار شده بودند، به کشور بازگشتند و ظهر امروز در سازمان حفاظت از محیط زیست رونمایی شدند.

داریوش کریمی مدیرکل دفتر حقوقی سازمان حفاظت از محیط زیست با اعلام خبر بازگشت فسیل‌های ۸ میلیون ساله به کشور گفت: این فسیل‌ها که موضوع پرونده مشترک میان ایران و ایالات متحده در دیوان لاهه بودند ۴۰ سال پیش طی کاوش‌هایی در مراغه که یکی از ۴ منطقه مهم فسیلی دنیاست کشف شده بودند. در این کاوش‌ها متخصصانی از دانشگاه کالیفرنیا، دانشگاه کارولینای جنوبی و موزه لس آنجلس و همچنین متخصصانی از کشورمان حضور داشتند.

وی ادامه داد: آن زمان فسیل‌ها به موزه ملی تاریخ طبیعی ایران منتقل شدند و برخی از آن‌ها در داخل کشور شناسایی و کدگذاری شدند اما مابقی فسیل‌ها برای انجام تحقیقات و شناسایی و کدگذاری به ایالات متحره منتقل شدند.

به گفته کریمی، قرار بود این فسیل‌ها طی مدت مشخصی به کشور بازگردد اما با تیره شدن روابط ایران با ایالات متحده پس از انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی همه همکاری های پژوهشی قطع شد و موضوع فسیل‌ها نیز معلق ماند.

وی افزود: از سال ۱۳۶۳ تا سال ۱۳۹۳ سازمان حفاظت از محیط زیست این پرونده را در لاهه پیگیری می‌کرد. از سال ۱۳۹۲ با گشایش فضای گفتگو موضوع فسیل‌ها نیز به بحث گذاشته شد. دو طرف لوایح مختلفی را برای تعیین تکلیف به دیوان لاهه ارائه کردند و آبان ماه ۱۳۹۳ جلسه استماع در دیوان برگزار شد که در آن جلسه نهایتا قضات دیوان به این جمع بندی رسیدند که ایالات متحده باید فسیل‌ها را به ایران بازگرداند.

به گفته کریمی، سازمان حفاظت از محیط زیست بلافاصله اقدامات لازم برای عودت فسیل‌ها را آغاز کرد و سرانجام از شهریور ۹۳ تیمی متشکل از نمایندگان سازمان حفاظت از محیط زیست، مرکز امور حقوقی بین‌المللی دفتر ریاست جمهوری، نماینده ایران در دیوان داوری لاهه و دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن برای کارشناسی و تعیین اصالت فسیل‌ها به ایالات متحده اعزام شدند.

چند فسیل کشف شد، چند فسیل برگشت؟


مدیرکل دفتر حقوقی سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: هیچ قرارداد حقوقی هنگام فرستادن فسیل‌ها نبود که نشان دهد فسیل‌های داده شده دقیقا چند قطعه بوده است. اعداد متفاوتی مطرح بود. گفته می‌شد حدود ۳۰۰۰ قطعه هنگام کاوش در مراغه اکتشاف شده و به موزه ملی تاریخ طبیعی کشور منتقل شده بود. بررسی‌ها نشان داد که حدود ۱۵۰۰ فسیل در ایران موجود است و بنابراین باید حدود همین تعداد هم در ایالات متحده می‌بود.

کریمی تصریح کرد: بعد از ۲۰ روز کار مشترک توانستیم ۱۳۵۱ فسیل را شناسایی و تعیین اصالت کنیم و در فهرست مربوط به توافقنامه دو کشور ثبت کنیم. بخشی از فسیل‌ها هم بدون آن که از توده گل و حاشیه‌هایشان جدا شوند منتقل شده بودند که به شکل همان توده یکپارچه به کشور بازگشتند.

از دید ایران پرونده خاتمه یافته است

مدیرکل دفتر حقوقی سازمان حفاظت از محیط زیست در پاسخ به این که چه تضمینی وجود دارد که ایالات متحده فسیل‌هایی را عودت نداده باشد گفت: در ماده ۸ قراردادی که با این کشور امضا شده آمده است که ایالات متحده باید همه فسیل‌های ارسال شده را به ایران عودت دهد و متعهد می‌شود چنانچه حتی یک فسیل بعدا به هر شکلی پیدا شود هم فسیل را بازگرداند و هم خسارت آن را پرداخت کند.

کریمی تاکید کرد: اصولا کاربرد فسیل‌ها کاربرد علمی تحقیقاتی است و یا نمایشگاهی. با توجه به قرارداد قاعدتا امکان برگزاری نمایشگاه که وجود ندارد و با توجه به این که تعداد زیادی از فسیل‌ها مشابه هستند مثلا حدود ۱۵۰ دندان در فسیل‌ها دیده می‌شود، تا حد خوبی می‌توان مطمئن بود که طرف مقابل همه فسیل‌ها را عودت داده است چرا که کار علمی هم با تعداد کم ممکن نیست باید آن قدر فراوانی داشته باشد که به لحاظ علمی تایید بشود.

وی در پایان با بیان اینکه در زمان توافقات هم حسن نیت طرف مقابل دیده شده است اعلام کرد که از دید ایران پرونده خاتمه یافته است و ایران همه فسیل‌ها را دریافت کرده است.

به این ترتیب فسیل‌های عودت داده شده شامل ۱۳۵۱ قطعه فسیل اسب، کرگدن، فیل و زرافه است که ۴۰ سال پیش در مراغه کشف و از کشور خارج شد. در میان فسیل‌ها نمونه جدیدی از زرافه ایرانی نیز دیده می‌شود. معصومه ابتکار، رییس سازمان محیط زیست، آبان ماه امسال پیشاپیش از بازگشت این فسیل‌ها به کشور خبر داده بود که این موضوع محقق شد و ظهر امروز فسیل‌ها به سازمان حفاظت از محیط زیست منتقل شدند.

[ ]

یوزر و پسورد نود 32 – User Password Nod 32

یوزر و پسورد نود 32 – User Password Nod 32

8 بهمن 1394 ( 28-01-2016 )

esetantivirus

Username:TRIAL-0159117565        Password:2f4eavt3cb

Username:TRIAL-0159117528        Password:fkv8psnec9

Username:TRIAL-0159117497        Password:unfsuf968b

Username:TRIAL-0159117464        Password:m9euabvp6f

Username:TRIAL-0159117434        Password:xusfr3kpt9

Username:TRIAL-0159115043        Password:97jcjpp5u4

Username:TRIAL-0159115004        Password:pcshxsv8h8

NOD32 Antivirus Version 9

B8HK-X49P-XB3K-BE7A-FTVA

CHPX-X7UT-RHDV-S283-6J2R

BEKX-XEVX-CS2E-9HX5-4TC5

CAW3-XE3S-P92A-E8AX-UM36

esetsmart

Username:TRIAL-0158984933        Password:uj27jfx7jm

Username:TRIAL-0158984908        Password:5b57demsmt

Username:TRIAL-0158984891        Password:ars76pfknf

Username:TRIAL-0158984867        Password:kjhtph6rc3

Username:TRIAL-0158983904        Password:ed7654kj2a

Username:TRIAL-0158983857        Password:fdr5cf55p3

Username:TRIAL-0158983838        Password:hrjvhk9v9s

Smart Security Version 9

BM8H-XHJK-XEAS-H324-UB6B

BGCE-XDK2-8SM6-BJUU-6PPP

BRWB-X2CH-7DG5-7SK8-TPPC

BH5W-XRRB-EK57-48DU-B88E

[ پنج شنبه 8 بهمن 1394برچسب:یوزر و پسورد نود 32 – User Password Nod 32, ] [ 3:36 ] [ علیرضا ]
[ ]

فراخوان مشارکت در دفاع از حرم اهل بیت(ع)

 

ستاد مردمی مدافعان حرم طی اطلاعیه‌ای ضمن تقدیر و تشکر از ارسال کمک‌های غیرنقدی مردم برای رزمندگان مدافع حرم و نظر به استقبال صورت گرفته٬ از تداوم جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در سراسر کشور خبر داد.

 به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، ستاد مردمی مدافعان حرم طی اطلاعیه‌ای ضمن تقدیر و تشکر از ارسال کمک‌های غیرنقدی مردم برای رزمندگان مدافع حرم و نظر به استقبال صورت گرفته٬ از تداوم جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در سراسر کشور خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به استقبال صورت گرفته، کلیه دفاتر پستی سراسر کشور آماده دریافت کمک های غیر نقدی به رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی می باشند. براساس تفاهم نامه منعقده با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، ارسال کنندگان کمک های غیر نقدی، هیچگونه وجهی را جهت ارسال مرسوله نمی پردازند.

اداره کل منطقه ١٣ پستی تهران به عنوان مجری و پشتیبان فنی پروژه با شماره ٠٩١٢٢١٩٢٣٧٤ (آقای امانی) پاسخگوی مشکلات و ابهامات بوجود آمده در کلیه دفاتر پستی سراسر کشور می باشد. در صورتی که برای ارسال مرسوله در هر یک از دفاتر پستی سراسر کشور مشکلی بوجود آمد لازم است فورا با شماره فوق تماس حاصل نمائید.

پرداخت کمک‌های نقدی نیز از طریق حساب سیبای بانک ملی ایران به شماره ٠٢٠٥٣٦٤٦٥٦٠٠٦ و شماره کارت 6037991199504261 به نام هیئت الرضا (مدافعان حرم) میسر می باشد.

شماره های تماس : ٥٥٣٩٩٧٦٧ (٠٢١) - ٠٩٢٠٣٤٤٣٠٢٤ نیز همچنان آماده پاسخگویی به عزیزان می باشد.

ستاد مردمی مدافعان حرم

هیئت الرضا(ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا

[ پنج شنبه 8 بهمن 1394برچسب:فراخوان مشارکت در دفاع از حرم اهل بیت(ع) ،مدافعان حرم, ] [ 3:32 ] [ علیرضا ]
[ ]

قیمت پراید در عراق چند تومان است؟

 

جمالی گفت: در اقتصاد کشور هیچ کالایی ارزان نمی‌شود بنابراین نباید انتظار پایین آمدن قیمت خودرو در آینده بود.

مهدی جمالی مدیرعامل خودروسازی سايپا گفت: گروه خودروسازی برنامه‌های متنوعی را برای بعد برجام پیش‌بینی کرده است همانطور که دشمنان خارجی برنامه‌های بزرگی را برای متوقف کردن گروه خودروسازی و اقتصاد کشور طراحی کرده بودند خوشبختانه تهدیدات آنها ناکام ماند.
 
مدیرعامل خودروسازی سایپا اضافه کرد: هم اکنون برنامه‌های مشترکی را با شرکت‌های خارجی در دستور کار داریم این امر  فرصت‌ ارزشمندی را برای صنعت کشور به ویژه برای ایجاد اشتغال به وجود می‌آورد. به طوریکه کشور بخاطر تحریم‌ها توانست به دانش بومی خودرو دست پیدا کند.
 
جمالی با اشاره به اینکه گروه سایپا هم اکنون ادعای دانش تولید خودرو را از A تا Z دارد، گفت: در سال‌جاری یک خودروی کاملا ایرانی طراحی و ساخته‌ایم به نام "ساینا" و برای سال‌ آینده نیز برنامه ساخت و تولید دو خودروی جدید را در دستور کار خود قرار داده‌ایم. به نظر می‌رسد این دانش تقریبا در کشور بومی شده و امیدواریم پس از تحریم کمبودهای که در صنعت خودروسازی وجود داشته به زودی برطرف شود.
 
*همکاری تجاری با کشورهای شرقی و اروپایی
 
مدیرعامل خودروسازی سایپا در پاسخ به این سوال که چه کشورهایی پیشنهاد همکاری با گروه خودروسازی سایپا را بعد از برجام دادند، گفت: گروه خودروسازی سایپا از قدیم‌الایام با کشورهای شرقی و اروپایی همکاری تجاری داشته است به طوری که با کیان موتور، نیسان، رنو و ولوو همکاری تنگاتنگی داشته است که هم اکنون در حال مذاکره با طرف‌های تجار قبلی و جدید هستیم تا جای که پیشرفت خوبی در مذاکرات حاصل شده است به محض اینکه مذاکرات به نتیجه مطلوب برسد نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد.
 
جمالی در رابطه با محصول جدید سایپا برای سال آینده گفت: سایپا سال آینده دو محصول کاملا ایرانی با طراحی داخلی توسط مهندسان و متخصصین داخلی طراحی کرده و به زودی عرضه می‌کند همچنین محصولات مشترک را بعد از این که قراردادها نهایی شود اعلام می‌کنیم.
 
*ارائه تسهیلات برای خودرودار شدن مردم
 
وی در رابطه با ارائه تسهیلات برای قشرهای متوسط گفت: گروه خودروسازی سایپا طرح‌های مختلفی را طراحی کرده که طرح اتوخدمت یکی از آنها است که برای نخستین بار در گروه خودروسازی طراحی شده و در این طرح از روزی که خریدار خودرو اقدام به ثبت نام می‌کند تا زمان تحویل خودرو به صورت مرتب ماهیانه با کارت بانکی این شرکت هزینه مشتریان را بر اساس نوع خرید انجام می‌دهد همچنین روش‌های مختلف دیگری را نیز طراحی کردیم که آگهی آنها به زودی برای دهه فجر منتشر خواهد شد.
 
مدیرعامل خودروسازی سایپا در خصوص خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی گفت: ارائه این تسهیلات مشکل گروه خودروسازی سایپا را حل نکرد آنچه که نشان داد این بود که اولا مردم به شدت از تولید داخلی حمایت می‌کنند به طوری که در طول تاریخ صنعت خودروسازی برای نخستین بار بود که فروش 19هزار خودرو به نام این شرکت به ثبت برساند.
 
*طنزهای مربوط به پراید را نمی‌بینم
 
جمالی در پاسخ به این پرسش که طنزی که مردم در مورد خودرو عنوان می‌‌کنند، گفت: زمانی که طنزی در این مورد مطرح می‌شود ناراحت می‌شوم به طوری که طنزهای مربوط به پراید را نمی‌بینم.
 
وی در مورد همکاری این شرکت با نیسان گفت: در حال مذاکره هستیم هر کدام از شرکت‌ها بتوانند خواسته‌های ما را انجام دهند حتما با آنها قرارداد می‌بندیم.
 
همچنین در مورد همکاری با پارس خودرو افزود: این موضوع را بیشتر در روزنامه‌ها مطالعه کردم بنابراین نظر خاصی در این زمینه ندارم هر شرکتی که نظر ما را برآورده سازد با آنها وارد مذاکره می‌‎شویم.
 
*ثبت هولوگرام برای کالاهای تولیدی
 
جمالی در مورد ورود قطعات چینی به کشور گفت: در دوره تحریم بالاخره فضایی به وجود آمده بود که به دلیل نیاز، برخی از قطعات وارد کشور می‌شد اما هم اکنون خودروسازی هولوگرام (برچسب اطمینان) را روی کالاهای تولیدی ثبت می‌کنند به همین منظور بازرسی ویژه‌ای را برای کنترل در این خصوص راه‌اندازی کرده است که به طور مرتب نمایندگی ‌ها را رصد کند.
 
وی ادامه داد: در یک فضای گسترده و اقتصاد بزرگ مثل اقتصاد ایران با جمعیت 70 میلیونی ممکن است تخلفاتی صورت گیرد نزدیک به هزار و 200 قطعه‌ساز داخلی قطعات خودرو را تولید می‌کنند به نظر می‌رسد با برداشته شدن تحریم‌ها موانع موجود برطرف شود.
 
جمالی گفت: نارضایتی زیادی در خصوص خودروهای شرکت سایپا در جامعه مطرح نیست هم اکنون نزدیک 6 میلیون پراید در کشور تردد می‌کنند و مردم به خاطر این حجم فکر می‌کنند که نارضایتی وجود دارد و آن را با تعداد اندک خودروهای خارجی مقایسه می‌کنند در حالی که چنین نیست.
 
وی تصریح کرد: تعداد توقف خودروهای سایپا در تعمیرگاه‌ها کمتر از 72 ساعت نیست در حالی که توقف بهترین خودروها در تعمیرگاه‌ها بیشتر از این میزان است.
 
مدیرعامل خودروسازی سایپا در خصوص سرانجام پراید گفت: پراید به دلیل قیمت، نوع خدمات و مصرف مورد علاقه مردم بوده و تقاضای بیشتری دارد و ما برنامه‌ای را برای به روزرسانی آن در دستور کار خود قرار داده‌ایم شاید تنها چیزی که از این خودرو باقی مانده است اسم پراید باشد اما پراید جدید تولیدی مانند سابق نیست.
 
وی تصریح کرد: اشکال اساسی که در صنعت خودروسازی وجود دارد قیمت‌گذاری خودرو توسط دولت است که بر این اساس در قیمت ‌گذاری قیمت پایه نیز بر آن تعیین می‌شود بنابراین چیزی که تغییر پیدا می‌کند این است که همزمان با تغییر خدمات قیمت نیز تغییر می‌یابد.
 
*تعهد فروش 50هزار خودرو
 
جمالی افزود: هم اکنون بیش از 50 هزار تعهد فروش داریم که به زودی بر اساس برنامه آنها را تحویل خواهیم داد به طوری که هیچگونه از خودروها در پارکینگ خارج از روال عادی نیست.
 
مدیرعامل خودروسازی سایپا ادامه داد: خودروسازی‌ها هیچکدام دولتی نیستند و همه سهام آنها در بورس عرضه می‌شود و قانون تجارت بر آنها حاکم است که باید بر اساس سود و زیان آن در بورس عرضه شود و دولت در هر دو خودروسازی‌ها کمتر از 15 درصد سهم دارد.
 
*پراید 30 میلیون تومانی در عراق
 
وی در پاسخ به این سوال که پراید در کشورهای همسایه از جمله عراق ارزان‌تر است گفت: قیمت پراید 131 بدون ایربگ و ABS در عراق 30 میلیون تومان است شاید بعضی از مسافرانی که در عراق با قیمت 5 میلیون تومانی مواجه می‌‎شوند به دلیل نبود امنیت و سرقت این خودرو است که با دست به دست شدن خودروی پراید به صورت قیمت پایین فروخته می‎شود.
 
جمالی گفت: در سه سال گذشته تورم کشور نزدیک به 50 درصد بوده قیمت خودرو نه اینکه افزایش نداشته بلکه ثابت مانده است به طوری که ما 50 درصد تخفیف ارائه دادیم.
 
وی در خصوص قیمت خودرو بعد از برجام گفت: در اقتصاد کشور هیچ کالایی ارزان نمی‌شود بنابراین نباید انتظار پایین آمدن قیمت خودرو را در آینده داشت.

[ ]

عقيلي: از ماهیت شبکه‌ ماهواره‌ای اطلاع نداشتم

عذرخواهی تلویحی از احساسات جریحه‌دار شده ملت ایران

 

سالار عقيلي با انتشار نامه‌اي درباره دلايل حضور و اظهاراتش در شبكه ماهواره‌اي «من تو» ضمن تكذيب مهاجرتش به خارج از كشور با گفتن اينكه «تا جان در بدن دارم براي وطنم اين «شكوه پابرجا» را مي‌خوانم، به همه حواشي چند وقت اخير پايان داد.
چند روز پيش سالار عقيلي كه به خوانندگي اشعار و سرودهاي حماسي، انقلابي و شورآفرين بين اهالي موسيقي و مردم كشورمان شهرت دارد در اقدامي غيرمنتظره در استوديو شبكه ماهواره‌اي من و تو حضور پيدا كرد و دقايقي را به بيان برنامه‌هايش و نكات ديگري از موسيقي ايراني پرداخت. حضور هنرمندي با وجهه مثبت در بين مردم كشورمان در يك شبكه ماهواره‌اي بدنام مانند شبكه «من و تو» كه از حمايت‌هاي پيدا و پنهان صهيونيست‌ها، بهائيان و سلطنت‌طلبان برخوردار است كه اتفاقاً به دليل همين حمايت‌ها و همچنين پخش سريال‌ها و فيلم‌هايي با محتوايي سخيف و كثيف كه اساس و بنياد ارزش‌هاي ايراني- اسلامي رايج در خانواده و جامعه كشورمان را مورد حمله و هجمه قرار مي‌دهد، با حواشي بسياري همراه بوده است. هرچند خواننده تيتراژ سريال معماي شاه كه براي برگزاري كنسرت به لندن سفر كرده به بيان توضيحاتي درباره كنسرتش و مقايسه امكانات موسيقي در داخل و خارج كشور پرداخت، اما به هر حال حضور خواننده سرودهاي انقلابي در شبكه‌اي كه پايه و اساس برنامه‌هاي آن ضديت با اصول و ساختارهاي فرهنگي كشورمان است به نوعي بازي در زمين دشمن و آب به آسياب دشمن ريختن مي‌تواند تلقي گردد. 
علي جنتي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در واكنش به اين اتفاق مي‌گويد: در مورد هنرمندان اين موضوع به طور كلي رد است و هيچ هنرمندي نبايد به اين امر مبادرت داشته باشد و ما هيچ‌گونه حمايتي از آنها انجام نمي‌دهيم، اما مشخصاً در مورد خواننده معروف سالار عقيلي بايد بگذاريم تا وي از خارج از كشور برگردد و در مورد اين اتفاق توضيح دهد و نبايد قضاوت پيش از موعد كنيم، اما به طور كلي اين حركت رد است. 
ساعاتي بعد از اظهارات جنتي، اين خواننده جوان با انتشار نامه‌اي ضمن اشاره به اينكه نيتي به غير از ترويج موسيقي فاخر ايراني نداشته است، ابراز اميدواري كرده كه سوءتفاهمات پيش آمده هرچه زودتر مرتفع شود. متن كامل اين يادداشت بدين شرح است: «با خبر شدم كه مصاحبه چند شب گذشته‌ام با شبكه ماهواره‌اي باعث برانگيختن احساسات وطن‌پرستانه برخي از افراد گرديده است. به اطلاع كليه هموطنان عزيز مي‌رسانم كه تا جان در بدن دارم، هواداري ميهن عزيز و مردم نازنين ايران را گرامي خواهم داشت. 
تا آنجا كه باور قلبي‌ام مي‌گويد در مصاحبه‌ام به ‌شدت از كشور عزيز و برگزاري كنسرت در داخل مملكت، به‌خصوص در شهرستان‌ها دفاع نموده كه به جرئت مي‌توانم بگويم اغراق نگفته و همه عين واقعيت بود. از آنجايي‌كه فرد سياسي نيستم و با گرايش‌هاي سياسي‌ شبكه‌هاي ماهواره‌اي اصولاً آشنايي نداشته و ندارم و هدفم صرفاً ترويج و شناساندن هنرم بوده و هرگز غير از راه هنر و تلمذ هنر موسيقي اصيل، راه ديگري نپيموده‌ام، سعي‌ام بر اين بود كه همواره در كشورهاي مختلف به‌عنوان سفير فرهنگي ايران، موسيقي كشور عزيزم را ترويج داده و نيتي به غير از اين نداشتم. تصورم اين است كه هيچ نكته‌اي خلاف شأن ايران عزيز و ساحت هنر و هنرمند ابراز نكردم و همواره افتخارات كشورم را پاس داشته و جوانان ايران عزيز را چه در داخل و چه در خارج با موسيقي اصيل و فاخر، همراه با اشعار بزرگاني مانند مولانا، حافظ، سعدي، جامي و... بيش از پيش آشنا نمايم. 
با در نظر گرفتن اين نكته كه اكثر هموطنان عزيز به اين بنده حقير لطف داشته و معمولاً انتظار دارند با گرفتن عكس، اينجانب را مورد عنايت خود قرار دهند، دور از انصاف و اخلاق هنري مي‌بينم كه از اين كار ممانعت نمايم. از طرفي در مسافرت‌هاي داخل و خارج از كشور با اغلب شبكه‌هاي تلويزيوني در مورد فعاليت‌هاي هنري‌ام گفت‌وگو نموده‌ام و تاكنون مورد خلافي مشاهده نشده، اين بار هم فقط و فقط در ارتباط با تور كنسرت اروپاي خود به‌خصوص در لندن و منچستر، به مردم عزيز آگاهي دادم و سعي‌ام بر اين بود كه جوانان را بيشتر با موسيقي فاخر كشورمان آشنا كنم. 
با توجه به توضيحات بيان‌ شده، اميدوارم براي برخي از هموطنان عزيز سوءتفاهم به‌وجود آمده، رفع گردد و سپاسگزار همه هم‌ميهنان مهربانم مي‌باشم و از آنجايي كه عاشق وطنم و مردم ايران مي‌باشم و بارها و بارها گفته‌ام: «همه جان و تنم، وطنم، وطنم، وطنم» هيچ تصميمي براي مهاجرت و ماندن در خارج از كشور را ندارم و به‌زودي به آغوش ميهن عزيزم ايران باز خواهم گشت و تا جان در بدن دارم براي وطنم اين «شكوه پابرجا» مي‌خوانم.»
[ پنج شنبه 8 بهمن 1394برچسب:سالارعقيلي ،شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو ، عذرخواهی, ] [ 3:20 ] [ علیرضا ]
[ ]

یوزر و پسورد نود 32 – 1 دی 94

 

 

یوزر و پسورد نود 32 – User Password Nod 32

1 دی 1394 ( 22-12-2015 )

esetantivirus

Username:TRIAL-0156006074        Password:nbebsm8p4t

Username:TRIAL-0156006056        Password:mfttna6pne

Username:TRIAL-0156006013        Password:85j6cuf8cv

Username:TRIAL-0156005979        Password:38jpsjsdf4

Username:TRIAL-0156005169        Password:k64a2h99hj

Username:TRIAL-0156083296        Password:3xv5v7bd9h

Username:TRIAL-0156083270        Password:ndvj7xf2m2

NOD32 Antivirus Version 9

CFGK-XHA2-65TG-B54B-CH95

AHPD-XASW-B9ET-WBD9-BF86

AVES-X3XX-EPEK-S3G6-S33C

ANNF-X9ND-RK33-KW8E-6VAR

esetsmart

Username:TRIAL-0155919534        Password:phfn4japuf

Username:TRIAL-0155918730        Password:b22vptds4x

Username:TRIAL-0155918707        Password:63kenv4af2

Username:TRIAL-0155918682        Password:uacs8bft4f

Username:TRIAL-0156000740        Password:jfemu8ddcc

Username:TRIAL-0155999907        Password:sc8afmsfed

Username:TRIAL-0155999878        Password:nsvtj6f55s

Smart Security Version 9

CFGK-XHA2-65TG-B54B-CH95

AHPD-XASW-B9ET-WBD9-BF86

AVES-X3XX-EPEK-S3G6-S33C

ANNF-X9ND-RK33-KW8E-6VAR

 
دسته ها
[ سه شنبه 1 دی 1394برچسب:یوزر و پسورد نود 32 – 1 دی 94,نود سی و دو, ] [ 4:4 ] [ علیرضا ]
[ ]

گربه‌هایی هم قد انسان! + تصاویر

 

 گربه‌ی «مین کُن» یکی از بزرگ‌ترین نژاد گربه‌های خانگی از راسته‌ی گربه‌سانان است. سال 2012 هم عنوان «درازترین گربه» دنیا در کتاب رکوردهای گینس به گربه‌ای به نام «استیوی» تعلق گرفت. اندازه این حیوان خانگی از نوک بینی تا انتهای دم 48.5 اینچ (123 سانتی‌متر) است. گربه‌های نر می‌توانند تا 35 پوند (15.9 کیلوگرم) رشد کنند.

درباره‌ی اصلیت گربه‌های مین کون هنوز اطلاع دقیقی در دسترس نیست. هرچند طبق یک افسانه نژاد این گربه از پیوند میان گربه و راکون به وجود آمده است. طبق روایتی دیگر، ماری آنتوانت ملکه‌ی پاریس می‌خواست گربه‌ی محبوب خود که از نژاد «آنگورای ترکیه» بود، از اعدام نجات دهد. البته قصد نداشت که آن را به آمریکا بفرستد اما از قرار معلوم این گربه از سواحل ویسکانست، مین، سر درآورد و همان‌جا زادوولد کرد.

گربه‌ی مین کُن، بزرگ‌ترین نژاد گربه‌های خانگی + تصاویر

گربه‌ی مین کُن، بزرگ‌ترین نژاد گربه‌های خانگی + تصاویر

گربه‌ی مین کُن، بزرگ‌ترین نژاد گربه‌های خانگی + تصاویر


گربه‌ی مین کُن، بزرگ‌ترین نژاد گربه‌های خانگی + تصاویر

گربه‌ی مین کُن، بزرگ‌ترین نژاد گربه‌های خانگی + تصاویر

گربه‌ی مین کُن، بزرگ‌ترین نژاد گربه‌های خانگی + تصاویر

گربه‌ی مین کُن، بزرگ‌ترین نژاد گربه‌های خانگی + تصاویر

گربه‌ی مین کُن، بزرگ‌ترین نژاد گربه‌های خانگی + تصاویر

گربه‌ی مین کُن، بزرگ‌ترین نژاد گربه‌های خانگی + تصاویر

گربه‌ی مین کُن، بزرگ‌ترین نژاد گربه‌های خانگی + تصاویر

گربه‌ی مین کُن، بزرگ‌ترین نژاد گربه‌های خانگی + تصاویر

گربه‌ی مین کُن، بزرگ‌ترین نژاد گربه‌های خانگی + تصاویر

گربه‌ی مین کُن، بزرگ‌ترین نژاد گربه‌های خانگی + تصاویر

گربه‌ی مین کُن، بزرگ‌ترین نژاد گربه‌های خانگی + تصاویر

گربه‌ی مین کُن، بزرگ‌ترین نژاد گربه‌های خانگی + تصاویر

پیشنهادی عجیب برای مامورین مالیاتی! + تصاویر

 

 یک مقام محلی روسی، به‌منظور برانگیختن مأمورین مالیاتی برای رغبت به ادامه کار، راهکار بسیار عجیبی را پیشنهاد کرده است؛ دادن صابون‌هایی با رایحه پول به مأمورین مالیاتی!

امان تولیف، فرماندار منطقه کِمورُوُ اُبلاست در مرکز روسیه تصور می‌کند که بوی خاص پول باعث تحریک، ایجاد علاقه و لذت مأمورین مالیاتی از جمع‌آوری پول خواهد شد و بدین طریق نرخ جمع‌آوری مالیات بالا خواهد رفت و خزانه هم پر می‌شود.

تجویز صابون‌هایی با رایحه پول به مأمورین مالیاتی! + تصاویر

البته این ایده چندان جدید هم نیست و بحث صابون‌ها و عطرهایی با رایحه پول از سال 1998 و زمانی مطرح شد که هنرمندی استرالیایی سعی کرد یک بطری را از بوی پول پر کند. در سال  2011 نیز یک فرد ژاپنی دریافت با واداشتن کارمندان به بوییدن پول در طول روز می‌توان بهره‌وری آن ها را بالا برد.

این نخستین بار است که یک مقام دولتی چنین روش عجیبی را برای بالا بردن کارایی کارمندان به کار می‌گیرد.

تجویز صابون‌هایی با رایحه پول به مأمورین مالیاتی! + تصاویر

[ یک شنبه 15 آذر 1394برچسب: رایحه پول ، مالیات ، مامورین مالیاتی ، اخبار عجیب, ] [ 1:22 ] [ علیرضا ]
[ ]

عکسی منحصربه‌فرد از حرم حضرت عباس(ع)

 
عکسی منحصربه‌فرد از حرم حضرت عباس(ع) در روز اربعین

 

 
 
عکسی منحصربه‌فرد از حرم حضرت عباس(ع)
 
 
[ یک شنبه 15 آذر 1394برچسب: حضرت عباس ، عکس ، حرم ، کربلا, ] [ 1:20 ] [ علیرضا ]
[ ]

واکنش جالب وزیر دفاع اسبق آمریکا به بلوف عربستان درمورد ایران

 
وزیر دفاع اسبق آمریکا در واکنش به ادعای سه کارشناس سعودی درباره اینکه ظرف چند ساعت می‌توانند آسمان و حریم هوایی ایران را تصرف کنند و در اختیار بگیرند، گفت: ایران را با یمن و هیچ کشور دیگر مقایسه نکنید.

"کالین پاول" وزیر دفاع اسبق آمریکا که زمانی رئیس ارتش این کشور نیز بود طی اظهاراتی رسانه‎ای سعودی ها از توهم حمله و اشغال آنی ایران بازداشت.
 
در برنامه کارشناسی شبکه سی ان ان ( cnn )سه کارشناس سعودی ادعا کردند که در ۴ تا ۶ ساعت می توانند آسمان و حریم هوایی ایران را تصرف کنند و در اختیار بگیرند.
 
کالین پاول وزیر دفاع سابق آمریکا که به عنوان مهمان و کارشناس تلفنی برنامه بود، نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد.
 
او پس از خنده ای تمسخر آمیز گفت : نه نه ، من چنین فکر نمی کنم . صحبتهای شما بیشتر جنبه جوک و خنده دارد اگر ایران مستقیم با شما وارد جنگ شود شما حتی فرصت پیدا نمی کنید که تلفن را بردارید تا از ما تقاضای کمک کنید. بهتر است کمی واقع بین باشید و ایران را با یمن و هیچ کشور دیگر مقایسه نکنید. حتی ما هم تا کنون چنین ادعایی نکرده ایم.
[ ]

پاسخ بهاره افشاری به خبر ازدواجش با بنيامين

 

بهاره افشاری با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به شایعه ازدواجش با بنیامین بهادری واکنش نشان داد.


بهاره افشاری نوشت: خسته ام بيشتر از اينكه عصبانى باشم ...

شايد نبايد هميشه سكوت كرد شايد بايد ويران كرد تا هرگز جرات نزديك شدن به تو رو نداشته باشند تا شايد انقدر محدود زندگى نكنم تا شايد اجازه بدهند خانواده ام ساعات. تلخى رو تجربه نكنند شايد دوستانم باورشان را از دست ندهند شايد روزهاى زيادى با استرس و حال و اخبار پرتغالى از خواب بيدار نشوم شايد و يا اي كاش جور ديگرى بودم.

براى اولين و آخرين بار حرف ميزنم تمام اتفاقات اين يك ماه عجيب و تمامى اين ده سال را تكذيب ميكنم تا شايد خودم آرام شوم از ازدواج هاى شش ماه يك بارم تا ممنوع الكارى در شرايطى كه فقط روزى ٦ ساعت بيدارم و مابقى درگير فيلمبرداريم تا ورودم به سينما از طرف x و حواشى ديگرم
فقط آقايون خبرگزارى ها كه اكثرا هم معتبر ترينيد....با كدام دين و ايمان و باورتان به زندگى من حمله ور شده ايد؟؟؟؟يك لحظه چشم بر هم بگذاريد و فكر كنيد به مادرتان ،خواهرتان ،همسرتان و ناموستان چون من هم دختر كسى ،خواهر برادرم و ناموس كسى هستم

بعد از قانون كه تك به تك شما رو زيارت خواهم كرد واگذارتان ميكنم به حق و خدايم.»

پاسخ بهاره افشاری به شایع ازدواجش با بنیامین
[ چهار شنبه 22 مهر 1394برچسب: بهاره افشاری ,خبر ازدواجش با بنيامين ,بنیامین, ] [ 1:45 ] [ علیرضا ]
[ ]

بازیافت سطل های پلاستیکی به شکل قو

 

"من توماس دامبو، هنرمند دانمارکی هستم و ماموریتم جلب توجه نسبت به کارهای مثبتی است که می توانیم با زباله انجام دهیم. این هفته من یک قو با استفاده از 300 سطل پلاستیکی ساختم. این یک ماموریت برای شورای شمال اروپا بود و چهار ماه زمان برد تا شورا سطل های کافی را از کافه تریای خود برای ساخت مجسمه 4 متری من جمع آوری کند. این سطل های پلاستیکی محتویات متفاوتی داشتند: ماست، رب گوجه، ماهی و ... غذای حدود 100 کارمند در این کافه تریا سرو می شد. من فکر می کنم سالن های غذاخوری بسیاری شبیه به این در سراسر جهان وجود دارد. امیدوارم هنر من الهام بخش مردم همه این نقاط باشد."

بازیافت سطل های پلاستیکی به شکل

بازیافت سطل های پلاستیکی به شکل

بازیافت سطل های پلاستیکی به شکل

بازیافت سطل های پلاستیکی به شکل

بازیافت سطل های پلاستیکی به شکل

بازیافت سطل های پلاستیکی به شکل

بازیافت سطل های پلاستیکی به شکل
[ چهار شنبه 22 مهر 1394برچسب:بازیافت سطل های پلاستیکی به شکل قو , ] [ 1:38 ] [ علیرضا ]
[ ]

گريه‌هاي اين نماينده پس از تصويب مجلس

 

پس از تصویب جزئیات طرح اجرای برجام علی اصغر زارعی نماینده مردم تهران، درحالیکه نسبت به روند تصویب جزئیات طرح برجام انتقاد داشت شروع به اشک ریختن کرد و جمعی از نمایندگان اطراف وی حضور یافتند.
در جریان بررسی جزئیات طرح اقدام متقابل ایران در بررسی برجام و بعد از آنکه رئیس مجلس شورای اسلامی مانع بررسی پیشنهادت نمایندگان مجلس شد، علی‌ اصغر زارعی به هیئت رئیسه اعتراض کرد و سپس برای دقایقی در گوشه‌ای از مجلس شروع به گریه کردن کرد اما به دلیل فشار روحی و روانی که به قلب وی وارد شد، وضعیت این نماینده مجلس نامساعد شد به طوری که فورا به بخش اورژانس منتقل و تحت نظر پزشکان قرار گرفت.

عکس: گریه یک نماینده به خاطر تصویب برجام

عکس: گریه یک نماینده به خاطر تصویب برجام

عکس: گریه یک نماینده به خاطر تصویب برجام

عکس: گریه یک نماینده به خاطر تصویب برجام

عکس: گریه یک نماینده به خاطر تصویب برجام
[ ]
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 110 صفحه بعد